Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keikka (monii)

3 posters

Sivu 4 / 20 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Seuraava

Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Huhti 24, 2012 11:12 pm

Naoki: *horjahtaa vähän taakse ja pitää poskestaan kiinni* au... *vilkaisee Faoa ja Kieviä ja niiskuttaa vähän*

Faolan: *osoittaa Naokia ja katsoo Kieviä kulmat vähän rypyssä* kysy kuule poikaystävältäs mitä on menny tekemää...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Huhti 24, 2012 11:15 pm

Ace: eli sulle sellai? *hymyilee Ehrenille ja istuu jakkaralle myös, katsoo listaa miettivänä* mä voisin ottaa samanlaisen...

Laina: no se kuulostaa kyl hyvält... ei sellast sotkuu niinku iskän jotku viskilitkut, hyi vittu... *rypistää kulmiaan ja katselee Ehreniä sitten päästä varpaisiin, hymyilee sille pikkuisen* sä oot kyl komeena tänää...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Huhti 24, 2012 11:18 pm

Kiev: *katsoo Faoa hetken ja sitten Naokia, puristaa sen olkaa hellästi* Naoki, mitä on tapahtunu?

Ehren: joo, sellai mulle... *nyökyttää hymyillen ja nojaa kädet poskiinsa, naurahtaa Lainalle* hei ne oli ihan hyvii! *katsoo sitä hymyillen* joo, piti pukeutuu jotenki heterosti...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Huhti 24, 2012 11:23 pm

Naoki: *katsoo Kievin kasvoja hetken ja sitten maahan, niiskaisee uudelleen* en uskalla sanoa... en haluu että vihaat mua...

Faolan: *katsoo Kieviä ja Naokia hetken kulmat rypyssä ja lähtee sitten tiskille päin*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Huhti 24, 2012 11:27 pm

Ace: *nyökäyttää hymyillen Ehrenille ja vinkkaa sitten baarimikolle, tilaa kaksi sellaista juomaa ja silittää Ehrenin reittä kaivaessaan lompakkoaan esiin* sä esiinnyit niin ammattimaisesti... sut on ihan selkeesti luotu esiintyy...

Laina: no oli tosi joo, laatta meinas lentää yhestä tipasta! *naurahtaa Ehrenille innoissaan ja tilaa toiselta baarimikolta juoman, katsoo sitten Ehreniä uudestaan ja virnistää pikkuisen* vai heterosti...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Huhti 24, 2012 11:32 pm

Kiev: ei, kerro mulle. *ravistaa Naokin olkaa hellästi ja vilkaisee Faon perään* mä haluan tietää miksi tää jätkä löi sua.

Ehren: *hymyilee Eisylle ja silittää sen kättä hellästi* kiitti, raks... *naurahtaa sitten Lainalle ja kohottaa kulmiaan leveästi hymyillen* joo, ongelmii?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Huhti 24, 2012 11:42 pm

Naoki: *vilkaisee sen kättä ja painaa poskeaan vähän, mutristaa sitten suutaan ja katsoo lattiaan, henkäisee hiljaa* no kun... me oltii sängyssä sen Ehrenin kanssa...

Faolan: *kävelee tiskille Ehrenin taakse ja suukottaa sen hiuksia* saaks mä keskeyttää?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Huhti 24, 2012 11:59 pm

Ace: *ojentaa hymyillen Ehrenille sen juoman saadessaan sen baarimikolta, kiittää ja ottaa omankin juomansa vastaan* ei kestä muru, toivottavasti tykkäät... *hymyilee sen silittäessä kättään, vilkaisee sitten Faoa kulmat rypyssä ja puristaa Ehrenin kättä kevyesti*

Laina: jooei, mut sust ei saa heteroo vaik kuin yrittäisit... *tyrskähtää innoissaan Ehrenille ja ottaa oman juomansa vastaan*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Huhti 25, 2012 12:02 am

Kiev: *nyökyttää hitaasti ja kulmat rypyssä* hmm-m... ja teitte mitä?

Ehren: *ottaa juomansa ja hörppää siitä vähän, pyyhkäisee huultaan ja naurahtaa Lainalle* mä sentää yritin... *kääntyy katsomaan Faoa hieman hämillään hymyillen* joo, tietenki...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Huhti 25, 2012 12:14 am

Naoki: no... *vilkaisee sen kasvoja nopeasti ja katsoo sitten äkkiä taas maahan* pussailtii ja... kosketeltii ja... *vetää syvään henkeä ja rypistää kulmiaan vähän* oltiin tosi intiimisti...

Faolan: *silittää Ehrenin hartiaa hellästi ja suukottaa sitten sen poskea hymyillen* sä vedit hullu hienosti, kulta, mä oon tosi ylpee susta...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Huhti 25, 2012 9:52 am

Ace: *rypistää kulmiaan hieman enemmän Faoa vilkaistessaan ja juo sitten omasta juomastaan, naurahtaa hieman Ehreniä katsoessaan* pitäisköhän tässä kilistää sulle, tähti? *hymyilee ja silittää sen kättä peukalollaan*

Laina: nojoo, ja yritys on kyl hyvä, kyl mä voisinki luulla sua heteroks jos en paremmin tietäis... *nyökyttää Ehrenille hymyillen ja pyörittelee sitten lasia kädessään, nuuhkaisee juomaa hieman* tää kyl tuoksuu tosi hyvältä...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Huhti 25, 2012 1:44 pm

Kiev: *nyökyttää hitaasti ja silittää sen olkaa hellästi* te siis panitte? Se sinua?

Ehren: *hymyilee hieman innoissaan Faolle ja suukottaa sen huulia* kiitti kulta... oot ihana... *vilkaisee Eisyä naurahtaen* joo ihmees... *katsoo Lainaa hetken ja juo sitten hörppysen* tää on kyl hyvää...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Huhti 25, 2012 2:00 pm

Naoki: *nyökyttää Kieville hitaasti ja vilkaisee sen kasvoja taas* joo... se mua...

Faolan: *suukottaa Ehrenin huulia takaisin ja silittää sen hiuksia hellästi, katsoo Acea ja Lainaa miettien hetken* koska sullon seuraava keikka?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Huhti 25, 2012 2:34 pm

Ace: *kääntää katseensa muualle Faon ja Ehrenin suukottaessa, nyökäyttää sitten vähän hymyillen ja kohottaa lasiaan Ehrenille* sulle muru... sulle ja sun erittäin onnistuneelle keikalle...

Laina: *juo pikkuisen lasistaan ja nyökäyttää innoissaan hymyillen Ehrenille* on tää kyl tosi hyvää... ja kippis vaan munki puolesta! *naurahtaa ja kilistää Ehrenin lasia omallaan*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Huhti 25, 2012 3:28 pm

Kiev: *nyökyttää hitaasti uudelleen ja katsoo sitten tiskille, osoittaa sinnepäin* ja se oli toi pikku-Elvis?

Ehren: *naurahtaa Faolle vähän ja silittää sen hartiaa hellästi* ei mitään tietoo... *nostaa lasiaan pikkuisen ja kilauttaa muiden laseihin* kiitti! *juo loput juomasta*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Huhti 25, 2012 6:39 pm

Naoki: *katsoo tiskille hetken miettien ja nyökyttää lisää* joo...

Faolan: *katsoo niitä hymyillen niiden kilistellessä ja silittää vähän Ehrenin kylkeä* sun seuraava keikka sais olla aik pia...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Huhti 25, 2012 7:03 pm

Ace: *rypistää kulmiaan ja juo lasinsa tyhjäksi, silittää Ehrenin kättä ja puristaa sitä pikkuisen*

Laina: mut Ehrenillä ei kyl saa olla liikaa keikkoja, muuten sen kaikki vapaa-aika menee treenatessa ja sit joku kykyjen etsijä löytää sen ja sit se onki supertähti! *naurahtaa innoissaan ja katsoo Ehreniä hymyillen, nojaa käden poskeensa*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Huhti 25, 2012 7:08 pm

Kiev: *hymähtää vaisusti ja katselee tiskille, sitten Naokia ja kohottaa kulmiaan* mut sulla ei ole hätää?

Ehren: *hymyilee Faolle ja silittää sen käsivartta vähän* niiks susta? *katsoo Lainaa naurahtaen ja tönäisee sen olkaa hellästi* kovat tsänssit joo... *vilkaisee Eisyä hymyillen*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Huhti 25, 2012 7:16 pm

Naoki: *katsoo Kieviä vähän hämillään ja pudistaa päätään pikkuisen, rypistää kulmiaan harmissaan* ethän sä vihaa mua?

Faolan: *nyökyttää nopeasti* joo-o, haluun äkkii taas kuulla ku laulat paljo ja upeest... *tilaa mikolta jonkun juoman*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Huhti 25, 2012 7:20 pm

Ace: *hymyilee pikkuisen Ehrenille ja suukottaa sen poskea kevyesti, silittää sen kättä puristaen samalla* mä en oo koskaan kuullu mitään niin kaunista kun Ehrenin laulu... huomas miten hyvä oot kun muutki kuunteli vaan hiljaa ja rauhassa...

Laina: no on, sulla on persoonallinen ääni! *naurahtaa innoissaan ja hymyilee Ehrenille*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Huhti 25, 2012 7:24 pm

Kiev: *pudistaa päätään ja silittää sen olkaa hellästi* en mä vihaa.

Ehren: hmm... kiva... *nyökyttää Faolle hymyillen ja katselee sitten Eisyä sen puhuessa, hymyilee enemmän sitten ja suukottaa sen poskea takaisin* aik aww... kiitti... *tuuppaa Lainaa uudestaan ja virnistää sille vähän*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Huhti 25, 2012 7:31 pm

Naoki: haluatko sä olla mun kanssa vielä? *mutristaa suutaan vähän ja ottaa sen kädestä*

Faolan: *maksaa mikolle ja ottaa juomansa, juo sitä pikkuisen ja silittää Ehrenin kylkeä hitaasti katsellen sitä ja muita miettien*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Huhti 25, 2012 8:17 pm

Ace: *hymyilee Ehrenille pikkuisen enemmän ja silittää sen kättä peukalollaan* oot kehus ansainnu, kyl mä näkisin et toikin vois olla sun uras... mut en mä kyl päästäis sua keikkailee kauheen tiheesti... *näyttää leikkisästi hymyillen kieltään*

Laina: häh, tottahan se on! *virnistää pikkuisen takaisin ja naurahtaa Ehrenille innoissaan, taputtaa sen reittä*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Huhti 25, 2012 8:23 pm

Kiev: *kohottaa kulmaansa sille kysyen* miks en haluais?

Ehren: joo joo! Sä et siitä sitte kauheesti päättäis... *tökkää Eisyn rintaa nopeasti ja hymyillen, vilkaisee taakseen Naokiin ja taputtaa Lainan kättä sitten ennen kun nousee* käyn kysyy ottaaks toi jotain, hetki...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Huhti 25, 2012 8:35 pm

Naoki: no kun... olin sillein... *vilkaisee lattiaan ja laskee sitten käden poskeltaan, räpeltää paitansa helmaa vähän*

Faolan: *katsoo Ehrenia kysyen sen noustessa ja juo juomastaan, katsoo sen perään miettien*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 4 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 20 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa