Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keikka (monii)

3 posters

Sivu 20 / 20 Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Toukokuu 06, 2012 8:19 am

Ace: *naurahtaa hieman enemmän ja nyökyttää sitten hymyillen* kyllä se varmaan onki, ainaki luulis... ootko sä pitkään ollu siellä töissä?

Eliel: niin... mä tiedän että se olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten... jotenkin hävettää edes ajatella sitä miten vähän mä ajattelin sua... *silittää sen reittä hellästi ja katselee hymyillen sen kasvoja, painaa sitten päätään alas ja vakavoituu pikkuisen* mä käyttäydyin todella typerästi sun kanssa...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Toukokuu 06, 2012 1:19 pm

Joel: mä... en edees muista, mä olin eka vaa kesätöissä, sitte osa-aikasena ja nyt sitte vakkari... *hymyilee leveästi sille ja nyökyttää*

Ehren: joo mä tiiän, olin siellä kyl... *vilkaisee sen kasvoja ja nyökyttää sitte nopeasti*

Kiev: no... niin, niin musta.

Santtu: *tulee ryysiksen läpi Niksun ja Joelin viereen, katsoo niitä hymyillen* moikka...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Su Toukokuu 06, 2012 7:41 pm

Niksu: *käntyy katsomaan Santtua ja taputtaa sen olkaa* no terve!

Naoki: kiva kuulla... *nyökyttää hieman hymyillen*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Toukokuu 07, 2012 10:02 am

Ace: *nyökyttää Joelin sanoille ja katsoo sitten Santtua hetken, rypistää kulmiaan ja tuhahtaa hiljaa*

Eliel: *naurahtaa hieman ja nyökyttää sitten kevyesti* niin, niin tiedän että olit, en muuten pyytäisi anteeksi... *silittää sen reittä hellästi ja sipaisee sitten sen poskea toisella kädellä, hymyilee hieman surullisena* jos koskaan tulee tilaisuus, että sä voisit olla mun jälleen... mä aion käyttää sen tilaisuuden...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Toukokuu 07, 2012 2:08 pm

Joel: mooi, Sänttyy! *taputtaa Santun toista olkaa ja huitoo kädellään Faoa kohti leveästi hymyillen* hei Fao, sun lavöboi tuli!

Santtu: *hymyilee Niksulle ja katsoo sitten Joelia kulmat rypyssä* Joel! *vilkaisee Faoa vähän hymyillen ja heilauttaa kättä sille* moi Faolan...

Ehren: *katsoo sitä varovasti ja hymyilee vähän, pudistaa päätään* no ei se mitää enää... en oo vihanen tai mitää...

Kiev: joo joo. *nyökyttää hitaasti*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Toukokuu 07, 2012 7:55 pm

Niksu: *tyrskähtää vähän Joelille*

Faolan: *katsoo Joelia hetken hiljaa ja nostaa sitten hitaasti keskisormen pystyyn sille, heilauttaa sitten kättään Santulle* moi...

Naoki: *nyökyttää pikkuisen ja vilkaisee ympärilleen miettien* joo..
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 08, 2012 12:10 am

Ace: vai uskaltautui toi sahanpurupäinen pikku poikakin näyttämään naamaansa täällä... *mulkaisee Santtua vihaisesti ja juo lasistaan*

Eliel: no se on hyvä kuulla... ettet sä kanna mulle kaunaa tapahtuneesta... mutta tiedä että mä olen yhä kiinnostunut susta... *hymyilee hellästi sille ja sipaisee sen poskea*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 08, 2012 1:06 am

Joel: *hekottaa nameissaan Faolle ja osoittaa sitä nopeasti* ei pahal! *tuuppaa Niksua virnuillen ja katsoo sitten Eisyyn, sitten siitä Santtuun ja kohottaa kulmiaan*

Santtu: *katsoo hetken Faoa ja kääntää katseensa Eisyyn, rypistää kulmiaan vähän hämillään ja tulee sen viereen* sori... jos sä mietit sitä mitä mä sanoin siellä netissä, se ei ollut pahalla...

Ehren: *hymähtää kevyesti ja hymyilee sille pienesti* joo... mä tiiän... mäki pidän susta...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 08, 2012 2:09 am

Faolan: *nyökyttää vähän Joelille ja painaa sitten päänsä alas vähän haukotellakseen pikkuisen*

Naoki: *vilkaisee Kieviä miettien* tota... haluatko tuolta jotain? *osoittaa tiskille*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 08, 2012 1:45 pm

Ace: *katsoo Santtua vihaisena ja tarttuu sitten sen paidan rinnuksesta kiinni, ärähtää hiljaa sen kasvoihin* kannattais silti miettiä tarkkaan mitä kenellekin sanot, ja ennen kaikkea sitä mitä sä teet...

Eliel: mä olen todella iloinen kuullessani että sä sanot noin... ja ennen kaikkea jos sä olet antanut mulle anteeksi miten kohtelin sua... *silittää sen poskea ja katselee hiljaa hymyillen sen kasvoja*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 08, 2012 2:45 pm

Joel: no vooi, pikkasta väsyttää nii! *paijaa Faon päätä hellästi ja huuli rullalla*

Santtu: *älähtää vähän ja katsoo Acea vähän pelästyneenä, pudistaa päätään nopeasti* mä en tiedä mistä sä puhut...

Ehren: joo... ja eihän siitä tartte puhuu, eiks? *kohottaa sille kulmiaan ja nousee sitten ylös automaatille, katsoo makuja miettien*

Kiev: *katsoo Naokiin ja sitten tiskille, naurahtaa sitten rennosti* no jos vielä yksi jaffa?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 08, 2012 5:20 pm

Faolan: *tyrskähtää vähän Joelille ja läppää sen kättä pois vähän virnuillen* joo mä just nukahan ku oot nii tylsä.

Niksu: *vilkaisee Eisyä ja Santtua, taputtaa sitten Santun olkaa* mitä ootsä hankkinu ittes vaikeuksii?

Naoki: okei, mä käyn hakemassa! *nyökyttää nopeasti ja kipittää äkkiä tiskille*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Toukokuu 09, 2012 12:20 am

Ace: nii varmaan... etköhän sä pikku söpöläinen tiedä tasan tarkkaa ja varsin hyvin mitä oot tehny ja kenen kanssa... *laskee irti sen rinnuksista ja rypistää kulmiaan syvään*

Eliel: *tulee sen taakse ja laskee kätensä hellästi sen olkapäille, katsoo sitä hieman hymyillen ja kumartuu sitten kuiskaamaan sen korvaan hellästi* on paljon asioita joista mä puhuisin sulle mielelläni...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Toukokuu 09, 2012 1:45 pm

Joel: aaai mitä? Mitä? Joel on tylsä vai, sanos viel kerran nii saat nähä kui tylsä oon! *nauraa vähän innoissaan ja tökkii Faon nenänpäätä nopeasti*

Santtu: *vilkaisee Niksua päätään pudistaen ja katsoo sitten Eisyä kulmat hieman rypyssä, pyyhkäisee rintamustaan ja lähestulkoon kuiskaa sitten Eisylle* sä tarkotat sitä mitä mä tein Faolanin kanssa? Ei se ollut vaan meidän syy...

Ehren: *sulkee silmänsä hetkeksi sen kuiskatessa ja hymähtää hiljaa, nyökyttää nopeasti* niiks? Kyl sä saat...

Kiev: *katsoo Naokin perään ja oikaisee jalkojaan suoriksi*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Toukokuu 09, 2012 2:03 pm

Faolan: *naurahtaa vähän ja nyökyttää nopeasti* Joel on nii pirun tylsä!

Niksu: jaajaa, joojoo... *nyökyttää niille ja taputtelee sitten käsiään yhteen ja jalkoihinsa*

Naoki: *odottelee tiskillä hetken ja vilkaisee sivuilleen muita tyyppejä, tilaa sitten juomat*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin To Toukokuu 10, 2012 12:16 pm

Ace: *naurahtaa vaisusti Santulle ja tuhahtaa hiljaa* sä tiedät oikein hyvin että jos ihminen on suhteessa niin sillon ei mennä tyhmäilemään tollasia vaikka mikä houkuttais... aivojen käyttö on sallittua... *nousee tuolista ja lähtee vessoille päin*

Eliel: mm, aionkin... mut... jos sopii etten täällä? Et puhutaan kunnolla sitten kun nähdään tämän sun suuren päivän ulkopuolella... *hymyilee ja suukottaa sen kaulaa hellästi, silittää sen harteita*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Toukokuu 11, 2012 12:38 am

Joel: raah, siin se tuli! *hyökkää Faon kimppuun ottamalla sitä käsivarresta ja vetää sen lattialle pyörimään kanssaan*

Santtu: *katsoo Eisyn perään harmissaan ja hieroo vähän olkaansa hitaasti, katsoo sitten tiskiin*

Ehren: joo, tietenki sopii... *nyökyttää nopeasti ja hymähtää hiljaa sen suukottaessa, silittää sen leukaa nopeasti* tota... haluuks mennä jo tonne...?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Toukokuu 11, 2012 1:57 am

Faolan: *älähtää vähän Joelin vetäessä ja naurahtaa sitten ollessaan lattialle* voi vittu!

Niksu: *taputtaa Santun selkää nopeasti* no Santa, otaks juomist tai jottai?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin La Toukokuu 12, 2012 10:58 pm

Eliel: *hymähtää hellästi sen silittäessä leukaansa ja silittää sen harteita hellästi, katsahtaa sitten miettivänä ovea ennen kuin katsoo sitä ja naurahtaa pehmeästi* jaa-a, mielelläni kyllä olisin tässä kahden kanssasi vielä hetken...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Toukokuu 13, 2012 10:58 pm

Joel: haa-haa! *kutittaa hurjasti Faon kyljistä ja vatsalta* kostoo!

Santtu: *vilkaisee Niksua ja nyökyttää sitten pikkuisen hymyillen* mm, otan mä...

Ehren: *naurahtaa hiljaa ja nyökyttää nopeasti, painaa sitten laitetta ja ottaa batteryn lokerosta* joo, ollaa ihmees... haluutsä jonku?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 15, 2012 1:31 pm

Faolan: *nauraa ja pudistaa päätään nopeasti ja yrittää ottaa Joelin käsistä kiinni* voi vittu, lopeta!

Niksu: mitä otat? *osoittaa listaa ja kääntyy sitten katsomaan Joelia ja Faoa* LOL!
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 20 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 20 / 20 Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa