Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

3 posters

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Su Heinä 03, 2011 11:47 am

Shadow: täl mennää! *nyökyttää myös ja osoittaa sitten Miyoa* näi on, ei nukuta ny.

Miyo: *siirtyy vähän ja kääntyy samalla kyljelleen* ei oo naistenhommia, enkä ajatellu nukkua, vähän pitkälläni vaa. Vai hetikö pitäis bilettää alkaa? *kohottaa kulmiaan hymyillen*

Venís: *katselee muita sohvalla olijoita hymyillen ja hieman uteliaana*

Ceraph: *kuiskaa Titin korvaan hellästi* jee... *suukottelee sen niskaa rakastavasti ja sulkee silmänsä, silittelee sen masua rauhallisesti*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Heinä 03, 2011 2:36 pm

Myrsky: niin, se tästä vielä puuttuisi... sitten olisin oikea herrasmies ja antaisin takkini sinun suojaksesi, ettet vilustuisi... *hymyilee hellästi Minulle ja suukottaa sen kättä, katselee ympärilleen ja kuuntelee* linnuilla on paljon sanottavaa...

Ace: kiitti... tai siis... kiitti ihan hemmetisti... eiku... *rapsuttaa niskaansa hajamielisenä ja hymyilee sitten ihan pikkuisen Assille*

Garnet: niin siis... *kuiskaa Titille nopeasti* Miimii on se suuri rakkaus minulle, älä kerro kellekään, hänkään ei kai tiedä... *nyökyttää nopeasti*

Crow: *laittaa kattilaan vettä ja etsii veistä käsiinsä, avaa sitten yhden makkarapaketin ja alkaa leikata niitä*

Love: on tärkeää että lapsi pysyy kunnossa... mutta siitähän huolehditaan, että sekä lapsi, että lapsen kaunis äiti pysyvät kunnossa... *hymyilee ensin Cerapia ja sitten Titiä katsoessaan ja nyökyttää*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Heinä 03, 2011 8:36 pm

Naaru: *nyökyttelee Saukin sanoille vakavana* ei kato ei, keskel päivää! *hymyilee leveästi Miyolle* joo kato joo, kova meno pääl kaksneljäkaheksa!

Auster: *naurahtaa Eisylle lempeästi ja taputtaa sen päätä* hmm... ole hyvä... iham hemmetisti...

Tirol: *värähtää pikkuisen Cerapin kuiskausta ja hymyilee hieman, katsoo Garnetia sitten uteliaana* hän...? Siis tämä meidän pullanaama? *vilkaisee Loveen ja nyökyttää vähän* mm... hyvä, kiitoksia. *katsoo hetken Loveen ja sitten Crowta keittiössä*

Minu: *naurahtaa hiljaa innoissaan ja katsoo sitten ympärilleen* niinkö?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Su Heinä 03, 2011 9:35 pm

Shadow: *hörähtää innoissaan ja osoittaa Naarua etusormellaan* kaksneljäkaheksa!

Miyo: *vilkaisee ylös ylemmän sängyn alaosaa ja nousee sitten vähän* ettekö te muka ikinä tartte tirsoja? *nousee paremmin istumaan ja tuuppaa Naarua olallaan* no sitten, mitä tehtäis, sika pestäis?

Ceraph: *nuuhkii Titin hiuksia hieman innoissaan ja puskee nenällään sen niskaa, vilkaisee sitten ympärilleen ja keittöön miettien*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Heinä 05, 2011 6:53 am

Myrsky: kyllähän sitä nyt pitäisi rakasta pikku prinssiä suojella... en haluaisi että vilustut... *hymyilee lempeästi ja silittää Minun kättä, katselee sitten ympärilleen* niin... äänet sekoittuvat toisiinsa niin on mahdotonta saada selvää... Lintu pitäisi tästä paikasta varmasti...

Ace: *punehtuu pikkuisen ja nyökyttää sitten pienesti hymyillen Assin sanoille* tänks... tota... ei sull sattuis olemaan kaksii uikkareita, mä taisin unohtaa mun omat... *naurahtaa pikkuisen ja hieroo niskaansa*

Garnet: ...pullanaama? Siksikö sinä kutsut Miimiitä? *naurahtaa pikkuisen innoissaan ja nyökyttää sitten posket ihan pikkuisen punottaen* mutta niin, juuri hän... en ole uskaltanut vielä kertoa...

Crow: *pilkkoo makkaroita tasaiseen tahtiin ja vilkaisee sitten olohuoneeseen, hymyilee pikkuisen Titille ja pusittelee huulillaan sitä kohti*

Love: mmh... kiitokset varmasti kuuluvat suurilta osin juuri Ceraphille... jotkut isät ovat raskauksien aikana usein tosi jännittyneitä ja jopa pelokkaita, mutta siitä teillä ei taida olla vaaraa... *naurahtaa hellästi ja nyökyttää*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Heinä 05, 2011 10:22 am

Naaru: *hörähtää Saukille ja osoittaa sitä takaisin, katsoo sitten Miyoa miettivästä huulet töröllä* no! Mitäs me keksitää, mitäs me keksitää...

Auster: *naurahtaa ja nyökyttää kevyesti* tietenkin, lainaan mielelläni toisia...

Tirol: *kehrähtää hiljaisesti Cerapin puskiessa ja nyökyttää Garnetille sitten* mhmm, kutsun... jaa-a, ajattelitko kertoa? *kohottaa kulmaansa ja pusuttaa sitten huuliaan Crowlle, katsoo sitten Lovea ja hymyilee vähäsen, silittää Cerapin reittä* Ceraph on esimerkillinen isä.

Minu: niin, Bijoun täytyy... *katsoo sitä innoissaan ja hihittää hiljaa* pitäisikö?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Heinä 05, 2011 2:20 pm

Shadow: no mennääks tsekkaa huussi? Tai pelataa jotai, korttii tai mennää työntää joku alas laiturilt! *nyökyttää innoissaan*

Miyo: *vilkaisee Saukkia ja katselee sitten Naarua odottaen*

Ceraph: *hymyilee pienesti Titin silittäessä ja hyrähtää miettivänä* olenko?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Heinä 05, 2011 5:41 pm

Myrsky: *naurahtaa lempeästi Minun hihitykselle ja silittää sen kättä rakastavasti, suukottaa sen hiuksia* niin täytyy... ja pitäisi varamasti, olen ihan varma että se olisi onnessaan täällä... ja Puurokin varmaan pitäisi kun on kärpästä ja kaiken maailman itikkaa, olisi voinut ottaa sen mukaan..

Ace: tänks... *hymyilee hieman enemmän Assille* ooks sä koskaan kokeillu sellast... *elehtii käsillään vihdontaa* mikäs se sana on...?

Garnet: no... kyllähän minä haluaisin, mutta jotenkin... no jännittää tietenkin ihan hulluna... *hymyilee pikkuisen ja hengähtää syvään, katselee Titiä pää kallellaan*

Crow: *hymyilee pikkuisen innoissaan Titille sen pusuttaessa ja rypistää sitten syvään kulmiaan katsoessaan edessään olevia aineksia ja miettii hetken*

Love: *hymyilee pikkuisen sekä Cerapille että Titille, nyökyttää sitten Cerapia katsoessaan* olet aivan varmasti... lapsi tuskin malttaa odottaa näkevänsä teidät, olen varma siitä...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Heinä 05, 2011 7:55 pm

Naaru: joo kortti! Alotellaa sillä ni pysyy nä hilavitkuttimet kunnos! *naputtaa Miyon otsaa sormellaan*

Auster: *katsoo Eisyä hetken hämillään ja naurahtaa sitten oivaltavasti* ahaa, vihtonut? Olen, monesti, kyllä...

Tirol: *nyökkää Garnetille ja nojaa vähän sen puoleen* ja ettei ystävyyden käy kalpaten, kannattaa muistaa. *taputtaa Cerapin reittä hellästi* kyllä vain... *nyökyttää Loven sanoille ja nousee sitten varovasti pystyyn* anteeksi, minä käyn katsomassa tuota kokki kolmosta...

Minu: *naurahtaa innostuneena* "varamasti", hassu Bijou... *nyökyttää nopeasti ja pyyhkäisee otsatukkaansa* Puuro pitäisi...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Heinä 05, 2011 8:11 pm

Shadow: noni! *katselee ympärilleen innoissaan* missä pirskatissa se kassi o? *loikkii eteiseen hakemaan kassistaan korttipakan*

Miyo: *naurahtaa vähän Naarun naputtaessa sormellaan ja ottaa kämmenellään kiinni sen sormesta* pelataan jotain sellasta mitä sä ihan varmasti osaat, ristiseiskaa?

Ceraph: *katsoo Titin perään hieman hämillään ja vähän harmissaan, vilkaisee muita istuskelijoita ja katselee Titin perään sitten*

Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Heinä 05, 2011 8:34 pm

Myrsky: *naurahtaa hellästi ja hymyilee hieman velmusti Minulle, suukottaa sen hiuksia* vanhoissa kirjoissa saattoi joskus lukea varamasti... ja lempi saa kieleni solmuun, toden puhuakseni... *hymyilee pehmeästi ja nyökyttää sitten* mitäs Puurolle muuten kuuluu, en olekaan nähnyt sitä aikoihin...

Ace: joo, vihtomine, mä unohin sen sanan hetkeks... *naurahtaa pikkuisen ja nyökyttää sitten vähän miettien* eks siin oo idean... ett tulee vaa kuumempi?

Garnet: ...niin, olen kyllä miettinyt tuotakin... *nyökyttää Titille ja rypistää sitten miettien kulmiaan, katselee lattiaan ja hymyilee sitten ajatuksissaan nyökyttäen Titille sen noustessa* ystävyys pilalle...

Crow: *urisee hiljaa miettiessään ja hieroo niskaansa, ottaa sitten porkkanat eteensä ja alkaa pilkkoa niitä, rypistää kulmiaan hieman keskittyneesti*

Love: tokihan... *nyökyttää hymyillen ja pienesti Titille sen noustessa ja vaihtaa samalla omaa asentoansa parempaan*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Heinä 06, 2011 9:06 pm

Naaru: äijä nouda kortit pöytää! *osoittelee Saukin perään ja katsoo sitten Miyoa suu auki muka kovinkin loukkaantuneena* hei sä, sä! *antaa Miyolle luunapin otsaan* älä yhtään ala siin, ite et osaa ees... ees kääntää korttii!

Auster: hmm, tai se että se tuntuu hyvältä, pistelee, varsinkin hieman viileämpi vihta... *nyökyttää hymyillen*

Tirol: *osoittaa Garnetia sormellaan 'odota'-tyylisesti ja vilkaisee Cerapiin, naurahtaa hiljaa* voi kulta, tule mukaan vain jos haluat... *kävelee Crown viereen ja katsoo sitä uteliaana* löytyykö?

Minu: oho... hassua... varamasti... *hymyilee pehmeästi* Puurolle kuuluu hyvää, se on ollut innoissaan ulkona nyt kun ei ole satanut...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Heinä 06, 2011 9:48 pm

Shadow: *kaivaa jostain kasseista jotkut pelikortit ja hyökkää sitten makuuhuoneen ovelle, heiluttaa korttipakkaa innoissaan* löyty, ny pelataa!

Miyo: *katsoo Naarua vähän innoissaan ja nostaa kätensä hetkeksi otsalleen luunapin jälkeen, napauttaa luunapin nopeasti sen otsalle ja nauraa pikkuisen* katotaan vaan kuule, käännän kortit nopeemmin ku sä, häviit koko pelin kun oot niin hidas.

Ceraph: *hymyilee Titille hieman innoissaan ja nousee sohvalta sitten, tulee sen perään ja halaa sitä rakastavasti takaa, vilkaisee Crown puuhia uteliaana*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin To Heinä 07, 2011 5:03 pm

Myrsky: mukava kuulla, se varmasti pitää sinusta oikein kovasti... *hymyilee hellästi Minulle ja silittelee sen kättä kevyesti peukalollaan* onko Puuro ollut uskollinen lemmikki sinulle? Lintu ainakin on ollut minulle... *hymyilee hellästi ja katselee metsää*

Ace: vii- viileit vihtoja? onks niit sellasiiki? *katsoo Assia pikkuisen uteliaana* voitas kokeilla jos tääl on sellasii?

Garnet: *nyökyttää Titille ja rypistää sitten kulmiaan miettien, katselee lattiaa*

Crow: *hymyilee pikkuisen innoissaan Titille ja nyökyttää sitten pilkkoessaan* löytyy, ajattelin makkarakasvisvartaita ja dippimäistä kasviskeittoa... *nyökyttää Cerapillekin ja katsoo sitä miettien* tarvitseeko veli raakaa makkaraa...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu To Heinä 07, 2011 7:09 pm

Naaru: JES, äijä löys! *hymyilee leveästi Saukille ja katsoo sitten Miyoa sormeaan heristäen* äläs alota ämmänrotkale, mä näytän sulle viäl!

Auster: niin, jotkut pitävät pakkasessa pidempään, meillä taitaa olla kylmälaukussa jääpalojen kanssa... pysyy tuoksu ja tuntuu kuumassa hyvältä vasten ihoa... *naurahtaa hellästi* kokeillaan ihmeessä?

Tirol: *silittää Cerapin käsivarsia pehmeästi ja katsoo sitä hieman hymyillen olkansa yli, nyökyttää sitten Crowlle ja katselee sen puuhia* kuulostaa hyvältä, muillekin maistuu varmasti... *pudistaa päätään kysymykselle* Ceraph ei syö enää raakaa lihaa, ettei tule loisia...

Minu: on, on Puuro ollut... ei semmoinen tyhmä, vaan sellainen rauhallinen joka viihtyy yksinkin... *nyökyttää hitaasti ja miettien* hyvä että olet pitänyt Linnusta...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija To Heinä 07, 2011 8:21 pm

Shadow: *avaa korttipakan kotelon ja viskaa sen jonnekin, sekoittelee sitten kortteja vähän* pelataaks me täs lattial?

Miyo: niin varmasti näytät, oot tosi hyvä siinä ristiseiskassa. *nyökyttää pienesti vinosti hymyillen ja vilkaisee sitten Saukkia*

Ceraph: mmh... *suukottaa Titin hiuksia hellästi ja nyökyttää sitten Crowlle* niin... mutta ruoka... kuulostaa hyvältä...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin To Heinä 07, 2011 9:14 pm

Myrsky: se on hienoa että tulet Puuron kanssa toimeen... että hänestä on ollut sinulle ystäväksi... kuten linnusta minulle... *hymyilee hellästi ja suukottaa Minun hiuksia, silittää sen kättä rauhallisesti* varovasti rakas Perhoseni... tässä on korkeita juurakkoja... *nostaa sen hellästi syliinsä*

Ace: okei, kuulostaa tosi siistilt... mä en oo ikin tullu kokeilleeks vihtaa, mutt nyt ois kivaa, just sellast kylmää jos ne kerta tuntuu hyvältä... *hymyilee pikkuisen enemmän Assille ja huitoo sitten vähän käsillään* alkaa olla hyttysii... mentäiskö sisään...?

Crow: aivan, tottakai... olenkin lukenut niistä loisista, joten ihan hyvä vain... *nyökyttää tärkeänä Titille ja Cerapille, suukottaa sitten Titin otsaa hellästi ja jatkaa pilkkomista* jos jaksatte ja haluatte niin tahtoisitteko auttaa...?

Garnet: *keinuttelee jalkojaan sohvalla ja katselee mökkiä miettien, kipittää sitten hakemaan laukkunsa ja ottaa sieltä kertakäyttökameran, palaa takaisin sohvalle*

Love: hmm... voisi käydä viemässä laukun makuuhuoneeseen... *hymyilee miettien ja nousee sohvalta, kävelee eteiseen*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Heinä 08, 2011 10:13 pm

Naaru: joo lattial menee hyvi... *huitaisee kädellään lattiaan päin, nousee sitten ja menee lattialle inkkari-istuntaan*

Auster: hmm... *katsoo Eisyä hymyillen ja nyökyttää sitten, lähtee astelemaan takaisin mökille* näitä kyllä riittää, hyttysiä... *huitaisee vähän edestään*

Tirol: *hurisee hetken hiljaa Cerapin ja Crown suukottaessa, katsoo sitten molempia vuoronperään niiden puhuessa ja nyökyttelee* mhmm, voisin ainakin...

Minu: *katsoo juurakkoja silmät tapillaan ja vilkaisee tossujaan* eihän ole kamalan likaiset, Bijou?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Heinä 08, 2011 10:43 pm

Shadow: *lässähtää lattialle peffalleen ja tulee melkein Naarua vastapäätä, levittää kortit viuhkaksi lattialle* mikä peli, mitä osaatte?

Miyo: *katselee niitä vähän aikaa ja tulee sitten ympyrän jatkeeksi, käy lattialle vatsalteen kyynäriinsä nojaten, nostaa paitaansa vähän olkapäiltä*

Ceraph: *katsoo hetken Titiä miettien ja sitten Crowta nyökyttäen* minäkin voin auttaa...

Venís: *katsoo Garnetia hetken hieman uteliaana ja nojautuu sitten sen puoleen* sinä otit kameran mukaan...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin La Heinä 09, 2011 10:35 pm

Myrsky: tossusiko...? *hymyilee hellästi ja vilkaisee Minun tossuja, pudistaa sitten päätään pehmeästi hymyillen* eivät yhtään, eikä minua haittaa vaikka vaatteisiini tulisi likaa niistä, jos siis sitä tarkoitit... *naurahtaa lempeästi ja kantaa sitä tukevasti sylissään*

Ace: no riittää, mutt kai nää kuuluu kesään... *naurahtaa pikkuisen ja huitoo kädellään pienesti* perskule... mulla tuli kerran tosi iso paukama yhestä tällasesta verenimijästä, kutis nii paljon etten pystyny ees kunnol nukkuu...

Crow: *hymyilee pikkuisen innoissaan molemmille ja nyökyttää, pusittaa nopeasti Titin otsaa* kivaa... miusi, voisitko ottaa öljyn sieltä jääkaapista? Veli, etsisitkö minulle jonkun tarjottimen näköisen...?

Garnet: *räpeltää kameraansa miettien ja katselee ympärilleen, nyökyttää sitten Veníkselle* otin... tällainen kertakäyttöhärpäke, en ole varma miten tätä käytetään... ajattelin että voitaisiin ottaa kaverikuva, sinä, minä ja Minu... meistä oli sellainen silloin lapsena...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Heinä 10, 2011 4:53 pm

Naaru: mä osaan mitävaa! *nyökyttää leveästi hymyillen ja taputtaa rintakehäänsä nyrkillään*

Auster: se ei kyllä ole mukavaa lainkaan... *rypistää kulmiaan ja kävelee sitten kuistille, huitoo sivultaan vähän*

Tirol: *kääntyy katsomaan jääkaappia ja jumittaa hetken, astuu sitten kaapille ja ottaa sieltä öljyn* ihan... öljy vaan?

Minu: niin, tossuihini... *heiluttaa jalkaansa vähän ja nyökyttää* hyvä... ei, en Bijoun vaatteista huolestunut... vaan ettei mene tossut pilalle... *hihittää hiljaa*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Su Heinä 10, 2011 6:01 pm

Shadow: noni hyvä äijä! *osoittaa Naarua nyrkillään innoissaan* mite ois kasino tai normi pokeri?

Miyo: *kohauttaa olkiaan hieman ja kallistaa päätään* molempi käy.

Ceraph: *silittää Titin olkia hellästi ja nyökkää sitten Crowlle, menee availemaan kaappeja ja katsoo niihin kulmiaan rypistäen* tarjottimen... *hokaa jossain kaapissa leikkuulaudan ja katselee sitä miettien*

Venís: *nyökyttää kuunnellen Garnetille* eikö se toimi samalla tekniikalla kuin... tavallinen filmikamera? *hymyilee pehmeästi* muistankin jotenkin... se olisi hyvä idea...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Heinä 10, 2011 11:04 pm

Myrsky: niinkö, sinä senkin pieni metkuilija? *naurahtaa lempeästi Minulle ja nenuttaa sitä rakastavasti, suukottaa pehmeästi sen huulia* vai ei Bijoun vaatteet yhtään haittaa jos ovat likaiset... tossut yksi, Bijou nolla... *huokaa muka dramaattisesti*

Ace: no ei... kutittaa pahimmas tapaukses monta päivää putkeen, tiäks? *pudistaa päätään ja rypistää kulmiaan myös, avaa sitten mökin oven ja astuu sisään, kopistaa varovasti kenkiään*

Crow: *nyökyttää Titille pikkuisen hymyillen* ihan öljy vaan... saisitko vielä laitettua paistinpannun liedelle ja öljyä siihen? *vilkaisee Ceraphia olkansa ylitse* ei tarvitse olla mikään hieno alusta...

Garnet: niin kai, en vain ole koskaan ennen käyttänyt kameraa... tai ainakaan en muista... *nyökyttää miettien ja katselee ympärilleen* toivottavasti Miimii tulee kohta, haluan kertoa hänellekin...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Heinä 11, 2011 8:08 pm

Naaru: heitä ny vaa ne kortit pöytää, saattannaa! *paukuttaa nyrkillään lattiaa ja huitoo Saukin kasvoja kohti kädellään virnuillen*

Auster: tiedän, ei mukavaa... *naurahtaa hellästi ja riisuu kenkänsä kuistille*

Tirol: öljy... *laittaa öljyn pöydälle Crown viereen, katsoo sitten ympärilleen miettien* missä mahtaa olla paistinpannut, vai onko sinulla jo?

Minu: *suukottaa Myrskyä nopeasti ja vilkaisee taakseen, naurahtaa sitten sen huokaisulle* höpö höpö!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Heinä 11, 2011 8:22 pm

Shadow: *tyrskähtää Naarun huiteluille ja sekoittaa sitten kortit, jakaa kaikille viis korttia* normi pokka sitte. *paiskaa loput kortit innoissaan lattialle ja tutkailee omia korttejaan*

Miyo: *vilkaisee Naarua kulmat koholla* iha rauhassa, hei. *katselee korttejaan miettien*

Ceraph: *kääntyy katsomaan Titiä ja sitten Crowta. näyttää sille leikkuulautaa* käykö tämä?

Venís: hmm, hän pitää ideastasi varmasti... *nyökyttää pienesti hymyillen*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 4 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa