Keikka (monii)
3 posters
Sivu 8 / 20
Sivu 8 / 20 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20
Vs: Keikka (monii)
Laina: joo... *rypistää pikkuisen kulmiaan Hodakaa katsoessaan ja nojaa jotain tolppaa vasten sitten, yskähtää vähän* Ehren tulee varmaan kohta, se meni tonne tiskille Faon seuraks...
Kiev: ei se mitään. *pudistaa päätään ja ottaa kulauksen limsasta*
Ehren: no hei kulta... siit et mä tanssin Acen kaa? *suukottaa Faon niskaa nopeasti* mä tanssin sunki kaa...
Hodaka: *nyökyttää ja katso ihmisiä tanssilattialla* pyörivät edelleen yhdessä?
Ehren: no hei kulta... siit et mä tanssin Acen kaa? *suukottaa Faon niskaa nopeasti* mä tanssin sunki kaa...
Hodaka: *nyökyttää ja katso ihmisiä tanssilattialla* pyörivät edelleen yhdessä?
Kasu- Viestien lukumäärä : 2072
Ikä : 34
Naoki: *nyökyttää pikkuisen ja katselee sitten tiskiin taas* anteeksi että olin sen pojan kanssa sängyssä...
Faolan: joo... *nyökyttää ja juo juomastaan hieman, hymyilee sitten pikkuisen sen suukottaessa niskaa* hyvä... sit mä omin sut kokonaa...
Faolan: joo... *nyökyttää ja juo juomastaan hieman, hymyilee sitten pikkuisen sen suukottaessa niskaa* hyvä... sit mä omin sut kokonaa...
Soija- Viestien lukumäärä : 1558
Laina: joo "pyörii"... ne alotti niitten suhteen uudestaan... *kohottaa pikkuisen kulmaansa ja vilkaisee Hodakaa sivusilmällä, katsoo sitten itsekin tanssilattialle* ja sit se tapailee sitä Acea...
Kiev: *pudistaa päätään ja hymähtää kevyesti* ei se haittaa mua.
Ehren: ihan kokonaa? *silittää Faon alamasua ja puskaisee sen selkää nopeasti* mun pitää olla Acen kaa kans, mä en haluu et se pahottaa mielesä ja lähtee vetää...
Hodaka: *katsoo Lainaa hetken hiljaa ja kohottaa sitten kulmiaan, laittaa toisen käden housujensa taskuun* vai niin...
Ehren: ihan kokonaa? *silittää Faon alamasua ja puskaisee sen selkää nopeasti* mun pitää olla Acen kaa kans, mä en haluu et se pahottaa mielesä ja lähtee vetää...
Hodaka: *katsoo Lainaa hetken hiljaa ja kohottaa sitten kulmiaan, laittaa toisen käden housujensa taskuun* vai niin...
Naoki: ei varmasti? *hymyilee sille pikkuisen ja ottaa sen kädestä*
Faolan: iha pikku hetkeks vaa, jooks? *vilkaisee sitä olkansa yli hymyillen*
Faolan: iha pikku hetkeks vaa, jooks? *vilkaisee sitä olkansa yli hymyillen*
Laina: joo-o... mut mä en sano enempiä etten puhu ohi suuni, Ehren saa kertoo sit ite ku tulee... *naurahtaa hiljaa ja nyökyttää pikkuisen, katselee tanssilattialle*
Kiev: *pudistaa päätään ja taputtaa Naokin päätä nopeasti* ei lainkaan. Saat tehdä mitä haluut.
Ehren: joo joo... tuutsä tanssii? *kiskaisee sitä hiuksista hellästi ja pakittaa vähän lantiotaan keinuttaen*
Hodaka: *naurahtaa Lainalle ja nyökyttää nopeasti, nojaa johonkin pöytään* no mitä sulle kuuluu?
Ehren: joo joo... tuutsä tanssii? *kiskaisee sitä hiuksista hellästi ja pakittaa vähän lantiotaan keinuttaen*
Hodaka: *naurahtaa Lainalle ja nyökyttää nopeasti, nojaa johonkin pöytään* no mitä sulle kuuluu?
Naoki: *rypistää kulmiaan vähän kummissaan ja katsoo lasiaan miettien* ai semmoista uudelleenkin vai?
Faolan: *naurahtaa sen kiskaistessa ja nyökyttää sitten ja nousee tuolilta* no ku sä tollee pyydät... kyl mä tuun. *suukottaa sen huulia syvään ja silittää sen peppua hellästi*
Faolan: *naurahtaa sen kiskaistessa ja nyökyttää sitten ja nousee tuolilta* no ku sä tollee pyydät... kyl mä tuun. *suukottaa sen huulia syvään ja silittää sen peppua hellästi*
Laina: kiitti ihan hyvää, ei mitään ihmeempiä... oon töissä ja silleen... *nyökyttää lyhyesti ja vilkaisee nopeasti olkansa ylitse tiskille päin*
Kiev: niin. *nyökyttää ja juo lasistaan katsoen sitä miettien*
Ehren: *suukottaa sitä takaisin ja vetää sitä mukanaan salin puolelle peruuttaen, vilkaisee sitten ympärilleen hymyillen*
Hodaka: hmm, normaalia siis... *nyökyttelee ja oikaisee lasejaan vähän*
Ehren: *suukottaa sitä takaisin ja vetää sitä mukanaan salin puolelle peruuttaen, vilkaisee sitten ympärilleen hymyillen*
Hodaka: hmm, normaalia siis... *nyökyttelee ja oikaisee lasejaan vähän*
Naoki: okei... *vilkaisee sitä ja nyökyttää, juo loppuun jaffansa* miksi sitten löit sitä?
Faolan: *katselee sen kasvoja hymyillen ja silittää sen käsiä hellästi, vetää sen sitten lähelleen* sä loistat tänää, kulta... *suukottaa sen silmäkulmaa johon lyötii*
Faolan: *katselee sen kasvoja hymyillen ja silittää sen käsiä hellästi, vetää sen sitten lähelleen* sä loistat tänää, kulta... *suukottaa sen silmäkulmaa johon lyötii*
Viimeinen muokkaaja, Soija pvm To Huhti 26, 2012 10:42 pm, muokattu 1 kertaa
Laina: joo, ihan normaalii... *nyökäyttää vähän ja hymyilee sitten innoissaan huomatessaan Ehrenin kun vilkaisee olkansa yli* no tulithan sä takasin!
Kiev: *nyökyttää ja naputtelee sormillaan hitaasti tiskiä, naurahtaa sitten itsekseen ja tilaa uuden limsan* hmm... se kerjäs sitä.
Ehren: *hymyilee vähän innoissaan sille ja sulkee silmänsä hetkeksi sen suukottaessa* niiks? *kääntää päätään Lainan suuntaan naurahtaen* joo, tää- ää... *katsoo Hodakaa hetken hämillään ja naurahtaa sitten pienesti* ai, moi!
Hodaka: *suoristautuu vähän ja heilauttaa kättään Ehrenille hymyillen* moi!
Ehren: *hymyilee vähän innoissaan sille ja sulkee silmänsä hetkeksi sen suukottaessa* niiks? *kääntää päätään Lainan suuntaan naurahtaen* joo, tää- ää... *katsoo Hodakaa hetken hämillään ja naurahtaa sitten pienesti* ai, moi!
Hodaka: *suoristautuu vähän ja heilauttaa kättään Ehrenille hymyillen* moi!
Naoki: miten se kerjäsi? *katsoo sitä kysyen ja vilkaisee tanssilattialle*
Faolan: nii... mun upee marsu... *silittää sen selkää hellästi ja katsoo sitten Hodakaan kulmat koholla*
Faolan: nii... mun upee marsu... *silittää sen selkää hellästi ja katsoo sitten Hodakaan kulmat koholla*
Laina: joo, mä en tienny et tääkin on täällä... *naurahtaa hiljaa vilkaistessaan Hodakaa ja hymyilee Ehrenille sitten vähän innoissaan* mennääks jatkaa tanssimista?
Kiev: sanomalla mitä sano. *kohottaa kulmiaan ja ottaa juoman*
Ehren: mm... *hymyilee Faolle ja kohauttaa olkaansa sitten Lainalle, katsoo Hodakaan* joo... mitä sä täällä?
Hodaka: *vilkaisee tanssilattialle ja heilauttaa kättään Ehreniä kohti* tulin kuuntelemaan sua. Meni ihan helvetin... huonosti... *naurahtaa ja väläyttää leveän hymyn*
Ehren: mm... *hymyilee Faolle ja kohauttaa olkaansa sitten Lainalle, katsoo Hodakaan* joo... mitä sä täällä?
Hodaka: *vilkaisee tanssilattialle ja heilauttaa kättään Ehreniä kohti* tulin kuuntelemaan sua. Meni ihan helvetin... huonosti... *naurahtaa ja väläyttää leveän hymyn*
Naoki: niin... mutta Ehren on oikeasti tosi kiva... *nyökyttää nopeasti*
Faolan: *katsoo Hodakaa hetken ja sitten hetkeksi muualle päätään hieman pudistaen, sitten taas Hodakaa* nii sun kuulos on sit varmaa jotai vikaa?
Faolan: *katsoo Hodakaa hetken ja sitten hetkeksi muualle päätään hieman pudistaen, sitten taas Hodakaa* nii sun kuulos on sit varmaa jotai vikaa?
Laina: a- tai nojoo, mennään ihan sit kun sä haluut... *nyökyttää Ehrenille hymyillen ja vilkaisee sitten Hodakaa kulmat pikkuisen rypyssä, katselee sitten taas tanssilattialle*
Ace: *äkkää Ehrenin hetken päästä, ja tulee sitten muitten luo, hymyilee pikkuisen* mä jo luulin et sä et tuu takasin... ollenkaan... *katsoo Hodakaa kulmat koholla ja sitten Ehreniä hetken hämillään, hymyilee sille pikkuisen*
Ace: *äkkää Ehrenin hetken päästä, ja tulee sitten muitten luo, hymyilee pikkuisen* mä jo luulin et sä et tuu takasin... ollenkaan... *katsoo Hodakaa kulmat koholla ja sitten Ehreniä hetken hämillään, hymyilee sille pikkuisen*
Kiev: *katsoo Naokia miettien ja kohottaa sitten kulmiaan* miksi?
Ehren: *vilkaisee Faoa hymyillen ja silittää sen kättä nopeasti, katsoo sitten Hodakaa päätään pudistaen ja naurahtaa vähän* sä oot vaa kateelline... *käy halaamassa Hodakaa ja katsoo sitten sen vaatteita hetken, huomaa sitten Eisyn ja vinkkaa sitä lähemmäs* hei tää on Ace, se jost mä sanoin...
Hodaka: *naurahtaa Faolle ja vilkuttaa sille vähän niinkun pikkulapset vilkuttaa* hei vaan sullekin Faolan... *halaa Ehrenia takaisin ja pudistaa päätään nopeasti* ei, hyvin se meni... *katsoo Eisyyn uteliaana ja ojentaa kätensä sille* vai se Ace...
Ehren: *vilkaisee Faoa hymyillen ja silittää sen kättä nopeasti, katsoo sitten Hodakaa päätään pudistaen ja naurahtaa vähän* sä oot vaa kateelline... *käy halaamassa Hodakaa ja katsoo sitten sen vaatteita hetken, huomaa sitten Eisyn ja vinkkaa sitä lähemmäs* hei tää on Ace, se jost mä sanoin...
Hodaka: *naurahtaa Faolle ja vilkuttaa sille vähän niinkun pikkulapset vilkuttaa* hei vaan sullekin Faolan... *halaa Ehrenia takaisin ja pudistaa päätään nopeasti* ei, hyvin se meni... *katsoo Eisyyn uteliaana ja ojentaa kätensä sille* vai se Ace...
Naoki: koska se on hauska ja kiltti ja ystävällinen... *nyökyttää uudelleen hieman hymyillen*
Faolan: *vilkuttaa Hodakalle takaisin samalla tavalla ja katsoo sitten Ehrenia ja muita miettien*
Faolan: *vilkuttaa Hodakalle takaisin samalla tavalla ja katsoo sitten Ehrenia ja muita miettien*
Laina: *katselee hieman kulmat rypyssä Hodakaa ja sitten muualle miettien*
Ace: *puristaa Hodakan kättä miehekkäästi ja nyökkää asiallisena* Ace Spade, kiva tavata...
Ace: *puristaa Hodakan kättä miehekkäästi ja nyökkää asiallisena* Ace Spade, kiva tavata...
Kiev: no ei vaikuttanut siltä musta äsken. *naurahtaa vaisusti ja vilkaisee saliin*
Ehren: *nyökyttää hymyillen ja puhahtaa sitten hitaasti, kohottaa kulmaansa Hodakalle* joo... missä se sun muija?
Hodaka: *katsoo Eisyä miettien ja hymähtää sitten ystävällisesti, puristaa sen kättä* kuin myös... *katsoo Ehreniin päätään pudistaen* ei liikuta enää yhessä.
Ehren: *nyökyttää hymyillen ja puhahtaa sitten hitaasti, kohottaa kulmaansa Hodakalle* joo... missä se sun muija?
Hodaka: *katsoo Eisyä miettien ja hymähtää sitten ystävällisesti, puristaa sen kättä* kuin myös... *katsoo Ehreniin päätään pudistaen* ei liikuta enää yhessä.
Naoki: mutta se oikeasti on! Varsinkin silloin kun sen kanssa on kahdestaan... *nyökyttää lisää nopeasti*
Faolan: *katsoo Hodakaa miettien ja sitten ympärilleen*
Faolan: *katsoo Hodakaa miettien ja sitten ympärilleen*
Ace: *nyökkää vähän Hodakalle ja katsoo sitten Ehreniä pää kallellaan ja miettien, vilkaisee sitten tanssilattialle ja vinkkaa sinne päin hymyillen katsoessaan Ehreniä*
Laina: *koputtaa Ehrenin olkaa nopeasti ja kuiskaa sen korvaan* mä käyn nopee vessassa... *lähtee hipsuttamaan vessoille päin*
Laina: *koputtaa Ehrenin olkaa nopeasti ja kuiskaa sen korvaan* mä käyn nopee vessassa... *lähtee hipsuttamaan vessoille päin*
Sivu 8 / 20 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20
Sivu 8 / 20
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa