Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

3 posters

Sivu 4 / 17 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Seuraava

Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin La Loka 16, 2010 7:01 pm

Myrsky: *nauraa hellästi ja rutistaa Minua pehmeästi sylissään, puskee sen hiuksia kevyesti* voi että rakas, miten ihana! *hymyilee onnessaan ja suukottaa Minun otsaa hellästi, nyökyttää sitten* Bijou ei huijaa tässä asiassa, kokeile vaikka...

Ace: Ai kiitti Naoki! *hymyilee kiitollisena Naokille ja ottaa koirannamit ja pähkinät siltä, halaa sitä kevyesti ja toverillisesti, virnistää sitten Naarulle ja Saukille innoissaan* no niin, ev'rybody in da house, kaikki vaan altaaseen! Paitsi ett... onks kaikilla ees uikkareita?

Crow: *rypistää kulmiaan Eisyn, Naarun ja Saukin jutuille, katsoo sitten Lovea pitkään ja varoittavasti, nyökyttää sitten Ceraphille* no se on hyvä kuulla... *katsoo Ceraphia miettien* Tirol on todella rakastunut sinuun...

Love: *hymyilee hellästi ja puskee kevyesti Titiä takaisin, silittelee sen hiuksia rauhallisena* itse olet hauska... mitä sinulle muuten kuuluu, mitä olet tehnyt viimeaikoina?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija La Loka 16, 2010 7:22 pm

Shadow: nonni! eikä mitään uikkareita tartte, kato alusvaatteilla vaan niin hyvä tulee! *nyökyttää innoissaan*

Ceraph: *vilkaisee myös Eisyä, Naarua ja Saukkia, pudistaa päätään ja nyökyttää* se on hyvä kuulla, minäkin olen rakastunut häneen... *vilkaisee Crowta vakavana ja mulkaisee Lovea* hänestä en pidä...

Naoki: ole hyvä! *halii Eisyä innoissaan ja taputtaa sen reittä, katselee sitten niitä hämillään* miulla ei ole uikkareita...

Miyo: *naurahtaa myös vähän ja taputtaa sen rintaa* se on hyvä, eipähän tartte heti hankkia uutta. *nyökyttää sen olkaa vasten*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 16, 2010 9:26 pm

Minu: hupsu rakas... *hymyilee onnessaan ja puskee Myrskyä vasten, katsoo sitten avaimia ja painaa hitaasti ja varovasti nappulaa*

Naaru: alusvaatteissa, kyllä! Naiset! *osoittaa kaikkia näkyvillä olevia naisia virnuillen (joita onkin tosi monta)*

Auster: hmm, totta... kunhan se ei hajoa... *hymähtää pehmeästi ja silittää Miyon harteita*

Tirol: ihan hyvää... en mitään ihmeellistä, ollut töissä ja poikien kanssa. *nyökyttää miettivänä ja kohottaa kulmiaan*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin La Loka 16, 2010 9:55 pm

Myrsky: *naurahtaa hellästi ja onnellisena Minun puskiessa, seuraa sitten miten autossa välähtää nopeasti valot ja hymyilee sitten taas Minulle, syleilee sitä pehmeästi* nyt ovet ovat auki... kokeillaanko?

Ace: Ai että naiset alusvaatteilla ja miehet alasti? *virnistää vähän Naarulle ja iskee kaverillisesti silmää* joo no mitäpä pienesti, kun on oma muru kuitenkin...

Crow: *kohottaa ihan vähän kulmiaan ja vilkaisee sitten Lovea, katsoo sitten taas Ceraphia* Love on ihan luotettava... *nyökkää ja taputtaa kevyesti Ceraphin olkaa*

Love: Hmm... kuulostaa mukavan rennolta... ihanan arkiselta, tai sellaiselta... päivältä jota eläisi mieluusti itsekin... *hymyilee ja nyökyttää, silittelee kevyesti Titin harteita*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija La Loka 16, 2010 10:09 pm

Shadow: *naurahtaa vähän ja taputtaa käsiään pikkuisen yhteen* alasti! siinä vasta olis menoa!

Ceraph: *pudistaa päätään vähän ja murahtaa pikkuisen Lovea katsoessaan, katsoo sitten taas Crowta* hän ei saa koskea enää minun tyttööni...

Naoki: *mutristaa suutaan vähän ja katselee Eisyä, Naarua ja Saukkia hämillään* eihän tarvitse alasti mennä?

Miyo: no se olis kyllä ihan... en sano mistä. *pudistaa päätään vähän, vilkaisee Assia sitten hymyillen* mä menin ja ostin sulle jotain yks päivä.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 16, 2010 10:22 pm

Minu: *säpsähtää välähdystä ja tuijottaa autoa silmät suurina, osoittaa sitä vähän* elää...

Naaru: kato miehet kepit pystyssä tökkii mihin löytää! *hohottaa innoissaan ja hakkaa polveaan, katselee sitten ympärilleen* kuka lähtee altaalle, kaikki lähtee? Haen juomat!

Auster: niin... niinkö? *katsoo Miyoa hämillään ja hymyilee hellästi*

Tirol: mmh... ehkä. *nyökyttää vähän ja pyyhkäisee hiuksiaan, vilkaisee Naarua*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin La Loka 16, 2010 10:32 pm

Myrsky: *naurahtaa hellästi ja silittää Minun hiuksia, puskee ja suukottaa niitä innoissaan ja onnessaan* ihanin rakas, sinä ihana Perhoseni... nyt saat avata oven... *hymyilee hellästi ja kantaa sen sylissään ovelle, kahvan tasolle* siitä, vedä vain itseesi päin....

Crow: *pudistaa vähän päätään ja taputtaa kevyesti, vakavana Ceraphin olkapäätä* ei hätää...

Ace: Ei saakeli, Naaru ja Saukki! *virnistää ja tyrskii vähän, kohottaa sitten kulmiaan* mitkä juomat? Ei nyt mitään BB-talo bileitä... *virnistää vähän*

Love: *vilkaisee Naarua hieman epäluuloisena ja naurahtaa sitten vähän epäröiden* taidan jättää allaskemut väliin... ei ihan minun tyylistäni menoa... *hymähtää vähän ja silittelee sitten Titin hiuksia, vilkaisee sitten Ceraphia ja Crowta* miehesi eivät taida järin pitää minusta...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija La Loka 16, 2010 10:49 pm

Shadow: ei nyt sellasta meininkiä... vaan parempaa! *nyökyttää innoissaan ja nostaa käden pystyyn* minä lähen!

Ceraph: *nyökyttää ja nojaa sitten taakse tuolissaan* luotan tyttööni kyllä...

Naoki: *katsoo Eisyä hämillään* BB-talo bileitä... millaisia ne ovat?

Miyo: mmhm, löysin sellasen hauskan essun, tuli heti mieleen sinä, ja herkkukeittokirjan, toivottavasti sulla ei oo sitä vielä. *taputtaa sen poskea vähän ja halaa sitä vielä* ja toivottavasti tykkäät.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 16, 2010 11:06 pm

Minu: *tarttuu kahvaan ja avaa oven varovasti, tapittaa autoon silmät suurina* hui...

Naaru: nonni, kaikki messissä! *hyppelehtii innoissaan baarikaapille ja hamstraa pulloja syliin* dipadei...

Auster: *hymyilee hellästi ja silittää Miyon hiuksia* kiitos, Miyo... kauniisti ajateltu, minulla ei olekaan sellaista kirjaa... eikä mitenkään erikoisia essujakaan...

Tirol: harmi... *katsoo Loveen vähän harmissaan ja vilkaisee sitten veljeksiin* höpö höpö... Crow ainakin tykkää sinusta. Ja Ceraph... on hassu pöhnö.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin La Loka 16, 2010 11:20 pm

Myrsky: Ei hätää rakas, Bijou-mobiili on ihan kiltti... *hymyilee lempeästi ja silittelee Minun hiuksia rauhallisena, katsoo sitä sitten hellän kysyvänä* tahtoisitko istua penkille hetkeksi? Olen ihan tässä vieressä, auto ei tee sinulle mitään pahaa...

Ace: Voi jeskamandeera, Naaru pääsee kunnolla vauhtiin ja Saukillaki saletisti jotain mömmöjä takataskussa... *virnuilee pienesti ja katselee Naarun touhuja* mitäs sulta sieltä löytyy?

Crow: Mmmh... niin kannattaakin... Tirol ei koskaan tekisi mitään mikä satuttaisi sinua tai minua... hän on rakastunut meihin molempiin... *nyökkää vähän ja katselee Titiä hellästi hymyillen*

Love: Haluaisitko että tulen? *katsoo Titiä vähän ilahtuneena ja suukottaa sen hiuksia kevyesti, vilkaisee sitten Crowta ja Ceraphia* toivon todella etten aiheuta mitään ongelmia teille kolmelle...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija La Loka 16, 2010 11:46 pm

Shadow: hei, ei mulla mitään mömmöjä oo mukana, mä oon kuskina kuitenni! *nyökyttää asiallisena ja hieroo käsiään yhteen vähän* mutta kyllä mä nyt vähän nostetta voin ottaa!

Ceraph: *nyökkää pikkuisen* tiedän, ihana on rakas...

Naoki: *katsoo Eisyä, Naarua ja Saukkia miettien ja kysyvästi*

Miyo: eikö? no hyvä, etten ostanu mitään turhaa. pääset tekemään herkkuja, ja mä haluan sitten maistaa. *silittää Assin olkaa* ja se essu sopii sulle varmasti. *nyökyttää innoissaan*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 16, 2010 11:53 pm

Minu: *katselee auton sisälle epäröivänä ja mutristaa suutaan kulmat harmistuneessa rypyssä, nyökyttää sitten* hmm... jos Bijou vahtii...

Naaru: multaha löytyy täältä kaikkea! Väkevämpää ja vähä enemmän väkevämpää! *katselee sivuilleen ja nappaa jonkun kangaskorin, laskee pullot siihen* nonne! *lappaa vielä vähän lisää pulloja*

Auster: *nauraa hellästi ja nyökyttää kevyesti* kiitos... ja tietysti leivon sinullekin!

Tirol: tottakai, et sinä tänne voi yksin jäädä, eikö niin? *kohottaa kulmiaan ja hymyilee vinosti, istuu sitten paremmin Loven viereen, näyttää rannettaan* katso kun kaaduin yksi päivä.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 17, 2010 12:04 am

Myrsky: *hymyilee hellästi ja nyökyttää, pudistaa sitten päätään pehmeästi* enkä minä pakota sinua sinne menemään, jos tuntuu ettet nyt halua... *hymyilee hellästi ja suukottaa Minun hiuksia rauhallisesti*

Ace: Voi herttileijaa... *pyöräyttää silmiään muka kovinkin teatraalisesti ja virnistää sitten pienesti Naokille* Naaru aikoo juottaa meidät suloiseen humalaan!

Crow: Tietenkin on... ja Tirol on myös todella huolehtivainen... niin kiltti ja hellä silloin kun sitä tarvitsee... *hymyilee vähän ja katselee Titiä pienesti, mutta onnellisesti hymyillen*

Love: Niin... en kai, ja sitäpaitsi minä tulen mielelläni sinne minne sinäkin menet... *hymyilee ja nyökyttää, katsoo sitten sen rannetta hieman huolestuneesti, rypistää kulmiaan tutkivana ja oikaisee monokkeliaan* mitä tässä tapahtui...? Näyttää pahalta... *katsoo Titiä vähän huolissaan*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 17, 2010 12:19 am

Shadow: asiaa, voisin ottaa sitä vähän enemmän väkevämpää! *nyökyttää innoissaan ja vilkaisee Naokia virnuillen*

Naoki: *katsoo Eisyä vähän hädissään* humalaan? eihän ole pakko, en tykkää väkevistä... *vilkaisee Naarua nopeasti*

Ceraph: huolehtivainen... *katsoo Crowta miettien ja nyökyttää, vilkaisee sitten Titiäkin* prinsessa pitää paljon huolta...

Miyo: hyvä! onneks oot niin hyvä leipomaan... hei, miten ois sellanen oikein mehevä tiikerikakku? *taputtaa sen rintaa ja katsoo sitä kysyvästi, vilkaisee sitten olkkarin suuntaan* ihme kilinää ja kolinaa...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 17, 2010 12:46 am

Minu: eikä! Nyt tutustun autoon, Bijou... *kömyää vähän Myrskyn sylissä ja renklaa auton kahvaa*

Naaru: *virnuilee innoissaan Saukille* noni, asia kaveri! *nostaa korin lattialta ja kohottaa sitä ilmaan* noni, kaikki vanhat visupöksyt, mennääs kostuttelemaan!

Auster: *nyökyttää hellästi hymyillen* hyvä, kuulostaa hyvältä... leivon sinulle sellaisen... *rypistää sitten kulmiaan ja huokaa* alfauros on taas vauhdissa...

Tirol: mmhm... *pyörittää rannettaan vähän* se on ihan helvetin kipeä, lensin portaissa tosi tyylikkäästi, olin juoksemassa postia hakemaan ja sitten kompastuin, mieti, kun juoksen korkkareissa alas, ei mitään, ja sitten ilman kenkiä, niin heti turvallaan. Sitten se turposi ja on nyt tosi... kaunis.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 17, 2010 12:00 pm

Myrsky: *hymähtää hellästi ja nyökkää, puskee Minun hiuksia onnessaan* rohkea pikku prinssi, Bijou on ylpeä... *hymyilee ja kurottuu avaamaan oven selkoselälleen, laskee sitten Minun hellästi penkille* no niin... saat painella mitä nappuloita tahansa, minä voin kertoa sinulle missä mikäkin on... *hymyilee hellästi Minulle ja nyökkää*

Ace: Let's get this party started people! *nousee innoissaan virnuillen ylös ja tulee Naarun luo* voinko auttaa jotenkin, brotha?

Crow: ...minä saan vain käyttää sitä nimeä... *osoittaa itseään vähän yrmynaamalla ja ottaa sitten perusvakavan ilmeen Ceraphia katsoessaan* onko se... kokis hyvää?

Love: *rypistää vähän miettivänä ja huolissaan kulmiaan, ottaa sitten Titin ranteesta kevyesti kiinni ja katselee sitä puolelta toiselle* kuulostaa vakavalta tilanteelta... näyttää siltä että tässä on vähän vakavampi sisäinen verenvuoto... sattuuko siihen liikuteltaessa?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 17, 2010 12:20 pm

Shadow: todellaki! *virnuilee Naarulle, taputtaa polviaan vähän innoissaan ja nousee seisomaan myös*

Naoki: *katselee ympärilleen hämillään ja katselee Eisyä ja muita vähän hädissään, näpertää vähän hiuksiaan*

Ceraph: *pudistaa päätään vähän ja vilkaisee Crowta* hän on meidän prinsessamme, molemmat saa käyttää sitä nimeä yhtälailla... *nyökyttää sitten* on se... kuplivaista, tulee hikka...

Miyo: *halaa Assia lujasti* kiitos, muista laittaa paljon suklaata... *vilkaisee sitten taas olohuoneeseen päin ja naurahtaa, katsoo sitten taas sitä* pitäiskö mennä tsekkaamaan?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 17, 2010 12:42 pm

Minu: *katselee autoa varovasti ympäriltään, puristaa käsillään penkistä kiinni ja tapittaa Myrskyä silmät suurina* ...Bijou...

Naaru: eiköhä mennä! *ojentaa pari pulloa Eisylle ja heiluttelee niitä vähän* ota tosta ni lähetää hanee ylös! Bileet alkaa, seuratkaa! *rynnii innoissaan portaisiin*

Auster: muistan... *nyökyttää vähän ja kuulostelee sitten hetken, nyökkää uudestaan* mennään vain... *halaa Miyoa hellästi*

Tirol: *vilkaisee nopeasti veljeksiin ja katsoo sitten Lovea, nyökyttää hitaasti* sattuu... se on vähän herkkä.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 17, 2010 12:55 pm

Myrsky: Voi kulta rakas, ei mitään hätää... *naurahtaa hellästi ja laskee kätensä Minun olkapäille, osoittaa toisella kädellään ratin vasemmalla puolella olevaa vipua* tässä on vilkkuvipu... sitä käytetään kun käännytään oikealla tai vasemmalla... *hymyilee hellästi Minulle ja suukottaa sen hiuksia*

Ace: *ottaa pullot käsiinsä ja virnistää innoissaan* sitten mentiin vain, kaikki mukaan! *katselee muita innoissaan ja seuraa sitten Naarua portaisiin, tulee vähän sen vierelle* hei kaveri, eikö sua yhtään epäilytä ku Miyo ja Assi on tuolla keittiössä kahden?

Crow: ....*mutristaa suutaan vähän harmissaan ja rypistää kulmiaan* mutta kun... minä keksin sen nimen...

Love: Kuulostaa vakavalta... sanoisin että tukiside ja jääpussi päivittäin, viideksi minuutiksi kerrallaan.... *nyökyttää ja silittää Titin rannetta miettivänä, katselee sitä pohtien ja sitten Titiä* teillä on varmaan ensiapukaappi täällä, voisin katsoa vähän...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 17, 2010 1:12 pm

Shadow: kaverit hei, taasko te feidaatte mut? *naurahtaa vähän ja rynnii innoissaan Eisyn ja Naarun perään*

Naoki: *nousee myös ylös ja seuraa Eisyä, Naarua ja Saukkia varovasti*

Ceraph: *rypistää kulmiaan vähän ja sulkee sitten silmänsä* hmm...

Miyo: hyvä... *halii Assia vielä pikkuisen ja taputtaa sitten sen olkaa, ottaa sitä ranteesta kiinni ja vetää mukanaan pois päin keittiöstä*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 17, 2010 1:26 pm

Minu: *katsoo vipua hämillään ja kääntää sitten sitä vähän, hytkyy pienesti* jee...

Naaru: mitää... *katsoo Eisyä innoissaan virnistäen ja pudistaa päätään* ollaanha mekin kahden nyt!

Auster: *hymyilee hellästi Miyon vetäessä ja kävelee sen perässä* mm...

Tirol: mmhm, löytyy, se on eteisessä. *nyökyttää nopeasti, taputtaa Loven kättä hellästi ja kääntyy katsomaan Crowta, rypistää kulmiaan* kulti, älä viitsi, tykkään kun molemmat kutsuu niin, ei saa mököttää.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 17, 2010 1:33 pm

Myrsky: *naurahtaa hellästi ja innoissaan sen kääntäessä, työntää sitten avaimen virtalukkoon ja kääntää niin, että valot syttyy mittareihin ja vilkku naksahtaa päälle* onko jännittävää? Tuossa palaa mittareitten valot, niistä näkyy nopeus ja bensan määrä muunmuassa... *hymyilee Minulle hellästi ja innoissaan, suukottaa sen hiuksia*

Crow: ...*katsoo Ceraphia ja Titiä molempia vähän hädissään ja mutristaa sitten huuliaan* anteeksi veikka... anteeksi prinsessa... tietenkin saa kutsua...

Ace: *tyrskähtää vähän ja pukkaa Naarua kylkeen* kaverilla leikkaa! Sua ei yhtään epäilytä?

Love: Älähän nyt Crow, Ceraph tarkoitti vain hyvää... *hymyilee pehmeästi ja silittelee Titin kättä, katsoo sitä sitten kysyvästi* tuletko kanssani hakemaan tarvikkeita sieltä? *nyökkää Ceraphille ja Crowlle hymyillen* varmistan että tyttönne ranne tulee kuntoon...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 17, 2010 7:22 pm

Shadow: *taputtaa vähän Eisyn selkää* ai epäilytä mikä?

Ceraph: *nyökyttää Crowlle pikkuisen ja taputtaa sen olkaa, vilkaisee sitten Lovea ja sulkee silmänsä taas*

Miyo: *köpöttää olohuoneeseen Assi perässään ja katsoo ympärilleen, vilkaisee sitä* ...mihin ne on hävinny?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 17, 2010 9:18 pm

Minu: *tapittaa mittareita hämmentyneenä, pudistaa päätään hitaasti* eikä...

Naaru: mitäs helvettiä? *rypistää kulmiaan ja tyrskähtää, taputtaa Eisyn olkaa* taitaa jätkällä itellään olla kusut housussa!

Auster: *katselee vähän ympärilleen ja kohauttaa olkaansa* ehkä menivät yläkertaan...

Tirol: *pörröttää Crown hiuksia hellästi ja vetää sitten Loven mukanaan eteiseen*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 17, 2010 10:25 pm

Myrsky: *nauraa hellästi ja pörröttää pehmeästi Minun hiuksia, kumartuu sitten kevyesti lähemmäs sen korvaa ja kuiskaa hiljaa* kyllä Perhonen, Bijou ei huijaa yhtään... onko ihan kummia mittareita, hm? *hymyilee hellästi Minulle*

Ace: NO EI TOD! Ei mua epäilytä, mä luotan Assiin... *virnistää Naarulle ja läppää sen selkää kevyesti, sitten harteita, vilkaisee sen jälkeen Saukkia* eiku kato sitä vaan ku Assi ja Miukka jäi kahestaan keittiöön ja mitään ei kuulunu... *pyöräyttää silmiään muka teatraalisena*

Crow: *hymyilee hellästi Titille sen kävellessä ohi ja taputtaa sen peppua kevyesti, vilkaisee sitten Ceraphia huuli yrmymutrulla* ...olemmehan me ihan väleissä?

Love: Jaahas, jaahas... *hymyilee hellästi seuratessaan Titiä ja katselee ympärilleen samalla* täällä on niin ihanan kodikasta...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 4 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 17 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa