Keikka (monii)
3 posters
Sivu 3 / 20
Sivu 3 / 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Vs: Keikka (monii)
Ehren: kiitti, raks... *suukottaa Eisyn poskea takaisin, katsoo sitten lahjapussia ja ottaa sen hymyillen, vilkaisee Naokia ja sitten Eisyä* mitä tääl on?
Kasu- Viestien lukumäärä : 2072
Ikä : 34
Naoki: *katselee niitä hymyillen taas ja vilkaisee lahjapussia, nyökyttää sitten Eisylle* aika ihanasti tehty, toit lahjan...
Soija- Viestien lukumäärä : 1558
Ace: *nyökkää pikkuisen Naokille ja hymyilee sitten Ehrenille innoissaan naurahtaen, suukottaa sen poskea* sen kun katot, senki hassu...
(ja siellä pussissa on siis rasiassa sellanen hopeinen kaulaketju jossa on riipuksena pikkunen hopeasydän)
(ja siellä pussissa on siis rasiassa sellanen hopeinen kaulaketju jossa on riipuksena pikkunen hopeasydän)
Ehren: *hymähtää kevyesti ja katsoo sitten pussiin ja ottaa rasian sieltä, avaa sen ja hymyilee* vähä sulone...
Kiev: *kävelee jostain ympärilleen katsellen ja huomaa sitten tutut, tulee niiden luo ja silittää Naokin olkaa hellästi* moido.
Kiev: *kävelee jostain ympärilleen katsellen ja huomaa sitten tutut, tulee niiden luo ja silittää Naokin olkaa hellästi* moido.
Naoki: *katselee niitä hymyillen ja sitten rasiaa, kääntää sitten katseensa Kieviin ja halaa sitä innoissaan* moi kulta!
Ace: hyvä et tykkäät... tuli mieleen sinä heti ku näin sen... *hymyilee Ehrenille hellästi ja katselee sen kasvoja, rypistää sitten pikkuisen kulmiaan Kievin nähdessään ja nyökäyttää vähän*
Laina: *pujottelee ihmisten seasta muitten luo ja heilauttaa Ehrenille innoissaan kättään* Ehren, moi!
Laina: *pujottelee ihmisten seasta muitten luo ja heilauttaa Ehrenille innoissaan kättään* Ehren, moi!
Ehren: tää on tosi kaunis... *näprää korua vähän ja katsoo sitten Kieviin, vilkaisee sen päästä varpaisiin ja kääntyy sitten katsomaan Lainaa innoissaan hymyillen* moi!
Kiev: *halaa Naokia takaisin ja naurahtaa kevyesti, katsoo Eisyä ja Ehrenia miettien*
Kiev: *halaa Naokia takaisin ja naurahtaa kevyesti, katsoo Eisyä ja Ehrenia miettien*
Naoki: *silittää Kievin selkää hellästi ja katsoo sitä innoissaan, osoittaa sitten Ehreniä* tää on se mun kaveri, Ehren. *vilkaisee sitten Lainaa miettien*
Ace: *hymyilee Ehrenille enemmän ja sipaisee sen hiuksia, suukottaa sen huulia nopeasti ja katsoo sitten Lainaakin hieman kulmat kurtussa ja sitten taas hymyillen Ehreniä* autanko sua laittaa sen kaulaan, haluutko?
Laina: moiii, ihana nähä sua! *halaa Ehreniä innoissaan ja pusuttaa sen poskea, ottaa sen käsistä innoissaan* sä olit ihan helvetin hyvä, en ikin kyllästy sun äänees!
Laina: moiii, ihana nähä sua! *halaa Ehreniä innoissaan ja pusuttaa sen poskea, ottaa sen käsistä innoissaan* sä olit ihan helvetin hyvä, en ikin kyllästy sun äänees!
Ehren: *halaa Lainaa takaisin innoissaan ja pörröttää sen hiuksia nopeasti, vilkaisee sen käsiä ja naurahtaa sitten* kiitti! Oli kyl nii siistii... *katsoo Naokia nopeasti hymyillen ja nyökäyttää Kieville* moi! *suukottaa Eisyn poskea ja kohottaa kulmiaan* joo, haluuks laittaa?
Kiev: *kohottaa kulmiaan hieman ja katsoo Ehrenia vähän hämillään, ojentaa kättään vähän epäröiden ja vetää sen sitten takaisin* moi vaan...
Kiev: *kohottaa kulmiaan hieman ja katsoo Ehrenia vähän hämillään, ojentaa kättään vähän epäröiden ja vetää sen sitten takaisin* moi vaan...
Naoki: *katsoo Kieviä hetken hymyillen ja sitten muita vähän hämillään, pudistaa päätään vähän naurahtaen ja silittää Kievin käsivartta* kuulitko kaikki laulut?
Faolan: *tulee jostain vessasta ja kuikuilee hetken ympärilleen ja kävelee ympäriinsä, huomaa sitten Ehrenin jonkun ajan päästä ja mutristaa suutaan miettien*
Faolan: *tulee jostain vessasta ja kuikuilee hetken ympärilleen ja kävelee ympäriinsä, huomaa sitten Ehrenin jonkun ajan päästä ja mutristaa suutaan miettien*
Ace: *nyökyttää hymyillen Ehrenille sen suukottaessa ja ottaa sitten korun rasiasta, kiertää sen taakse ja asettaa korua sen kaulaan, kuiskaa samalla hiljaa sen korvaan* onks toi se sun kaverityttö...?
Laina: no siis joo, hyvä et sä pysyit housuissas ku näytit nii innostuneelta! Tyylil hoidettu! *naurahtaa Ehrenille innoissaan ja silittää sen käsiä hymyillen, vilkaisee sitten Naokia ja Kieviä kulmat vähän koholla, ennen kuin naurahtaa taas* mä oon ihan pihalla et keitä muita täs nyt on, tää yks on se sun pianisti... Nao... ki?
Laina: no siis joo, hyvä et sä pysyit housuissas ku näytit nii innostuneelta! Tyylil hoidettu! *naurahtaa Ehrenille innoissaan ja silittää sen käsiä hymyillen, vilkaisee sitten Naokia ja Kieviä kulmat vähän koholla, ennen kuin naurahtaa taas* mä oon ihan pihalla et keitä muita täs nyt on, tää yks on se sun pianisti... Nao... ki?
Kiev: *hymyilee pienesti Naokille ja nyökyttää* kuulin, ainakin mä uskon. *katsoo Lainaa miettivänä*
Ehren: *hymyilee nyökytellen Eisylle ja katsoo sitten Lainaa naurahtaen, osoittaa sitten Naokia* joo Naoki, ja tää toine on Naokin jätkä, sit tää *osoittaa Eisyä olkansa yli* on se Ace... *nyökkää sitten hymyillen Lainaa kohti ja vilkaisee Naokia* ja tää on Laina, yks mun, öö... pitkäaikasimmista kavereista...
Ehren: *hymyilee nyökytellen Eisylle ja katsoo sitten Lainaa naurahtaen, osoittaa sitten Naokia* joo Naoki, ja tää toine on Naokin jätkä, sit tää *osoittaa Eisyä olkansa yli* on se Ace... *nyökkää sitten hymyillen Lainaa kohti ja vilkaisee Naokia* ja tää on Laina, yks mun, öö... pitkäaikasimmista kavereista...
Naoki: vedettiinkö me hyvin susta? *hymyilee hieman innoissaan Kieville ja nyökyttää sitten Ehrenille ja Lainalle, ojentaa kätensä sille* moi!
Faolan: *tulee Kievin takaa sen vierelle ja katsoo Ehrenia hymyillen* onks täs sun viralline faniklubi, saaks mä liittyy?
Faolan: *tulee Kievin takaa sen vierelle ja katsoo Ehrenia hymyillen* onks täs sun viralline faniklubi, saaks mä liittyy?
Ace: *asettaa korun lukon kiinni ja suukottaa Ehrenin niskaa pikkuisen, nyökäyttää vähän Lainalle* moi vaan... *vilkaisee Faolania ja silittää Ehrenin harteita hellästi sitten*
Laina: moi vaan kaikille tyypeille keit en tunne! *naurahtaa vähän innoissaan ja pukkaa sitten Ehrenin kylkeä virnistäen* totuushan siis on, Ehren on vaa liian ujo kertoakseen, mut siis mä oon Ehrenin vaimo oikeesti... *nyökyttää vakavana*
Laina: moi vaan kaikille tyypeille keit en tunne! *naurahtaa vähän innoissaan ja pukkaa sitten Ehrenin kylkeä virnistäen* totuushan siis on, Ehren on vaa liian ujo kertoakseen, mut siis mä oon Ehrenin vaimo oikeesti... *nyökyttää vakavana*
Kiev: veditte... sä varsinkin. *taputtaa Naokin selkää hellästi ja katselee muita kulmat kevyessä rypyssä, katsoo sitten Faoon miettien*
Ehren: kiitti rakas... *vilkaisee Eisyä hymyillen ja katsoo sitten Faoon innoissaan hymyillen* moi! Joo, liittymine on ilmasta! *tuuppaa Lainan olkaa* joo just, ja meille on tulos vauvaki...
Ehren: kiitti rakas... *vilkaisee Eisyä hymyillen ja katsoo sitten Faoon innoissaan hymyillen* moi! Joo, liittymine on ilmasta! *tuuppaa Lainan olkaa* joo just, ja meille on tulos vauvaki...
Naoki: *naurahtaa vähän Lainalle ja Ehrenille, katsoo sitten Kieviin hymyillen* kiitos, hyvä et sä tykkäsit... *painautuu sen kylkeen sen taputtaessa ja vilkaisee Faoon miettien *
Faolan: *naurahtaa innoissaan Ehrenille* jes, sit mä liityn! *katsoo muut läpi ja heilauttaa kättään Eisylle ja Lainalle* Eis ja Laina moi, ja... *kääntyy Kievin ja Naokin puoleen kysyen*
Faolan: *naurahtaa innoissaan Ehrenille* jes, sit mä liityn! *katsoo muut läpi ja heilauttaa kättään Eisylle ja Lainalle* Eis ja Laina moi, ja... *kääntyy Kievin ja Naokin puoleen kysyen*
Ace: *nyökäyttää pikaisesti Faolle ja rypistää kulmiaan Lainalle, suukottaa Ehrenin niskaa hellästi ja silittelee sen harteita, katsoo sitten miettien tiskejä kohti* mä voisin tarjoo sulle juotavaa?
Laina: moi! *nyökäyttää Faolle ja nauraa sitten innoissaan Ehrenin tuupatessa, hymyilee leveästi* joo, vitu kaunis, ja sit sen nimeks tulee Ehren Junior, vai mitä rakas aviomieheni?
Laina: moi! *nyökäyttää Faolle ja nauraa sitten innoissaan Ehrenin tuupatessa, hymyilee leveästi* joo, vitu kaunis, ja sit sen nimeks tulee Ehren Junior, vai mitä rakas aviomieheni?
Kiev: *vilkaisee Naokia ja katsoo sitten Faoa, nyökäyttää ja ojentaa kätensä* Kiev, Naokin poikaystävä.
Ehren: *katsoo Faoa hetken ja sitten Kieviä, naurahtaa sitten remakasti Lainalle ja pudistaa päätään* voi vittu, Leija... *kääntyy vähän Eisyn puoleen ja suukottaa sen huulia* joo, tarjoo mulle...
Ehren: *katsoo Faoa hetken ja sitten Kieviä, naurahtaa sitten remakasti Lainalle ja pudistaa päätään* voi vittu, Leija... *kääntyy vähän Eisyn puoleen ja suukottaa sen huulia* joo, tarjoo mulle...
Naoki: *nyökyttää Faolle hymyillen Kievin sanoessa ja ojentaa myös kätensä* ja Naoki, Ehrenin pianisti.
Faolan: *kättelee Kieviä rennosti ja nyökyttää* terve, Faolan, ton supertähden poikaystävä... *kääntyy katsomaan Naokia ja kohottaa kulmiaan, vilkaisee sen kättä ja nyökyttää hitaasti* joojoo... sä siis oot se joka jotai hommaili mun poikaystävän kans?
Faolan: *kättelee Kieviä rennosti ja nyökyttää* terve, Faolan, ton supertähden poikaystävä... *kääntyy katsomaan Naokia ja kohottaa kulmiaan, vilkaisee sen kättä ja nyökyttää hitaasti* joojoo... sä siis oot se joka jotai hommaili mun poikaystävän kans?
Ace: *nyökyttää Ehrenille hymyillen ja ottaa sen kädestä, vetää sitä hellästi mukanaan tiskille* mitähän mun laulavalle tähdelle sais olla? Jotain hienostunutta kenties? *hymyilee pikkuisen leikkisästi*
Laina: *nauraa innoissaan Ehrenille ja virnistää enemmän* no mut hei, totuus? No joo... saaks mä tulla tiskille messiin? Vai rupeetteks te nuolee silleen et mua ei siinä tartteta? *naurahtaa innoissaan*
Laina: *nauraa innoissaan Ehrenille ja virnistää enemmän* no mut hei, totuus? No joo... saaks mä tulla tiskille messiin? Vai rupeetteks te nuolee silleen et mua ei siinä tartteta? *naurahtaa innoissaan*
Kiev: *nyökyttää Faolle ja hymyilee vähäsen, rypistää sitten kulmiaan naama vakavana* ai mitä?
Ehren: *vilkaisee Faoon nopeasti ja tulee sitten Eisyn mukana tiskille, naurahtaa innoissaan* joo, joku tosi tyyli... *vetäisee Lainaa ranteesta mukaan* tuu tuu!
Ehren: *vilkaisee Faoon nopeasti ja tulee sitten Eisyn mukana tiskille, naurahtaa innoissaan* joo, joku tosi tyyli... *vetäisee Lainaa ranteesta mukaan* tuu tuu!
Naoki: *katsoo Faoa hetken hämillään ja vilkaisee Ehrenin perään hädissään, näpertää paidansa helmaa* eiku mä tota...
Faolan: *vilkaisee Kieviä nopeasti ja nyökyttää Naokille vähän* joo ei tarvi selitellä, kuha sä oot oppinu ettei mun poikkiksen kans hommailla, eiks vaa? *taputtaa Nakin olkaa vähän ja mottaa sitä sitten naamaan*
Faolan: *vilkaisee Kieviä nopeasti ja nyökyttää Naokille vähän* joo ei tarvi selitellä, kuha sä oot oppinu ettei mun poikkiksen kans hommailla, eiks vaa? *taputtaa Nakin olkaa vähän ja mottaa sitä sitten naamaan*
Ace: *naurahtaa innoissaan ja hellästi Ehrenille, vetää sitten jakkaraa paremmin esiin sitä varten ja viittaa siihen kohteliaasti* ja tähden paikka on tässä, olkaa hyvät, mitäs sais olla? *katsoo itsekin hymyillen listaa*
Laina: *seuraa innoissaan Ehreniä sen vetäistessä ja katselee tiskillä sitten hymyillen listaa* ehk mäki voisin ottaa jotai... osaaks tää stara suositella? *hymyilee Ehrenille ja tuuppaa sen kylkeä hellästi*
Laina: *seuraa innoissaan Ehreniä sen vetäistessä ja katselee tiskillä sitten hymyillen listaa* ehk mäki voisin ottaa jotai... osaaks tää stara suositella? *hymyilee Ehrenille ja tuuppaa sen kylkeä hellästi*
Kiev: *hätkähtää vähän Faon motatessa Naokia ja ottaa Faon olasta, katsoo sitä kulmat syvässä rypyssä* mitä ihmettä?!
Ehren: *naurahtaa innoissaan myös ja istuu alas jakkaralle, heiluttaa jalkaansa ja katselee listaa, kohottaa kulmiaan* no tota... toi tollai mansikkasalmiakkine vois olla hyvää?
Ehren: *naurahtaa innoissaan myös ja istuu alas jakkaralle, heiluttaa jalkaansa ja katselee listaa, kohottaa kulmiaan* no tota... toi tollai mansikkasalmiakkine vois olla hyvää?
Sivu 3 / 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Sivu 3 / 20
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa