Keikka (monii)
3 posters
Sivu 5 / 20
Sivu 5 / 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Vs: Keikka (monii)
Ace: *katsoo hieman hämillään Ehrenin perään ja rypistää kulmiaan kevyesti, kääntyy sitten selin muihin ja pyörittelee lasia kädessään*
Laina: *tilaa baarimikolta toisen juoman*
Laina: *tilaa baarimikolta toisen juoman*
Kiev: no se ei ole sun syy. *nyökyttää vähän ja katsoo Ehreniin miettien sen tullessa*
Ehren: *tulee Naokin viereen hymyillen ja rypistää sitten kulmiaan pikkuisen katsoessaan sen naamaa* onks kaikki okei? Mietin et haluuks jotain tosta?
Ehren: *tulee Naokin viereen hymyillen ja rypistää sitten kulmiaan pikkuisen katsoessaan sen naamaa* onks kaikki okei? Mietin et haluuks jotain tosta?
Kasu- Viestien lukumäärä : 2072
Ikä : 34
Naoki: *katsoo Kieviä miettien* eikö? *katsoo sitten Ehreniin ja hymyilee vähän, nyökyttää pikkuisen* joo... ai juotavaa?
Soija- Viestien lukumäärä : 1558
Ace: *kääntyy katsomaan Ehrenin suuntaan ja katselee sitä miettien, laskee sitten lasin baaritiskille*
Laina: *nuuhkaisee juomaa saadessaan sen, maistaa sitten ja naksauttaa vähän kieltään, rypistää kulmiaan*
Laina: *nuuhkaisee juomaa saadessaan sen, maistaa sitten ja naksauttaa vähän kieltään, rypistää kulmiaan*
Kiev: *puristaa Naokin olkaa hellästi ja hymähtää sitten, tarraa toisella kädellä Ehrenin olkaan ja puristaa kovasti, kumartuu vähän lähemmäs* noinko sä tulit ehdotteleen Naokille sillonkin?
Ehren: nii... *nyökyttää Naokille hymyillen ja kipsahtaa sitten vähän puristuksesta, katsoo Kieviin kulmat rypyssä ja naurahtaa hämillään* ai häh? Joo mä mieluummin kysyn et mitä otetaa ku ostan ilman et kysyn, tulee muute kalliiks... sori jos se jotenki loukkas sua...
Ehren: nii... *nyökyttää Naokille hymyillen ja kipsahtaa sitten vähän puristuksesta, katsoo Kieviin kulmat rypyssä ja naurahtaa hämillään* ai häh? Joo mä mieluummin kysyn et mitä otetaa ku ostan ilman et kysyn, tulee muute kalliiks... sori jos se jotenki loukkas sua...
Naoki: *katsoo Kieviin päätään pudistaen sen tarttuessa Ehrenin olasta* kulta, ei se nii menny... *silittää sen kylkeä vähän ja katsoo sitten Ehreniin vähän nyökyttäen* saisiko jotain limua?
Faolan: *katselee Ehrenin suuntaan tarkkaillen ja juo juomastaan lisää*
Faolan: *katselee Ehrenin suuntaan tarkkaillen ja juo juomastaan lisää*
Ace: *rypistää hieman kulmiaan katsoessaan kolmikon suuntaan, nousee sitten jakkaraltaan ja tulee niitten luo, katsoo Kieviä kulmat rypyssä ja koskettaa Ehrenin kylkeä hellästi* onks täällä joku ongelma?
Laina: *kohottaa kulmiaan Acen poistuessa ja juo sitten vähän lisää lasistaan*
Laina: *kohottaa kulmiaan Acen poistuessa ja juo sitten vähän lisää lasistaan*
Kiev: *pudistaa päätään Naokille ja avaa suutaan sanoakseen jotain Ehrenille, katsoo sitten Eisyyn ja rypistää kulmiaan enemmän* on, hyvinki... tää sun kaveri tässä nussi Naokia. Ja mä ajattelin kertoa mitä mä siitä ajattelen.
Ehren: *vilkaisee Eisyä ja pudistaa nopeasti päätään, huokaa sitten katsoessaan Kieviin* hei tyyppi, sä voisit olla kivempi sun poikkikselles niin ehkä seki tykkäis sit sen verta enemmän susta?
Ehren: *vilkaisee Eisyä ja pudistaa nopeasti päätään, huokaa sitten katsoessaan Kieviin* hei tyyppi, sä voisit olla kivempi sun poikkikselles niin ehkä seki tykkäis sit sen verta enemmän susta?
Naoki: *vilkaisee Eisyä sen tullessa ja katsoo sitten Kieviin kulmat huolestuneessa rypyssä, katsoo sitten äkkiä Ehreniä vähän hämillään*
Ace: joo, mä oon kyllä ihan tietonen jätkäni nussimisista... *kohottaa kulmaansa Kieville* pettäjä on sunkin poikaystäväs siinä missä Ehrenkin, sun on turha ruveta syyllistämään tässä ketään yhtään sen enempää...
Kiev: *pudistaa päätään kulmat rypyssä ja katsoo Eisyä hetken* sä tiedät että Naoki osaa olla vähän tyhmä välillä ja sitä on helppo viedä. *osoittaa Ehrenia* ja sä oot just sen näkönen homo jollasista mä en pidä, kyllä mä tiedän.
Ehren: *naurahtaa vähäsen ja vilkaisee Naokia* just...
Ehren: *naurahtaa vähäsen ja vilkaisee Naokia* just...
Naoki: *katselee pitkin lattiaa ja mutristaa hieman suutaan harmissaan*
Ace: mut kaiken pistäminen Ehrenin syyks ei oo siltikään kauheen fiksua... siihen juttuun ollaan kuitenki tarvittu kaks osapuolta... *kohottaa kulmaansa Kieville ja silittää Ehrenin kylkeä samalla*
Kiev: *laittaa kädet takin taskuihin ja kohauttaa olkiaan, vilkaisee Naokia ja pudistaa päätään, astuu sitten lähemmäs Ehrenia ja vetää sitä turpaan*
Ehren: *horjahtaa vähän ja pyllähtää pehvalleen, pitää silmäkulmaansa* au, vittu!
Ehren: *horjahtaa vähän ja pyllähtää pehvalleen, pitää silmäkulmaansa* au, vittu!
Naoki: *katsoo äkkiä Kieviä vähän hädissään* miks sä noin teit?! *katsoo sitten Ehrenia ja kyykistyy sen luokse, katselee sitä huolissaan* anteeks tosta...
Faolan: *rypistää kulmiaan syvään huomatessaan mitä kävi ja lähtee lampsimaan sinne niide suuntaan*
Faolan: *rypistää kulmiaan syvään huomatessaan mitä kävi ja lähtee lampsimaan sinne niide suuntaan*
Ace: mitä helvettiä sä teet?! *katsoo Kieviä vihaisena ja tönäisee sen syrjään, kyykistyy Ehrenin puoleen ja katsoo sitten Faoa kulmat rypyssä* tuo jäitä hei, Ehrenin silmäkulma turpoo! *katsoo Ehreniä ja silittää sen olkaa* pysy siinä...
Laina: *katsoo vähän hämillään tapahtunutta ja tulee sitten paikalle puolijuoksua* Ehren, sattuko sua?
Laina: *katsoo vähän hämillään tapahtunutta ja tulee sitten paikalle puolijuoksua* Ehren, sattuko sua?
Kiev: *siirtyy vähän sivuun ja ravistaa nyrkkiään, pudistaa päätään* ph...
Ehren: *vilkaisee Naokia ja pudistaa päätään* ethän sä mua lyöny... *naurahtaa hieman innoissaan ja heilauttaa käsiään* hei, mä oon ihan okei... *nousee varovasti pystyyn ja pyyhkii peppuaan nopeasti, puristaa toista silmäänsä kiinni* vittu...
Ehren: *vilkaisee Naokia ja pudistaa päätään* ethän sä mua lyöny... *naurahtaa hieman innoissaan ja heilauttaa käsiään* hei, mä oon ihan okei... *nousee varovasti pystyyn ja pyyhkii peppuaan nopeasti, puristaa toista silmäänsä kiinni* vittu...
Naoki: niin, mutta kuitenkin... *silittää Ehrenin käsivartta vähän ja katsoo kun se nousee, nousee sitten itsekin ja vilkaisee Kieviä nopeasti harmissaan*
Faolan: *kääntyy kannoillaan ja hakee mikolta jäitä, tuo sitten pussillisen Ehrenille pyyhkeen kera, vilkaisee sen kasvoja kulmat vähän rypyssä ja rypistää kulmiaan sitten enemmän katsoessaan Kieviä*
Faolan: *kääntyy kannoillaan ja hakee mikolta jäitä, tuo sitten pussillisen Ehrenille pyyhkeen kera, vilkaisee sen kasvoja kulmat vähän rypyssä ja rypistää kulmiaan sitten enemmän katsoessaan Kieviä*
Ace: et sä oo okei, toi on tosi pahan näkönen... ja siihen tuli ihan kunnon jälkiki... ota nyt toi jääpussi ja paina siihen... *puistelee Ehrenin vaatteita kulmat huolestuneessa rypyssä ja pudistaa päätään ärtyneenä murahtaen* eihän sua huippaa?
Laina: mikä vitun tappelukerho tästä nyt on tulossa? *naurahtaa vähän järkyttyneenä katsoessaan Ehreniä ja rypistää sitten vihaisesti kulmia Kieviä katsoessaan* ja mitä vittua sä tolleen rähiset, aikunen mies!
Laina: mikä vitun tappelukerho tästä nyt on tulossa? *naurahtaa vähän järkyttyneenä katsoessaan Ehreniä ja rypistää sitten vihaisesti kulmia Kieviä katsoessaan* ja mitä vittua sä tolleen rähiset, aikunen mies!
Kiev: mulla oli ihan täysi oikeus lyödä tota neitiä. *mulkaisee Lainaa ja vilkaisee sitten muita, räpeltää sitten kännykkäänsä ja menee vähän sivumpaan*
Ehren: *ottaa jääpussin ja painaa sitä silmäkulmaansa, pitää silmiään hetken kiinni ja pudistaa päätään* ei huippaa, kiitti... *naurahtaa Lainalle ja siirtää Eisyä vähän viereltään, hypähtää sitten lähemmäs Kieviä ja lyö sitä leukaan*
Ehren: *ottaa jääpussin ja painaa sitä silmäkulmaansa, pitää silmiään hetken kiinni ja pudistaa päätään* ei huippaa, kiitti... *naurahtaa Lainalle ja siirtää Eisyä vähän viereltään, hypähtää sitten lähemmäs Kieviä ja lyö sitä leukaan*
Naoki: *katsoo Ehrenia huolissaan ja sitten hämillään sen hypätessä lyömään, rypistää kulmiaan vähän hätääntyneenä ja tulee sitten lähemmäs niitä* älkää jooko...
Faolan: *silittää Ehrenin olkaa vähän ennenkuin se käy Kieviä lyömään, vilkaisee sitten muita kulmat rypyssä*
Faolan: *silittää Ehrenin olkaa vähän ennenkuin se käy Kieviä lyömään, vilkaisee sitten muita kulmat rypyssä*
Viimeinen muokkaaja, Soija pvm To Huhti 26, 2012 3:59 pm, muokattu 1 kertaa
Ace: hei nyt lopetatte molemmat! *ärähtää ja kiskaisee Ehreniä kevyesti taaksepäin, katsoo sitä kulmat rypyssä* mä ymmärrän et sua ärsyttää mut oo nyt sä edes aikuisempi...
Laina: ihan oikeen tolle hulttiolle et Ehren mottas sitä, nyt ne on molemmat ainaki sujut! *nyökyttää vakavana kulmat rypyssä ja katsoo Kieviä vihaisesti* sulla taitaa itelläs olla neitimäisiä ongelmia, et keksi sanottavaa niin pitää oikeen lapsellisesti hakkaamaan ruveta!
Laina: ihan oikeen tolle hulttiolle et Ehren mottas sitä, nyt ne on molemmat ainaki sujut! *nyökyttää vakavana kulmat rypyssä ja katsoo Kieviä vihaisesti* sulla taitaa itelläs olla neitimäisiä ongelmia, et keksi sanottavaa niin pitää oikeen lapsellisesti hakkaamaan ruveta!
Kiev: *nytkähtää vähän lyönnistä ja hieroo leukaansa, katsoo Ehrenia kulmat kurtussa* helvetti... *heilauttaa kättään vähän ärähtäen Lainalle*
Ehren: *katsoo Eisyä takaisin ja painaa jäitä takaisin silmälleen, rypistää kulmiaan* miks mun pitää olla aikuisempi? *kääntyy katsomaan Naokia ja tökkää sen rintaa hellästi* ja sä et oo yhtää tyhmä, etkä helppo, okei?
Ehren: *katsoo Eisyä takaisin ja painaa jäitä takaisin silmälleen, rypistää kulmiaan* miks mun pitää olla aikuisempi? *kääntyy katsomaan Naokia ja tökkää sen rintaa hellästi* ja sä et oo yhtää tyhmä, etkä helppo, okei?
Naoki: *katsoo niitä hädissään ja sitten Ehrenia hetken, mutristaa suutaan vähän* enkö?
Faolan: iha hyvä vaa että sai takas Ehrenilta... *tuijottaa Kieviä kulmat rypyssä ja vilkaisee Naokia ja Ehrenia*
Faolan: iha hyvä vaa että sai takas Ehrenilta... *tuijottaa Kieviä kulmat rypyssä ja vilkaisee Naokia ja Ehrenia*
Ace: no nyt tän mätkimisen jälkeen kaikki on sujut ainaki, eikö? Kaikkien tartte nyrkeillä puhuu koko ajan... *pudistaa päätään ja silittää Ehrenin olkaa kevyesti, vinkkaa sitten tiskin suuntaan* mitäs jos me nyt mentäs tonne, ettei tuu enempää kolhuja?
Laina: *irvistää rumasti Kieville ja katsoo sitten Ehreniä huolissaan*
Laina: *irvistää rumasti Kieville ja katsoo sitten Ehreniä huolissaan*
Sivu 5 / 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Sivu 5 / 20
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa