Evanin vierailu (tyypejjj)
3 posters
Sivu 7 / 9
Sivu 7 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Evanin vierailu (tyypejjj)
Evangeline: toivotaan, olisi kivaa jutella enemmänkin... *hymyilee pikkuisen hellästi Minulle takaisin ja koskettelee sen hiuksia* vai on miehelläsi vauvakuume...
Tirol: mmh... voiko... pöhnö mennä... tuonne... *kallistaa päätään hitaasti olohuoneen suuntaan*
Minu: *nyökyttää pikkuisen, näpertää hihojaan* niin...
Minu: *nyökyttää pikkuisen, näpertää hihojaan* niin...
Kasu- Viestien lukumäärä : 2072
Ikä : 34
Ceraph: *nyökyttää pikkuisen ja silittää sen niskaa* purri tulee pöhnön mukana... *suukottaa sen huulia ja köpöttää sitten olohuonetta kohti*
Soija- Viestien lukumäärä : 1558
Evangeline: mmhm... tiedätkö, minusta olisi ihanaa sitten joskus olla täti teidänkin pienokaisilla... *hymyilee hellästi Minulle ja säpsähtää sitten pikkuisen Cerapin tullessa olohuoneeseen Titi sylissään* oho... lisää väkeä...
Minu: niinkö...? *hymyilee arasti ja kääntää sitten päätään Cerapin suuntaan* hei...
Tirol: *puristaa pöhnön paitaa vähän ja puskee sen kaulaa, kuiskaa sille hellästi* lasketko alas, kulta?
Naaru: *kääntyy katsomaan Cerapia* heei, kaiffariha se sielt ilmesty!
Tirol: *puristaa pöhnön paitaa vähän ja puskee sen kaulaa, kuiskaa sille hellästi* lasketko alas, kulta?
Naaru: *kääntyy katsomaan Cerapia* heei, kaiffariha se sielt ilmesty!
Ceraph: mmh... *laskee Titin varovasti alas sylistään ja silittää sen hiuksia rakastavasti, katsoo sitten muita ja rypistää pienesti kulmiaan* hei...
Evangeline: hei... *nyökyttää pienesti ja hymyilee sitten varovasti Titille, ojentaa vesilasia sille* vettä pikkusiskolle...
Minu: *pöksähtää pyllylleen lattialle ja katselee niitä uteliaana*
Naaru: kaveri sielt tuli ämmäsä kans, kato tollee tosimies kantaa naistaa, tollee se toimii! *taputtaa Cerapille kunnioittavasti*
Tirol: *silittää pöhnön kättä hitaasti ja kävelee sitten lähemmäs Evania, ottaa vesilasin siltä* kiitos.
Naaru: kaveri sielt tuli ämmäsä kans, kato tollee tosimies kantaa naistaa, tollee se toimii! *taputtaa Cerapille kunnioittavasti*
Tirol: *silittää pöhnön kättä hitaasti ja kävelee sitten lähemmäs Evania, ottaa vesilasin siltä* kiitos.
Ceraph: *tuijottaa Naarua hetken vähän kummissaan ja rypistää kulmiaan hieman enemmän, silittää sitten Titin niskaa* tuletko istumaan... syliin?
Evangeline: *hymyilee pikkuisen Titille sen ottaessa vesilasin ja katsoo sitten Minua hieman miettien, näpertää pikkuisen hamettaan ja katsoo sitten Titiä ja Cerapia molempia* tuota... minä haluaisin puhua teille molemmille... ihan että oltaisiin kolmisin...
Tirol: *vilkaisee Cerapia ja nyökyttää sitten Evanille hitaasti* sopii... yläkertaan?
Naaru: hei, eikä ku mun kamu tulee nyt kattoo mun kaa ohjelmaa, tuu! *huitoo Cerapille*
Naaru: hei, eikä ku mun kamu tulee nyt kattoo mun kaa ohjelmaa, tuu! *huitoo Cerapille*
Ceraph: *vilkaisee telkkaria ja pudistaa päätään pienesti, silittää sitten Titin olkaa ja nyökyttää pikkuisen*
Evangeline: *heristää pikkuisen vakavana sormeaan Naarulle* tämä on hieman tärkeämpää, Naaru... *nyökyttää Titille ja Cerapille arasti hymyillen ja nousee sitten, antaa pienen suukon Minun otsalle* mennään vain, yläkerta on hyvä...
Naaru: no... ei sit... *ottaa mökötysilmeen ja kääntyy takaisin telkkarin puoleen, huokaa dramaattisesti*
Tirol: *nyökyttää ja vetää pöhnön kädestä mukanaan kohti rappuja, lähtee sitten kipuamaan*
Tirol: *nyökyttää ja vetää pöhnön kädestä mukanaan kohti rappuja, lähtee sitten kipuamaan*
Ceraph: mmh... *silittää Titin kättä hellästi ja kipuaa sen perässä yläkertaan*
Evangeline: *seuraa varovasti Titiä ja Cerapia yläkertaan, näpertää pikkuisen paitansa hihoja ja hiuksiaan*
Tirol: *kävelee kylpyhuoneen kautta parvekkeelle ja menee istumaan tuoliin, katsoo niitä odottaen*
Ceraph: *seuraa Titiä parvekkeelle ja katsoo kun se istuu alas, käy sitten istumaan toiselle tuolille sen viereen*
Evangeline: *sipsuttaa pikkuisen arasti niitten perässä ja istahtaa yhdelle tuolille niitä vastapäätä, hymyilee varovasti* kaunis parveke, täällä on varmasti mukava istua... *nyökyttää ja näpertää sitten arasti hiuksia* niin minä... halusin sanoa niin että Ceraphkin kuulee... *nyökyttää hitaasti ja hengähtää hieman hermostuneesti, katsoo sitten niitä molempia* että... minä en ole millään tapaa kiinnostunut sinusta, Ceraph... se juttu kauan sitten oli sellainen... ohimenevä ihastus, sellainen typerä, lapsellinen ajatus kun minulla oli hirveä tarve saada olla jonkun kanssa... se... oli väärin... ja minä haluaisin sanoa teille molemmille, ettei minulla ole mitään aikomusta tulla väliinne, että voitte olla aivan huoleti minusta... haluan tulla Tirolille luottamuksen arvoiseksi siskoksi... *nyökyttää ja vilkaisee arasti niitä molempia*
Tirol: *ottaa pöhnön käden syliinsä ja puristaa sitä vähän, kuuntelee sitten Evania ja nyökyttää hitaasti sen puhuessa, rypistää kulmiaan* mm...
Ceraph: *silittää Titin kättä hellästi ja rauhallisesti, nyökyttää pienesti Evania kuunnellessa* mmh... et saa aiheuttaa... pahaa oloa tytölleni enää...
Evangeline: *nyökyttää vakavana Cerapin sanoille ja sitten Titille* en... en enää ikinä tee mitään niin typerää ja ajattelematonta kuin mitä tein... olen valmis siirtymään eteenpäin... ja... olen niin iloinen teidän puolestanne, teille on tulossa vauvakin ja kaikkea... *nyökyttää hitaasti ja varovasti* ja... niin... minä haluaisin mennä takaisin Minun puutarhaan työskentelemään... siitäkin minun piti kysyä mitä mieltä olette siitä... kuulin kuitenkin että Ceraph saattaa liikkua samalla alueella... *nyökyttää varovasti* ihan vain että... luotatteko siihen etten tee mitään... typerää? Takaan omasta puolestani että olen siellä vain tekemässä työni, en mitään muuta...
Tirol: *vilkaisee Cerapia ja katsoo sitten altaaseen* hmm... no, kunhan ette olisi tekemisissä.
Ceraph: *pudistaa päätään pienesti ja silittää Titin reittä rakastavasti* en olisi...
Evangeline: en minäkään, kuten jo sanoin, keskittyisin vain työhöni, en muuhun... *nyökyttää vakavasti ja hymyilee arasti Titille*
Sivu 7 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sivu 7 / 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa