Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

3 posters

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Kesä 26, 2011 4:46 pm

Myrsky: *ottaa Minua hellästi kädestä ja nyökyttää, pitää laukkuja toisessa kädessään ja astelee toisen makkariin sen kanssa, katselee ympärilleen uteliaana ja hymyilee sille sitten hellästi* kerrossängyt... pitää nukkua oikeen intiimisti lähekkäin...

Ace: e... joo... *hymyilee vähän hätääntyneesti Assille ja kääntyy sitten oman laukkunsa puoleen, on kaivelevinaan sieltä jotain ja rypistää kulmiaan pikkuisen*

Garnet: *seikkailee innoissaan ympäri mökkiä ja hymyilee vähän Minulle ja Myrskylle kulkiessaan niiden ohitse, katsoo sitten Titin suuntaan vähän uteliaana ja hipsii sitä ja Crowta kohti*

Crow: *murisee tyytyväisenä ja puskee Titin silitystä vasten, pusittaa sen kättä pehmeästi* jee... sauna... voidaan mennä sinne yhdessä löylyttelemään vai mitä? *puskee sitä vähän innoissaan ja katselee sitten keittiötä pää kallellaan* aika hupsu pikku kyökki...

Love: mmhm... *seuraa Cerapia vähän hämillään ulos ja rypistää pienesti kulmiaan*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Kesä 26, 2011 5:13 pm

Naaru: *nyökyttää suupieli vinossa ja taputtaa ovenkarmia* tääl me voitas punkkaa, eiks tääl oo sit varastossa tai jossai varapatjoja?

Auster: *katsoo kaikkia hetken miettien ja kävelee sitten jääkaapin luokse, ottaa Miyon olasta hellästi* hei Miyo, sinäkin tulit...

Tirol: *katselee keittiötä hitaasti nyökyttäen* mm, löylyttelemään, tietty... soma tuo keittiö, hyvin mahtuu kulti sinne... *taputtaa Crown masua pehmeästi ja pienesti hymyillen*

Minu: *punastuu vähän Myrskyn sanoista ja katselee sänkyjä arvioiden* niin... niinhän sitä pitää... *hymyilee sille nopeasti ujosti* hassu Bijou...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Su Kesä 26, 2011 6:44 pm

Shadow: *nyökyttää miettien ja heilauttaa kättään* käydääks tsiigaa jos ois?

Miyo: *kääntyy ympäri ja hymyilee Assille hieman, kääntyy sitten halaamaan sitä* moi Assi, tulin tietty, hyvä että säkin...

Ceraph: *kääntyy Lovea kohti ja katsoo hetken ympärilleen, sitten Lovea* sinä olet... ihan viisas... oletko?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Kesä 26, 2011 7:55 pm

Myrsky: mmh... sinun pitää mahdollisesti nukkua masuni päällä ja minun pitää hieroa sinua... *hymyilee vähän onnessaan Minun korvaa vasten ja suukottelee sitä hellästi* olet ihana... kai käymme saunassakin yhdessä?

Ace: *vilkaisee nopeasti Assia ja Miyo, rypistää vähän kulmiaan ja hypähtää sitten ylös, säntää ulos mökistä*

Garnet: hei... sisko? *hymyilee vähän koputtaessaan Titin olkaan ja heilauttaa kättään, vilkaisee sitten Crowta* valtava mies...

Crow: jee... ja miusi voi auttaa kokkaamaan, tai ainakin maistelemaan ovathan keitokseni varmasti hyviä... *urisee pehmeästi sen taputtaessa ja suukottaa sen korvan taustaa, vilkaisee sitten Garnetia kulmat rypyssä ja sitten Titiä hieman kysyvästi*

Love: a... viisas? *naurahtaa hieman hämillään ja hymyilee sitten pienesti* tuota... olen minä omasta mielestäni ihan perusviisas...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Kesä 26, 2011 8:22 pm

Naaru: käydää tsiigaas! *nyökyttää ja heilahtaa takaisin käytävän puolelle*

Auster: *halaa Miyoa hellästi ja silittää sen selkää, katsoo sitten Eisyn perään huolissaan, hymyilee sitten Miyolle lempeästi* niin, hyvä... kaunis tämä mökki...

Tirol: no ovat, kulti... voisit tarjoilla muillekin niitä, mainostat samalla vähän- *kääntyy katsomaan Garnia kulmat koholla ja tyrskähtää pikkuisen* mhmm, valtava on... hei vaan, sinä.

Minu: *nyökyttää ujosti hymyillen ja puskee Myrskyn kasvoja varovasti* hmm, on kai joku kahde... kahden vuoron... että kahdessa vuorossa... niin otetaan se kivempi vuoro... ei Naarun vuoroa...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Su Kesä 26, 2011 10:55 pm

Shadow: *ottaa avaimet taskustaan ja katsoo nippua miettien, loikkii sitten ulkopuolelle* oks tääl jossai? *katsoo ympärilleen*

Miyo: *vilkaisee nopeasti Eisyn perään ja nyökyttää sitten Assille hymyillen* nii on, onneks oli vapaana. Toivottavasti sääkin pysyy suht nättinä...

Ceraph: mm... perus... viisas osaa varmasti... pitää sormensa erossa tytöstäni... osaatko sinä? *rypistää kulmiaan ihan pikkuisen ja tuijottaa Lovea kysyvästi, vilkaisee Eisyä sen sännätessä*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Kesä 26, 2011 11:19 pm

Myrsky: vuorot? Niin, että menemme kahdessa porukassa? *hymyilee pehmeästi Minulle ja suukottaa hellästi sen otsaa ja nenää* sopii oikein hyvin ettei mennä Naarun porukassa...

Ace: *ravaa laiturille ja istuu sen päähän, vetää jalat syliinsä ja painaa pään polviinsa*

Garnet: on kyllä... pitkä... *mittailee hämillään kädellään ja hymyilee sitten kohteliaasti Titille* hei vain, emme ole tainneet kovin usein toisiimme törmätä... olen kyllä kuullut sinusta paljon... *katsoo Titiä pitkään ja uteliaana*

Crow: *rypistää vähän kulmiaan Garnia katsoessaan ja katsoo Titiä sitten vähän kysyvästi*

Love: a... *rypistää kulmiaan vähän harmissaan ja hymyilee sitten pienesti* sitä minä en valitettavasti voi luvata, Ceraph...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Kesä 27, 2011 6:06 am

Naaru: *hyppelehtii Saukin perässä ja katselee tohkeissaan ympärilleen* missähän ne ois?

Auster: totta, pääsisi uimaan, eikä tuonne huussiinkaan tarvitsisi sateessa ravata... *nyökyttää hymyillen*

Tirol: *katsoo Garnia hetken hiljaa ja nyökkää sitten hitaasti* Minun bestis? *vilkaisee Crowta kulmiaan kohauttaen*

Minu: *naurahtaa innoissaan ja kallistelee päätään* Bijou ei pidä Naarusta...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Kesä 27, 2011 8:28 am

Shadow: *kiertää mökin sivulle ja osoittaa sitten jotain pömpeliä* hei, tää varmaa on joku semmone! *nyökyttää hieman innoissaan Naarulle ja menee avainten kanssa ronklaamaan*

Miyo: ainiin huussi. *naurahtaa vähän ja vilkaisee jostain ikkunasta ulos* ainakin vielä toistaseks näyttää ihan hyvältä.

Ceraph: *rypistää kulmiaan enemmän* et voi luvata... miksi?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Kesä 27, 2011 8:40 am

Myrsky: *hymyilee pehmeästi ja hieroo Minun harteita, suukottaa sen hiuksia* en todellakaan pidä... mutta sinulla on kaunis nauru josta minä pidän...

Ace: *ottaa jostain läheltä kiven ja pyörittelee sitä käsissään, viskaa sen sitten järveen*

Garnet: niin, Minun paras ystävä Garnet... *nyökyttää ja hymyilee Titille kohteliaasti* ja sinä olet Tirol, Minun pikkusisar... ja sinä olet... *katsoo Crowta kulmat kevyessä rypyssä* suuri ja kookas Tirolin mies...

Crow: *rypistää kulmiaan syvään Garnia katsoessaan ja rutistaa Titin hellästi itseään vasten* minulla on nimikin...

Love: koska rakastan häntä, enemmän kuin mitään muuta... tietenkään en koske häneen jos hän ei sitä itse tahdo... mutta halaukset ja kosketukset... Tirol on minulle hyvin, hyvin rakas... enkä minä tarkoita sinulle mitään pahaa, teille, aikeeni ei ole tulla sinun ja Tirolin väliin mitenkään... *hymyilee pienesti ja sipaisee vähän hiuksiaan*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Kesä 27, 2011 3:24 pm

Naaru: nonni, äijä löys! Avain vaa reikää! *taputtaa Saukkia selkään kannustavasti*

Auster: *katsoo ikkunasta myös ja miettii hetken* ...hmm, totta... minäpä käyn katsomassa rantaa... *hymyilee hellästi ja kävelee ovelle*

Tirol: aaha, se Garn. *katsoo Garnia päästä varpaisiin ja taputtaa sitten Crown käsivartta* tämä suuri kookas mies on Crow, ja... *vilkaisee sivulleen ja katsoo sitten ympärilleen miettien* ja toinen isompi mies on yllättävän hyvä katoamaan niin isoksi mieheksi. *kääntyy takaisin Garnin puoleen* ja Tirol olen tosiaan.

Minu: *taputtaa Myrskyn rintaa pehmeästi* olet hassu... pitäisiköhän vaihtaa kengät...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Kesä 27, 2011 4:46 pm

Shadow: *hohottaa vähän ja avaa sitten varaston oven sepposen selälleen* tattaraaa, mitäs täältä löytyy?

Miyo: ...okei... *katsoo Assin perään hetken hämillään ja nyökyttää sitten pikkuisen, ottaa sitten loput ostoskassista pois ja pistää paikoilleen*

Ceraph: *murahtaa hiljaa ja astuu lähemmäksi Lovea* et tarkoita pahaa... eikä aikeesi ole tulla väliin... sitten et koske häneen tavalla joka satuttaa perhettämme... minun täytyy luottaa... sinuun, voidakseni antaa tyttöni nähdä ystäväänsä...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Kesä 27, 2011 5:10 pm

Myrsky: mmhm, sen voisi tosiaan tehdä... *hymyilee pehmeästi ja silittelee Minun hiuksia, vetää niitä hellästi sormiensa läpi* käydäänkö sen jälkeen vaikka ulkona tutkimassa luontoa?

Ace: *viskelee kiviä vihaisesti järveen ja huohottaa sitten pikkuisen, rypistää kulmia harmissaan*

Garnet: ai niin se toinen valtava mies! näin senkin, taisi mennä ulos... *nyökyttää pikkuisen Titille ja katsoo sitä miettien hetken, siirtää sitten katseensa sen masuun ja hätkähtää vähän* ...oletko... onko sinulle...? *katsoo sitä pikkuisen innoissaan*

Crow: *rypistää kulmiaan Garnille ja silittelee pehmeästi Titin masua* etkö ole ennen nähnyt ketään raskaana olevaa...? *suukottaa Titin hiuksia pehmeästi*

Love: Ceraph... minä en tahdo mitään pahaa, en sinulle, enkä tulevalle perheellenne... en ole viemässä Tirolia sinulta, eikä hänkään tahdo että sinuun sattuu... minä ja sinä olemme aivan eritasolla hänen sydämessään, minä en koskaan tule viemään paikkaasi... en vaadi sinua muuttamaan suhtautumistasi minuun mitenkään, eikä Tirolkaan vaadi. Minä... en vain ole valmis luopumaan rakkaudestani häneen... *huokaa hiljaa ja katsoo sitä sitten* sinä saat lyödä minua jos se helpottaa oloasi, kai tiedät sen?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Kesä 27, 2011 5:33 pm

Naaru: *nojaa vähän kopperon seinään* no, mitä sielt löytyy? Luurankoi?

Auster: *tallustaa Acen luo laiturille ja tulee sen viereen varovasti hymyillen* Ace...?

Tirol: *naurahtaa hiljaisesti ja silittää vatsaansa nopeasti* mm, siellä on vauva. *nyökyttää Garnetille pienesti*

Minu: *katsoo Myrskyä hetken ja sitten ikkunasta, huokaa hiljaa* voisihan sitä... mutta haluan jotain myrkkyä ettei tule ötöjä...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Kesä 27, 2011 6:34 pm

Shadow: *tyrskähtää vähän ja menee katsomaan kopperoon, kokeilee jotain seinää ja menee peremmälle, siristää silmiään vähän* kyl tääl hei hei patjoi o, mont otetaa? *ottaa yhden seinän vierestä ja tuo Naarulle*

Miyo: *käy hakemassa laukkunsa ja menee sitten katsomaan makuuhuoneita*

Ceraph: *tuijottaa Lovea hetken ja pudistaa päätään pienesti* sinä et taida... ymmärtää mitä tarkoitan... *nyökyttää sitten* ja tiedän että saan tehdä niin, ja teenkin... mutta nyt, se ei helpottaisi oloani... *vilkaisee mökille ja köpöttää sitten kuistille*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Kesä 27, 2011 7:41 pm

Myrsky: tietenkin rakkaani, minulla on sellaista hyväntuoksuista hyttyskarkoite suihketta, suihkutetaan sillä molempien vaatteet... *nyökyttää hymyillen ja silittää Minun niskaa* ja se haju kyllä häviää vaatteista kun tuulettaa... eikä olla kauan, minäkään en erityisemmin välitä olla hyttysten armoilla... *naurahtaa hellästi ja ottaa sitä kädestä, vetää sen pehmeästi mukanaan eteiseen*

Ace: *säpsähtää vähän ja vilkaisee Assia nopeasti, nyökyttää pikaisesti* ai... moi... *laskee päänsä polviensa päälle ja tuijottaa järvelle*

Garnet: vau... onneksi olkoon! *hymyilee vähän innoissaan Titille ja katselee sen masua sitten* muistan kun minä olin vain muutaman vuoden ikäinen kun näin Minun vauvana... *naurahtaa innoissaan*

Crow: *kohottaa vähän kulmiaan Garnetille ja silittelee kevyesti Titin masua, pusuttaa sen hiuksia hellästi ja kuiskaa sen korvaan* hän... taitaa olla ihan luotettava...?

Love: odota, Ceraph! *ravaa sen eteen ja rypistää kulmiaan pienesti* kerro minulle mitä sitten tarkoitat... mitä... sinä haluat? Muuta kuin että... en koskisi häneen enää...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Kesä 27, 2011 8:20 pm

Naaru: *nappaa patjan Saukilta ja katselee sisälle* no onha tääl, montas nyt tartteis?

Auster: onko kaikki hyvin...? *istuu sen viereen kyykkyyn ja katselee veteen* tai siis, huomaanhan ettei ole...

Tirol: kiitos... *hymähtää pehmeästi ja kohottaa kulmiaan Garnetille uteliaana* niinkö? *kääntää päätään pikkuisen Crown suuntaan* kyllä kulti...

Minu: kuulostaa kelvolta suunnitelmalta... *nyökyttää ja kävelee Myrskyn perässä, katselee muita ohi mennessään*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Kesä 27, 2011 8:37 pm

Shadow: no tota tota... *katselee patjoja hetken miettien ja nappaa yhden patjan kainaloon* aatteliks et me nukutaa näis?

Miyo: *katselee makuuhuoneita miettien ja jättää laukkunsa jonnekin nurkkaan, avaa sen ja kaivelee jotain*

Ceraph: *tuijottaa Lovea kulmat rypyssä* mitä muuta haluan... sinulta en halua muuta... halaukset eivät haittaa minua, mutta mikä tahansa muu... mikä kuuluu vain minun ja tyttöni suhteeseen... semmoisia en hyväksy...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Kesä 27, 2011 8:49 pm

Myrsky: hyvä... *hymyilee pehmeästi ja avaa sitten molempien laukut, kyykistyy niiden ääreen ja katsoo Minua kysyvästi hymyillen* mitkähän kengät saisi olla, prinssini?

Ace: *huokaa hiljaa ja liikuttaa sormeaan laiturin lautoja pitkin* en mä... tai siis... mä en vaan kestä nähä sua sen... Miyon seurassa... tai siis kestän mutt en silleen... tai siis... ku... *huokaa ääni väristen*

Garnet: mmhm, olin tosi pieni ja luulin ensin että Minu on tyttövauva... *naurahtaa hieman innoissaan ja vilkaisee nopeasti hymyillen Minun suuntaan, katsoo sitten taas Titiä hymyillen* ja sitten sanoin äidille etten halua mitään tyhmää tyttöä leikkikaveriksi... *naurahtaa innoissaan uudestaan*

Crow: *nyökyttää Titin sanoille ja rentoutuu hieman, silittelee sen masua kevyesti ja pusittaa sen harteita, vilkaisee välillä tarkistavasti ympärilleen*

Love: *nyökyttää hieman Ceraphin sanoille ja katsoo sitten sisään hetken, sitten taas Ceraphia* pitäisiköhän meidän ottaa Tirol mukaan tähän keskusteluun? Uskon että hänkin haluaisi esittää näkökantansa ja kuulla meitä molempia...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Kesä 27, 2011 8:57 pm

Naaru: nii sillai lattial tiiäks, ku eihä voi heittää hyvää juttuu silleen ylhäält alas, sitäpaitti! *osoittaa Saukkia sormellaan* aika homoa nukkuu päällekkäin, eiks oo?

Auster: *ottaa Eisyn kädestä hellästi* ymmärrän ehkä mitä tarkoitat...

Tirol: *naurahtaa hiljaa ja vilkaisee Minua* en ihmettele että luulit... oliko hän Soma kuitenkin? Ettei vaan tule mitään rumia geenejä mistään. *silittää Crown kättä hitaasti*

Minu: hmm... ottaisin tohvelit, kiitos... *nyökyttää Myrskylle ja katselee eteistä*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Kesä 27, 2011 9:18 pm

Shadow: *nyökyttää rivakasti* no on se kyl, eihä me semmosii ryhytä! Eihä me sit tarvita ku kaks näit, meile vaa. *heilauttaa kättään osoitellen vuorotellen Naarua ja itseään*

Ceraph: *tuijottaa mökille hetken ja pudistaa hieman päätään* en haluaisi... stressata tyttöäni...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Kesä 27, 2011 10:03 pm

Myrsky: *naurahtaa lempeästi ja hymyilee hellästi Minua katsoessaan* olet suloinen kun puhut noin rakas... *hymyilee ja ottaa sen tohvelit esiin, ottaa itselleen lenkkitossut ja suoristautuu sitten* kas näin...

Ace: *värähtää vähän sen koskettaessa ja puree alahuultaan surullisena, katselee poispäin* mmh... mä en haluu mitään muuta ku sut... mua pelottaa nukkua sun vieressä jos vaan... maataan metrin päästä toisistamme, enkä mä voi painautua sun kainaloon niinku joskus ja tuntea olooni turvalliseks... *pudistaa päätään ja räpyttää silmiään tiheästi*

Garnet: no oli! Ei minulla kauaa mennyt kun aloin todella pitää Minusta... hänestä tuli minulle ystävä jo ihan pienenä... *hymyilee vähän innoissaan ja nyökyttää Titille, ojentaa kättään vähän sen masua kohti ja katsoo sitä kysyvästi* saanko...?

Crow: *urisee hiljaa Titin silittäessä ja hyväilee sen masua rakastavasti, katsoo Garnetia tarkkaavaisena*

Love: en minäkään... mutta minusta olisi kuitenkin oikeutettua kertoa hänelle mistä puhuimme... *nyökyttää hieman ja katsoo Cerapia varovasti* eikö sinustakin?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Kesä 27, 2011 10:17 pm

Naaru: joo, joo, ja jos joku tarvii ni voi ite hakee! *näyttää Saukille peukkua ja nyökyttää, peruuttaa sitten patjansa kanssa*

Auster: ...etkö halua nukkua vieressäni? Suo anteeksi, en tiennyt... *silittää Eisyn olkaa hellästi* voin toki nukkua muuallakin, jos se on sinulle parempi?

Tirol: mm... *hymähtää miettivästi ja katselee sen höpötystä, vilkaisee sitten masuaan ja nyökyttää kevyesti, silittää Crown kättä hitaasti* saat, tietenkin.

Minu: *punastuu pikkuisen ja ottaa sitten kengät jalastaan, vaihtaa tohvelit tilalle* noin... lämmin, on parempi... onko Bijoun uudet kengät? *katsoo sen lenkkareita kysyen*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Kesä 27, 2011 10:35 pm

Shadow: ni just, hakekoo ite! *näyttää peukkua takaisin Naarulle ja punkee sitten patjan kanssa ulos varastosta* eikun takaste! *osoittaa kädellään mökkiä*

Ceraph: tietenkin... tietenkin on... *nyökyttää miettien ja kopauttaa sorkkiaan yhteen, köpöttää sitten hitaasti sisälle*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Kesä 27, 2011 10:52 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi ja nyökyttää* ovathan nämä aika uudet, olit kanssani kun ostin nämä... *hymyilee pehmeästi Minulle ja silittää sen poskea, katselee sen tohveleita hymyillen ja vaihtaa lenkkarit itselleen* ne sopivat sinulle hyvin rakas...

Ace: en mä niin sanonu... *rypistää kulmiaan ja pudistaa päätään* mä vaan... haluisin olla lähellä sua... ihan... tosi lähellä... *nyökyttää ja pyyhkäisee silmiään*

Garnet: kiitos... *hymyilee vähän innoissaan ja silittää Titin masua haltioissaan* vau... tuntuuko... jännältä olla raskaana?

Crow: *katsoo Garnetin silitystä vahtivasti ja puristaa Titin kättä hellästi, pusittaa sen niskaa kevyesti* pitäisikö miusin päästä istumaan kohta hetkeksi...?

Love: mmh... *nyökyttää hitaasti ja astuu sen perässä mökkiin, hieroo niskaansa hieman miettivästi*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 2 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa