Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

3 posters

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Kesä 28, 2011 6:22 am

Naaru: *marssii takaisin mökille ja huitoo hyttysiä matkallaan* saakeliku näitäki on olemassa!

Auster: *huokaa hiljaa ja taputtaa Eisyn päätä hellästi* hmm...

Tirol: mm, onhan se aika jännää. *katsoo Garnin silitystä hetken ja vilkaisee sen kasvoja, katsoo sitten Crowta hetken miettien ja nyökyttää hitaasti* voisin...

Minu: olinko... *tapittaa kenkiä hetken hämillään, katsoo sitten jalkoihinsa ja hymyilee pienesti* niin...

Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Kesä 28, 2011 8:53 am

Shadow: *marssii Naarun perässä* no älä muuta, kaveri! Ne on selkeesti äijäveren perässä. *nyökyttää vähän innoissaan*

Ceraph: *astuu Titin taakse ja katsoo Garnetia miettien, silittää Titin kylkeä hellästi ja kurottaa sen korvan juureen, suukottaa sen poskea* purri...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Kesä 28, 2011 9:09 am

Myrsky: olit, tarvitsin apuasi löytämään minulle sopivat kengät ja sitten löysimme nämä... *hymyilee pehmeästi ja nyökyttää, suukottaa Minun poskea ja ottaa sitten hyttyskarkoitesuihkeen laukustaan* mennään tuohon kuistille suihkimaan rakas... *ottaa sitä pehmeästi kädestä ja vetää mukanaan kuistille*

Ace: ...mutt... mutt sä et halua, vai mitä? Sun mielestä meijän ois turhaa enää yrittää...? *puree alahuultaan ja painaa päänsä, kuivaa silmiään* mitä tein väärin Assi...? Mä... mä oon älykkäämpi nykyään, ihan oikeesti, en mä... en mä tee enää tyhmiä... *kuivaa silmiään tiheämmin ja niiskuttaa*

Garnet: oho, siinä se toinen valtava mies nyt on! *katsoo Cerapia silmät suurina ja silittelee Titin masua hellästi, katsoo sitä hymyillen* no varmaan on... saakos pienokaisen nähdä sitten kun se syntyy?

Crow: *vilkaisee Cerapia* olemme menossa istumaan, ei tee hyvää seisoa koko aikaa... *nyökyttää Cerapille ja ottaa sitten, Titiä pehmeästi kädestä* mennään rakas... tuohon sohvalle... koko perhe siihen...

Love: *astelee sisälle ja ottaa kengät jaloistaan, vilkaisee Titin suuntaan ja hymyilee sille hieman, hieroo sitten pienesti niskaansa ja huokaa vähän*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Kesä 28, 2011 3:47 pm

Naaru: *tyrskähtää Saukille ja nyökyttää innoissaan* näin se on kato, näin se o! *tallaa sisälle ja rypistää kulmiaan väelle* joujou mikäs ryysis täs on meneillää? *tekee jotain upeita ninjaliikkeitä makuuhuoneille saakka*

Auster: Ace... *silittää Eisyn poskea hellästi* ei puhuta tästä nyt, jooko? Mietitään ikäviä myöhemmin... *hymyilee sille ja silittää sen silmäkulmaa*

Tirol: *säpsähtää hieman Cerapin tullessa ja katsoo sitä olkansa yli, hymyilee vähän* pöhnö, siinähän sinä... missä seikkailit? *vilkaisee Garnetia ja kävelee Crown kanssa sohvalle istumaan, nyökyttää miettien Garnille* saa, siihen on kyllä aikaa.

Minu: hmm.... *kipittää Myrskyn perässä ja huitoo ilmaa käsillään* en halua että ne pääsee lähelle...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Kesä 28, 2011 4:16 pm

Shadow: kaikki venaa, et äijät keksii jotain tekemistä niilleki. *menee Naarun perässä makuuhuoneille ja huitoo sitten patjalla jotain*

Miyo: *nostaa katseensa laukustaan ja katsoo Naarua ja Saukkia hämillään* mihin te patjoja tarttette?

Ceraph: pöhnö... jutteli Loven kanssa tuossa ulkona vähän... *nyökyttää Crowlle vähän, köpöttää sitten Titin ja Crown perässä sohvalle istumaan ja nyökyttää miettien*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Kesä 28, 2011 9:48 pm

Myrsky: ei hätää Perhoseni, suojelen sinua kyllä... *hymyilee hellästii Minulle ja seisahtuu sitten kuistille, avaa suihkepullon* no niin, silmät kiinni rakas... *ravistaa pulloa kevyesti*

Ace: *vetäytyy vähän kauemmas ja pudistaa rivakasti päätään, itkee vuolaasti hartiat vavahdellen ja pudistaa päätään, painaa päänsä käsiinsä* mä haluan puhua nyt! Mä oon itkeny tätä asiaa monta yötä, enkä saa rauhaa siit ennen ku tiiän mitä sä haluut! *katsoo Assia itkusta punertavin silmin* mä... mä haluisin vaan tietää mitä sä haluut... muhun sattuu...

Garnet: no niin varmasti onkin, mutta haluan todella nähdä hänet sitten kun syntyy... *hymyilee vähän innoissaan ja astuu sohvalle Cerapin viereen, katselee Titin masua innoissaan* tiedättekö vielä onko se tyttö vai poika?

Crow: *ottaa Titin hellästi syliinsä ja silittelee sen masua kevyesti, katsoo Cerapia hetken miettivästi ja pusuttaa sitten Titin niskaa* mitähän keittoa tekisi...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Kesä 28, 2011 10:21 pm

Naaru: haha, näin o! *naurahtaa innoissaan ja katsoo sitten Miyoa leveästi hymyillen, tuuppaa sitä patjalla* käyks kateeks mitä? Me nukutaa näillä!

Auster: Ace... *katsoo sitä huolissaan ja ottaa hellästi sen olkapäistä kiinni* siksi juuri haluaisin puhua myöhemmin, en tiedä mitä haluan nyt... enkä halua antaa sinulle mitään hätäpäistä vastausta...

Tirol: *katsoo Cerapia hetken hämillään ja hymyilee sitten vähän* niinkö? Mistä juttelitte? *kääntyy Garnetin puoleen, silittää vatsaansa* emme tiedä, toivoisin kyllä että olisi tyttö... mutta poikakin tietty käy. *taputtaa Crown reittä* hmm, jotain lihaisaa?

Minu: *puristaa silmänsä kiinni ja suunsa mutruun, nyökyttää rivakasti* mhm...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Kesä 28, 2011 11:02 pm

Shadow: *heittää patjan toisen makuuhuoneen lattialle jotenkin tosi hienosti ja osoittaa Miyoa ja sitten ulko-ovea kohti* saa ite hakee varastosta, haluut kuitenkii.

Miyo: *naurahtaa vähän Naarun tuupatessa ja suoristautuu sitten seisomaan, pudistaa päätään pienesti* mä aattelin nukkua ihan tuolla sängyssä. *vilkaisee makuuhuoneeseen* mutta miks te noilla? Kaipaatteko kunnon camping-meininkiä tai jotain?

Ceraph: *vilkaisee Garnetia hieman hämillään ja silittää sitten Titin reittä hellästi, nyökyttää hitaasti* siitä että... olet minun...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Kesä 28, 2011 11:17 pm

Myrsky: *hymyilee hellyyttyneesti Minua katsoessaan ja suihkuttaa sitten sen vaatteisiin jokapuolelta, suukottaa lopuksi sen niskaa* noin, nyt on turvassa Perhonen... sitten Bijou...

Ace: m... m... *nieleskelee itkuaan ja katsoo Assia hetken hiljaa, heittäytyy sitten halaamaan sitä ja rutistaa tiukasti, tärisee nyyhkyttäessään*

Garnet: mmhm, olisiko teillä sitten tytölle jo nimi valmiina? *katsoo Titiä uteliaana ja kallistaa kevyesti päätään* voi... toivotaan että tulee pikkuruinen tyttö...

Crow: *vilkaisee Cerapia nopeasti ja silittelee Titin masua, urahtaa pehmeästi sen taputtaessa ja näyttää miettivältä hetken aikaa* lihaisaa... *nyökyttää ajatuksissaan* kanaa...

Love: *astelee keittiön puolelle ja katselee paikkoja miettien*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Kesä 29, 2011 6:29 pm

Naaru: älä ny, ku oisha melko homoo nukkua tolleen päällekkäin, sehä on melkee mu makais veljen pääl! *nyökyttää vakavana*

Auster: *rutistaa Eisyä hellästi ja silittää sen selkää* noh noh...

Tirol: *vilkaisee Cerapia kulmat pikkuisen rypyssä, hymyilee sitten vähäsen* oletkos vähän hassu, mies? *silittää sen käsivartta rauhallisesti ja nyökyttää sitten Garnille* mhmm, toivotaan, kovasti. *taputtaa Crown kättä hellästi* hmm-m, kun on näitä lihansyöjiäkin täällä joukossamme...

Minu: *ravistaa itseään pikkuisen ja katsoo sitten Myrskyä odottaen* sitten Bijou, miten Bijou sen hoitaa?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Kesä 29, 2011 7:11 pm

Shadow: *nyökyttää vakavana Naarun mukana ja menee sitten makkariin katsomaan hyvän paikan patjalle* mihis pannaa?

Miyo: *tuijottaa Naarua hämmentyneenä hymyillen ja pudistaa päätään pienesti, taputtaa sitten sen olkaa* ei tekis pahaa sulle kokeilla.

Ceraph: *hymyilee pienesti Titinkin hymyillessä ja nyökyttää* olen... voisimme kaikki yhdessä jutella siitä, sitten kun... olemme kolmistaan? *vilkaisee keittiöön ja puristaa hellästi Titin reittä*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Kesä 29, 2011 8:54 pm

Myrsky: siinä, rakas Perhoseni, siinä sinä saat auttaa minua... *hymyilee hellästi Minulle ja ojentaa sille suihkepullon* saat suihkuttaa sillä Bijoun...

Ace: *rutistaa Assia vähän lujemmin ja pudistaa päätään* älä... älä sano mitään... pidä vaa kiinni...

Garnet: mmhm... *nyökyttää miettien Titiä katsellessaan ja kallistaa kevyesti päätään* onko teillä jo nimi sille? Tai siis, jos se on tyttö? *katsoo sitä pikkuisen uteliaana*

Crow: niin, ihan totta... voisin tehdä... kana... kookoskeiton... *rypistää kulmiaan miettien ja puskee Titin niskaa hellästi, katsoo sitten Cerapia hetken ja suukottaa sitten Titiä hellästi poskelle* onkohan... paljon ruokaa täällä...?

Love: *tulee olohuoneen puolelle ja istahtaa johonkin läheisyyteen, katsoo Titiä ja Cerapia* anteeksi, että tällä tavalla tähän keskelle keskustelua... mutta voisi olla hyvä että juttelemme... siis... minä, Ceraph... ja sinä tähtönen... *hymyilee pikkuisen hellästi Titille* kolmenkesken...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Kesä 29, 2011 10:19 pm

Naaru: *viskaa patjan lattialle ja tuijottaa hetken Miyoa, taputtaa sen olkaa sitten takaisin virnuillen* mitämitä onks mimmi vaihtanu puolta hä? *osoittaa Saukkia miettien* oiskoo... tos seinän vieres sillai pitkästi?

Auster: *katsoo Eisyä pitkään hiljaa ja nyökyttää sitten, silittää sen selkää hitaasti*

Tirol: ai, nimi... on meillä. Pojallekin... *nyökyttää Garnille hitaasti ja siirtää katseensa sitten Cerapin puristavaan käteen, vilkaisee sen kasvoja* ai... että... *katsoo Loveen kulmat pikkuisessa rypyssä* ai nytkö? *puskee Crown käsivartta vähän* käy katsomassa kulti...

Minu: *ottaa pullon hämillään ja tapittaa sitä hetken* m... meneekö Bijou kyykkyyn?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Kesä 29, 2011 11:00 pm

Shadow: *asettaa patjansa seinän viereen ja nyökyttää miettien ja hymyillen* no täs on kyl hyvä hei. *nostaa peukkunsa pystyyn*

Miyo: *naurahtaa vähän ja kohottaa kulmiaan pienesti* no en, vaikka kuinka siitä pitäisitki. *virnistää pikkuisen vinosti ja osoittaa sitten huoneeseen* voiks tulla samaan?

Ceraph: ihan... milloin tyttöni jaksaa... *silittää Titin reittä pehmeästi ja suukottaa sen poskea hellästi*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Kesä 29, 2011 11:12 pm

Myrsky: tietenkin rakkaani, niin että saat laitettua... *hymyilee hellästi ja kyykistyy, katsoo Minua hymyillen ja pää kallellaan* suihkuta vain Perhoskulta... *sulkee silmänsä*

Ace: mä... mä haluan että ennen kun sä teet mitään päätöstä... sun pitää tietää että mä... oon ihan oikeasti katunut kaikkii tyhmiä juttuja mitä oon tehny... että mä oon oikeesti muuttunu parempaan suuntaan mun ajatusmaailman kanssa, paitsi sen takii että rakastan sua, myös itteni takia... mä haluun että sä tiedät sen... *nyökyttää ja rutistaa Assia tiukasti, puskeutuu vähän sen hiuksiin ja niiskuttaa hiljaa*

Garnet: niinkö? millaisia nim- *vilkaisee Lovea ja Cerapia ja naurahtaa sitten pienesti* tässä taitaa olla jokin toinenkin keskustelu meneillään, ehkä on parasta että menen häiritsemästä... *naurahtaa uudestaan hiljaa ja nousee hieman*

Crow: mmhm, minä käyn tutkimusmatkalla miusi... *urisee hiljaa ja nostaa Titin hellästi ja varovasti istumaan Cerapin syliin, suukottaa Titin otsaa ja puskee sitä hellästi* ole varovaisesti miusi... *köpöttelee keittiöön*

Love: niin, ihan milloin sinä jaksat, Tirol... näin raskaana sinua ei tietenkään ole hyvästä stressata... joten ihan milloin sinusta tuntuu että olet valmis puhumaan ja esittämään mielipiteitä... *nyökyttää hieman hymyillen Titille* ja tässä ei ole kyse mistään riidasta, meistä vain olisi hyvä että sinäkin kuulisit asiasta ja saisit sanoa siihen jotain...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu To Kesä 30, 2011 5:46 pm

Naaru: on katos katos. *nyökyttää ja katselee patjaa leveästi hymyillen, tarttuu sitte Miyon käsivarteen riemuissaan* joo hei, joo kato! Miokkeli tulee meiän kans tänne, Saukki! *vetää Miyon huoneeseen perässään*

Auster: hmm... minä tiedän sen, Ace... *silittää sen hiuksia hitaasti ja rauhallisesti*

Tirol: heihei kulti... *hymyilee pikkuisen Crowlle ja tarraa sitten Garnin käteen* et mene mihinkään kun ole siinä. *nyökyttää nopeasti Cepille ja Lovelle, puree huultaan miettien* eli sanon vain jotain johonkin? Ei syty kolmatta maailmansotaa?

Minu: *nyökyttää ja nipistää nenästään kiinni, suihkuttaa sitten Myrskyn ympäri suihkeella* mh... noin... noin...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija To Kesä 30, 2011 6:09 pm

Shadow: *kääntyy katsomaan Naaruun ja Miyoon, nostaa kätensä pystyyn ja nyökyttää* nonneh, asiaa!

Miyo: *vilkaisee Naarun kättä ja naurahtaa uudelleen, tulee sen perässä ja katselee huonetta* eli joo, hyvä. Olipas se hyvä idea.

Ceraph: *suukottaa Titin niskaa ja halaa sitä rakastavasti, silittää sen masua* hassu tyttöni, ei tietenkään... ei hätää...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin To Kesä 30, 2011 7:23 pm

Myrsky: *avaa silmänsä ja katsoo Minua suoraan silmiin, ottaa sitten hymyillen pullon siltä ja työntää sen taskuunsa, tarttuu sitä kädestä* kiitos Perhoseni, nyt olemme molemmat turvassa... menemmekö?

Ace: mm... hyvä... hyvä... *nyökyttää hitaasti ja hengittää hieman rauhallisemmin, niiskuttaa harvemmin Assin silittäessä, kuivaa hieman silmiään*

Garnet: a... *katsoo Titiä hieman hämillään, mutta hymyilee sitten pienesti ja istahtaa takaisin* no... olen tietenkin iloinen jos saan jäädä tähän, kiitos... *hymyilee ja katsoo sitten Cerapia, ojentaa sille kätensä* hei, olen Garnet... olen Tirolin veljen paras ystävä...

Crow: *hymyilee pikkuisen Titille ja avaa sitten jääkaapin, katselee sen sisältöä kulmat rypyssä* makkaraa... makkaraa... lisää makkaraa... makkaraa...

Love: *nyökyttää Ceraphin sanoille ja hymyilee sitten rauhoittavasti Titille* ei tietenkään, ei tässä ole kyse mistään sellaisesta...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Heinä 01, 2011 8:48 pm

Naaru: *läppää Saukin kättä äijästi ja nyökyttelee sitten sille ja Miyolle* joo nääs kovat bileet tulee olee tääl!

Auster: *nyökyttää ja silittää Eisyn hiuksia rauhallisesti, katselee veteen miettien*

Tirol: mm... no hyvä. *huokaa hiljaa ja katsoo Cerapia ja Lovea vuorotellen, katsoo sitten Garnetia hetken hiljaa ja sitten sen kättä*

Minu: *hymyilee vähän ja puristaa Myrskyn kättä hellästi, nyökkää sitten päättäväisesti* mennään...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Heinä 01, 2011 9:20 pm

Shadow: *läppää Naarun kättä takaisin ja nyökyttää myös* todellaki! Hei kaveri, kai tuli uimapökät mukaa?

Miyo: kovat bileet oikein, oikein suunnitellu? *käy yhden kerrossängyn luo ja istahtaa alemmalle sängylle*

Ceraph: *katsoo Garnetin kättä hetken miettien ja kättelee sitä pienesti* Ceraph... Tirolin mies... *suukottaa Titin poskea rakastavasti* mmh...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Heinä 01, 2011 9:46 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi Minulle ja ottaa sitä kädestä, lähtee kävelemään sen kanssa metsää kohti* mmh... hauskaa että tulimme tänne... tosin tahtoisin joskus olla ihan kahden kanssasi tällaisessa paikassa... *hymyilee sille hellästi*

Ace: *irrottautuu Assista varovasti ja pyyhkii silmänsä kuivaksi, niiskuttaa hiljaa ja katselee veteen myös* mm... mä... tota...

Garnet: hei Ceraph, olet tosi kookas... *nyökyttää pikkuisen ja kääntyy sitten takaisin Tirolin puoleen, hymyilee sille pikkuisen* aika hienoa kun sinulla on tällainen tilanne... nuori ja kaunis ja kaksi miestä huolehtimassa... vau...

Crow: *rypistää kulmiaan kaappeja tutkiessaan ja huokaa hiljaa, rypistää vähän suutaan sitten*

Love: Ei mitään hätää Tirol... ei tarvitse stressata siitä mitä tuleman pitää, on vain asioita joista selville päästäksemme tarvitsemme sinunkin sanojasi... luulenpa että meistä kolmesta sinä kuitenkin olet se selkein ja parhain puhuja, ja muutenkin... sanasi painavat paljon... *hymyilee hellästi ja rauhoittavasti Titille, nyökyttää sille pikkuisen*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu La Heinä 02, 2011 12:32 pm

Naaru: no mitä viä, alastiki voi uida! *virnuilee innoissaan* mut kyl mul varuilta on sellaset spiidot et ku tääl on kuitenki semmosii hienopieruja... *rypistää kulmiaan ja pudistaa päätään*

Auster: hmm...? *hymyilee Eisylle hellästi ja kohottaa kulmiaan*

Tirol: *silittää Cerapin poskea kämmenselällään hellästi ja katsoo Garnetia pienesti vinosti hymyillen* eikö? Onhan se. *vilkaisee Lovea ja nyökyttää vähän* mm... niin...

Minu: niin minustakin... mutta kuolisin tänne ilman Bijou... *rypistää kulmiaan ja katselee ympärilleen*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Soija La Heinä 02, 2011 10:21 pm

Shadow: hei totta, alasti! *nyökyttää innoissaan hymyillen* nii me tehää! On kyl hyv olla se bäkappi sit.

Miyo: *kokeilee patjaa ja käy makuulleen sängylle, katselee Naarua ja Saukkia miettien*

Ceraph: *puskee hellästi Titin kättä vasten ja hyrisee hieman innoissaan, silittää sen masua rakastavasti*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Heinä 03, 2011 8:16 am

Myrsky: höpsis rakkaani... Bijoun henki olisi silloinkin mukana suojelemassa sinua täällä... *hymyilee lempeästi Minulle ja kävelee sen kanssa metsäpolkua pitkin* tosin en voi väittää että minullakaan olisi täällä hauskaa ilman sinua...

Ace: n-niin mä sitä vaan... ett tota... jos yöll näkee painajaisii nii se o varmaa iha sallittuu ottaa sua kädest tai sillee... *nyökyttää vähän ja katselee ympärilleen*

Garnet: no epäilemättä... minun suuri rakkautteni taisi juuri kadota jonnekin... *vilkuilee hieman ympärilleen ja hymyilee sitten taas Titille* oletko sinä ollut kauan aikaa yhdessä miestesi kanssa?

Crow: *ottaa esille kaikkea tarvittavaa ja sitten vihanneksia esiin jääkaapista makkaroitten lisäksi, asettelee ne pöydälle ja rypistää miettivänä kulmiaan*

Love: mmh... ja me puhumme sitten kun olet valmis... *nyökyttää ja nojaa hieman taaksepäin, hymyilee hellästi Titille ja katselee sen vatsaa* ettei hänkään rasitu...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Heinä 03, 2011 10:12 am

Naaru: kato on on, mut täl mennää! *nyökyttää leveästi hymyillen ja katsoo sitten Miyoa, työntää sitä vähän sivuun ja tulee sen viereen* ei me kato nukuta ny! Vai onks sul ne naistehommat?

Auster: *naurahtaa hellästi* tottakai, en pane pahakseni...

Tirol: *kohottaa kulmiaan kysyvästi Garnetille ja vilkaisee ovelle* ...Myrsky? *hymyilee Cerapille hieman ja rapsuttaa sen poskea kevyesti* hyriskö... *hymähtää ja katsoo vatsaansa hetken* niin... ei olisi hyvä.

Minu: *pudistaa päätään ja puristaa Myrskyn kättä vähän, katselee sitten ylös* onneksi ei sada... tai näytä, että sade tulisi...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei) - Sivu 3 Empty Vs: Juhannus mökkilässä (kaikkii tyyppei)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa