Keikka (monii)
3 posters
Sivu 19 / 20
Sivu 19 / 20 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20
Vs: Keikka (monii)
Niksu: *nyökyttelee Joelille ja Eisylle miettivänä*
Naoki: *hipsii hitaasti tiskille katsellen ympärilleen silmät vähän sirrillään*
Naoki: *hipsii hitaasti tiskille katsellen ympärilleen silmät vähän sirrillään*
Soija- Viestien lukumäärä : 1558
Ikä : 34
Ace: *nyökyttää pikkuisen ja katsoo Joelia miettivästi* joo-o... ja kai se riippuu mulla vähän siitä että mitä likööriä... jotkut hedelmäiset on vähän sellasia turhan imeliä mulle, vähän niinku siirappia jois...
Eliel: *hymyilee hetken Ehreniä katsoessaan ja tulee sitten sen viereen istumaan, laskee kätensä hellästi sen olkapäälle* sulle taisi tulla yllätyksenä se että mä ees tulin tänne?
Eliel: *hymyilee hetken Ehreniä katsoessaan ja tulee sitten sen viereen istumaan, laskee kätensä hellästi sen olkapäälle* sulle taisi tulla yllätyksenä se että mä ees tulin tänne?
Joel: nii no on ne kyl aika tököttii! *nauraa ja taputtaa Eisyn olkaa*
Ehren: *vilkaisee sitä ja nyökyttää hiljaa naurahtaen* joo, vähä...
Kiev: *istuskelee jossain pöydässä ja nyökyttelee päätä musiikkiin*
Ehren: *vilkaisee sitä ja nyökyttää hiljaa naurahtaen* joo, vähä...
Kiev: *istuskelee jossain pöydässä ja nyökyttelee päätä musiikkiin*
Kasu- Viestien lukumäärä : 2072
Naoki: *katsoo hetken tiskiin päin ja sitten ympärilleen taas, huomaa sitten Kievin ja tulee sen viereen istumaan* oot vielä täällä...
Ace: jep, vähän sellasta tapettiliisteriä... *naurahtaa vähän ja pyytää sitten mikolta vettä, kohottaa sitten kulmiaan Joelille* no mitäs sulle muuten kuuluu?
Eliel: tai vähän enemmänkin? *hymähtää hellästi Ehrenille ja silittää sen olkaa* mutta halusitko sä puhua jostain kun toit mut tänne, vai?
Eliel: tai vähän enemmänkin? *hymähtää hellästi Ehrenille ja silittää sen olkaa* mutta halusitko sä puhua jostain kun toit mut tänne, vai?
Joel: *kohauttelee olkiaan nopeasti hytkyen vähän* eipä ihmeempiä, töissä vaa uurastan päiväst päivää!
Ehren: mm, joo... *huokaa syvään ja kohottaa kulmiaan* emmätiiä, halusin vaa pois tuolta, alko ahistaa... sori et Ace oli nii ilkee... must tuntu jotenki oudolta ku se koski muhun kokoaja ja sä olit vieres...
Kiev: *katsoo Naokiin ja nyökyttää hitaasti* jep, tässähän mä.
Ehren: mm, joo... *huokaa syvään ja kohottaa kulmiaan* emmätiiä, halusin vaa pois tuolta, alko ahistaa... sori et Ace oli nii ilkee... must tuntu jotenki oudolta ku se koski muhun kokoaja ja sä olit vieres...
Kiev: *katsoo Naokiin ja nyökyttää hitaasti* jep, tässähän mä.
Naoki: tota... anteeks et kesti...
Ace: joo joo... missä sä olitkaan töissä? *katsoo Joelia kysyen ja vilkaisee nopeasti ympärilleen, katsoo sitten taas Joelia*
Eliel: hmm... hän taitaa olla aika omistushaluinen sun suhteen? *kohottaa kulmiaan ja naurahtaa kevyesti, pudistaa sitten hymyillen päätään* mä kyllä ymmärrän jos sellanen kopelointi alkaa ahistaa pidemmän päälle... mä olen vain jotenkin niin iloinen kun saan nähdä sut pitkästä aikaa näin kunnolla...
Eliel: hmm... hän taitaa olla aika omistushaluinen sun suhteen? *kohottaa kulmiaan ja naurahtaa kevyesti, pudistaa sitten hymyillen päätään* mä kyllä ymmärrän jos sellanen kopelointi alkaa ahistaa pidemmän päälle... mä olen vain jotenkin niin iloinen kun saan nähdä sut pitkästä aikaa näin kunnolla...
Joel: Kärkkäisellähä mä, siellä neuvonnassa... *nyökyttää leveästi hymyillen ja vilkaisee ympärilleen myös*
Ehren: nii kai... *kohauttaa olkiaan laiskasti ja nojaa sitten sohvan selkänojaan* mustaki on kiva nähä sua... onha siit aikaa...
Kiev: ei se mitää. Mukavastihan tää aika kuluu. *nyökäyttää nopeasti*
Ehren: nii kai... *kohauttaa olkiaan laiskasti ja nojaa sitten sohvan selkänojaan* mustaki on kiva nähä sua... onha siit aikaa...
Kiev: ei se mitää. Mukavastihan tää aika kuluu. *nyökäyttää nopeasti*
Naoki: nii... *nyökyttää miettien ja vilkaisee ympärilleen, katsoo sitten taas sitä*
Ace: ai joo, mä oon sitten tainnu kerran nähdäki sut siellä? Voi kyl olla et muistan väärinki... *naurahtaa kevyesti ja nyökyttää vähän*
Eliel: no on siitä... vähän liikaakin... *hymyilee hieman harmissaan ja katselee Ehrenin kasvoja* en tiedä miks mutta halusin kertoa sulle että mun äiti kuoli siihen keuhkosyöpään tässä pari kuukautta sitten... muistatki varmaan kun mä puhuin siitä sulle, käytiin kattomassakin sitä silloin?
Eliel: no on siitä... vähän liikaakin... *hymyilee hieman harmissaan ja katselee Ehrenin kasvoja* en tiedä miks mutta halusin kertoa sulle että mun äiti kuoli siihen keuhkosyöpään tässä pari kuukautta sitten... muistatki varmaan kun mä puhuin siitä sulle, käytiin kattomassakin sitä silloin?
Joel: hei siistii! Oot sä voinu nähdäkki! *nyökyttää innostuneena*
Ehren: *katsoo sitä hiljaa ja rypistää kulmiaan surullisena* voi ei... mä oon pahoillani... *halaa sitä varovasti*
Kiev: *katsoo sitä takaisin* ...no, oliko hyvä happihyppy?
Ehren: *katsoo sitä hiljaa ja rypistää kulmiaan surullisena* voi ei... mä oon pahoillani... *halaa sitä varovasti*
Kiev: *katsoo sitä takaisin* ...no, oliko hyvä happihyppy?
Naoki: *nyökyttää nopeasti miettien ja naputtelee sormiaan yhteen* joo, ja jäin tonne sit hetkeks istuu tonne taakse...
Ace: joo paljon mahollista kyllä... saaks mä perhealennusta jos tuun ostaa jotain? *naurahtaa rennosti Joelille ja hymähtää sitten hiljaa, pyytää mikolta vettä*
Eliel: *halaa sitä hellästi takaisin ja rutistaa pikkuisen, hymähtää pehmeästi* kiitos... mulla ei ole ollut oikein ketään kelle asiasta puhua, tuntui helpottavalta kertoa sulle...
Eliel: *halaa sitä hellästi takaisin ja rutistaa pikkuisen, hymähtää pehmeästi* kiitos... mulla ei ole ollut oikein ketään kelle asiasta puhua, tuntui helpottavalta kertoa sulle...
Joel: lol joo tietenkii! *nauraa vähän innoissaan ja paiskaa Eisyn olkaa*
Ehren: mm, nii... hyvä sit et ees mä... *hymähtää ja katsoo sitten taas jalkoihinsa*
Kiev: joo joo... no, koskas sä soitat ens kerran?
Ehren: mm, nii... hyvä sit et ees mä... *hymähtää ja katsoo sitten taas jalkoihinsa*
Kiev: joo joo... no, koskas sä soitat ens kerran?
Niksu: hei mäki haluun alennust!
Naoki: *vilkaisee sitä hymyillen ja kohauttaa olkiaan* mä en vielä tiedä, olisi kyllä hauska uudestaan...
Naoki: *vilkaisee sitä hymyillen ja kohauttaa olkiaan* mä en vielä tiedä, olisi kyllä hauska uudestaan...
Ace: *älähtää hiljaa Joelin paiskatessa ja naurahtaa sitten kevyesti, nyökyttää pikkuisen* ja toi on sitte lupaus että saan kanssa... paljos sä saat alennusta antaa?
Eliel: hei... *irtautuu sitä kevyesti ja nostaa sen katsetta hellästi leuasta, hymyilee sille pehmeästi* onks kaikki ihan okei?
Eliel: hei... *irtautuu sitä kevyesti ja nostaa sen katsetta hellästi leuasta, hymyilee sille pehmeästi* onks kaikki ihan okei?
Joel: lol Niksu! *läppää Niksun vatsaa ja katsoo sitten Eisyä miettivänä, hymyillen leveästi* varmaan semmose kymmenen prossaa?
Ehren: *kohottaa päätään sen nostaessa ja hymyilee ihan pienesti, nyökyttää nopeasti* joo... on kaikki okei... must on vaa nii outoo et SÄ oot siinä...
Kiev: niinniin... *nyökyttää hitaasti ja katsoo sitten tanssilattialle*
Ehren: *kohottaa päätään sen nostaessa ja hymyilee ihan pienesti, nyökyttää nopeasti* joo... on kaikki okei... must on vaa nii outoo et SÄ oot siinä...
Kiev: niinniin... *nyökyttää hitaasti ja katsoo sitten tanssilattialle*
Niksu: hei, ku oikeesti! *nappaa kourallaan Joelin kyljestä*
Naoki: tulisitko silloinkin katsomaan jos uudelleen soitan?
Naoki: tulisitko silloinkin katsomaan jos uudelleen soitan?
Ace: *naurahtaa hieman ja nyökyttää pikkuisen Joelille, kohottaa vähän kulmiaan* joo-o, no alennus se on sekin...
Eliel: niin, no onhan siitä kauan aikaa kun me ollaan viimeksi näin kunnolla nähty ja päästy juttelemaan... *naurahtaa hellästi ja silittää sen poskea hymyillen* mikä tässä on susta outoa?
Eliel: niin, no onhan siitä kauan aikaa kun me ollaan viimeksi näin kunnolla nähty ja päästy juttelemaan... *naurahtaa hellästi ja silittää sen poskea hymyillen* mikä tässä on susta outoa?
Joel: no saat alennust! *naurahtaa innoissaan Niksulle ja tönäisee sitä kauemmas, nyökyttää sitten Eisylle* joo on se jotai!
Ehren: nii on... *nylkyttää vähän ja katsoo sitä hetken sen silittäessä, katsoo sitten juomakoneeseen* varmaa ku... emmätiiä, aattelin et ei puhuttais enää...
Kiev: jos ei olisi mitään menoo.
Ehren: nii on... *nylkyttää vähän ja katsoo sitä hetken sen silittäessä, katsoo sitten juomakoneeseen* varmaa ku... emmätiiä, aattelin et ei puhuttais enää...
Kiev: jos ei olisi mitään menoo.
Niksu: *tyrskähtää vähän Joelille ja päristää huuliaan* jes!
Naoki: niin... *nyökyttää pikkuisen ja katsoo käsiään* toivottavasti osuisi semmoiselle päivälle että ei olisi...
Naoki: niin... *nyökyttää pikkuisen ja katsoo käsiään* toivottavasti osuisi semmoiselle päivälle että ei olisi...
Ace: nii, parempi ainakin kun viis prosenttia... *naurahtaa hieman ja nyökyttää miettien, katselee vesilasiinsa saadessaan sen* ja riippuu varmaan tuotteesta mitä ostaa, et miten tuntuva se kymmenen prosenttia on...
Eliel: niinkö...? No mä... *naurahtaa hieman ja silittää sen reittä varovasti, katsoo sitä kulmiensa alta* mä vaihdoin työtä että voisin tavata sua taas enemmän... se olis tosi mukavaa...
Eliel: niinkö...? No mä... *naurahtaa hieman ja silittää sen reittä varovasti, katsoo sitä kulmiensa alta* mä vaihdoin työtä että voisin tavata sua taas enemmän... se olis tosi mukavaa...
Joel: *hehettää Niksulle ja katsoo sitten Eisyä nyökyttäen ja osoittaen sitä nopeasti* hei totta toikin!
Ehren: ...oikeesti? *katsoo sitä hämillään hetken ja sitten reittään* aijaa...
Kiev: niin, olihan sitä hienoo kattella kuitenkin. *nyökyttää ja napsuttaa lasiaan*
Ehren: ...oikeesti? *katsoo sitä hämillään hetken ja sitten reittään* aijaa...
Kiev: niin, olihan sitä hienoo kattella kuitenkin. *nyökyttää ja napsuttaa lasiaan*
Naoki: niinkö susta? *vilkaisee sitä hieman hymyillen*
Sivu 19 / 20 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20
Sivu 19 / 20
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa