Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

3 posters

Sivu 10 / 17 Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Seuraava

Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin To Loka 21, 2010 4:27 pm

Myrsky: *nostaa Minun hellästi sylissään ja puskee sitä kevyesti ja hymyillen takaisin, avaa sitten oven ja nousee se sylissään ulos, lukitsee ovet avaimella* ihanin parhain rakas... *urisee hellästi ja suukottaa Minun hiuksia pehmeästi* maitoa ja muffinseja... pidätkö siitä yhdistelmästä rakas?


Ace: Kiitti Nakki... *naurahtaa vähän ja tökkää Naokia kevyesti kylkeen, katselee sitten vähän ympärilleen* mihinkäs Assi jäi?

Crow: Niin no... niin... *nyökyttää vähän ja katsoo sitten Ceraphia huolissaan ja miettivänä* olikohan vähän epäkohteliasta... kun aloimme puhua keskenämme? Hän tuntui vaivautuvan siitä vähän... *nyökyttää huuli vähän harmistuneella mutrulla*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija To Loka 21, 2010 9:07 pm

Shadow: *juo myös pullostaan ja nyökyttää, taputtaa sen olkaa* mitäs äijä naisista miettii?

Naoki: Auster... se jäi jälkeen, kun lainasin näitä pöksyjä, en tiedä mihin meni... *mutristaa suutaan vähän*

Ceraph: *katsoo Crowta hämillään ja pudistaa päätään vähän* minä en tiedä... meidän täytyy kysyä häneltä...

Miyo: *vetää pyyhettä vähän paremmin ympärilleen ja tulee sen kanssa peiton alle, kohottaa kulmiaan mietteliäänä* hmm... tiedätkö, sillon kun mä tulin, musta tuntui että en oo tervetullut, ehkä se sunkin tunne johtuu tästä ihme härdellistä mikä täällä on, tai jotain?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu To Loka 21, 2010 9:43 pm

Minu: *ottaa sen paidasta kiinni ja painaa päänsä Myrskyä vasten, nyökyttää innoissaan* pidän, haluan semmoista...

Naaru: sellastahan mä vaan että on ne kyllä saatana vaikeita... *pudistaa päätään ja hieroo niskaansa*

Tirol: *käy Miyon viereen kyljelleen ja pudistaa päätään pienesti* tykkään isoista joukoista... mutta miksi sinulla oli sellainen olo?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin To Loka 21, 2010 9:54 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi ja suukottaa Minun hiuksia* hyvä, sitten otetaan sellaista... *nyökyttää rakastavasti hymyillen ja kävelee ulko-ovelle, avaa sen ja kävelee Minu sylissään keittiöön* kas näin, arvon majesteetti... *hymyilee leikillisen kohteliaasti ja kumartaa nyökäten*

Ace: Hmm... *nyökyttää vähän Naokille ja näyttää miettivältä* toivottavasti sillä on kaikki hyvin...

Crow: Niin pitää... *nyökyttää vähän kulmat pienessä rypyssä ja huokaa sitten, katsoo Ceraphia vähän pahoillaan* anteeksi kun yritin niin itsepintaisesti inttää sinulle että Love on luotettava... kyllä minä ymmärrän ettet pysty luottamaan häneen, vaikka Tiroliin luotatkin täysin... on itselläni myös eräs kehen en luota yhtään... *nyökkää vähän kulmat rypyssä*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija To Loka 21, 2010 10:13 pm

Shadow: no se on kyllä totta, tullu huomattua montakin kertaa, huhu, että ne osaa. *pudistaa päätään myös*

Naoki: *taputtaa Eisyn olkaa* ihan varmasti on hyvin, ehkä meni vessaan tai tekemään naposteltavaa meille?

Ceraph: hmm... en luota, enkä aio yrittääkään... *pudistaa päätään vähän ja vilkaisee Crowta* kehen?

Miyo: mäkin tykkään isoista joukoista... enkä oikein tiiä mistä se oikeestaan lähti edes, tuli vain sellainen tunne... ehkä siitä että en saanu moikattua Assia heti kunnolla, piti odottaa että se vapautuu muiden kanssa jutustelusta. Kyllä mä siis ymmärrän jos en oo tervetullut, jos jotkut pitää mua kamalana horatsuna, mutta... en tiedä. *puhahtaa vähän* ihan omituista. *silittää sen hiuksia pehmeästi ja katselee sitä odottavasti* kyllä ne sunkin miehet varmasti iloisia on siitä, että oot lähellä.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu To Loka 21, 2010 10:35 pm

Minu: kiitos... *nyökkää asiallisena, valuu Myrskyn sylistä ja kipittää jääkaapin luo, pysähtyy sitten paikalleen kuuntelemaan hetkeksi* ...hiljaista...

Naaru: *hymähtää kulmat rypyssä* naiset naiset naiset...

Tirol: hmm-m... aivan... mutta tuskin kukaan pitää sinua sellaisena, ei meiltä ainakaan, paitsi Naarusta en tiedä, mutta hän ei tiedä taas mitä minä olen tehnyt joten... *kohauttaa olkaansa* niin tietenkin. Mutta jotenkin... en tiedä.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin To Loka 21, 2010 10:39 pm

Myrsky: *seisahtuu kuuntelemaan myös ja nyökyttää sitten kulmat pienessä rypyssä* niinpäs onkin... epätavallisen hiljaista... varsinkin kun miettii että Naaru kuitenkin on paikalla... *naurahtaa vähän ja tulee Minun taakse, syleilee sitä pehmeästi ja suukottelee sen niskaa rauhallisena* noo... onkos kaapissa maitoa?

Ace: Kuulin että "vessaan tekemään naposteltavaa meille" ! *purskahtaa nauruun ja virnistää vähän, katsoo sitten olkansa yli* pitäisikö kuitenkin mennä katsomaan?

Crow: Enkä minä pakota sinua siihen... se on oma päätöksesi... *hymähtää vähän ja nyökyttää, vakavoituu sitten taas ja rypistää kulmiaan vihaisena* se paska Kiev...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija To Loka 21, 2010 11:02 pm

Shadow: miiitä, onko ongelmia naisrintamalla? *kohottaa kulmiaan hämillään ja kulauttaa sitten juomastaan* on se kumma ku ilman niitä olis helppoa, mutta kuitenni tarttee, tiiäkkös?

Naoki: *naurahtaa innoissaan ja tuuppaa Eisyä kylkeen hellästi* ihan hassu olet! *katsoo sitä sitten hämillään* voidaan mennä katsomaan jos haluat...

Ceraph: ...olen kuullut, minäkään en varmaan pitäisi jos näkisin... *vilkaisee Crowta*

Miyo: no se vasta oiski kaiken huippu... *pyöräyttää silmiään vähän ja hymähtää, silittää sen hiuksia mietteliäänä* mistä sulle sitten tuli se olo?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu To Loka 21, 2010 11:22 pm

Minu: mm, Naaru ihan pelle... *pudistaa päätään ja katsoo sitten Myrskyä olkansa yli, hymyilee pehmeästi* löytyy maitoa Bijoo...

Naaru: no totta! *taputtaa polveaan ja pyyhkii hiuksiaan otsalta taaksepäin* on ne naiset kyllä... melkosia piruja!

Tirol: *nyökyttää vähän ja painaa päänsä peittoon, huokaa hiljaa* varmaan kun sen yhden kolmiodraaman jälkeen tuntuu että kaikki ajattelee kaiken mitä teen jotenkin flirttaavana... uskalla koskea kohta enää keneenkään...

Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin To Loka 21, 2010 11:30 pm

Myrsky: *murisee pehmeästi ja suukottelee Minun niskaa rauhallisena* hyvä että löytyy... otetaan muffinit ja maitoa... *hymyilee hellästi ja kutittelee sen niskaa pehmeästi* leijona Bijoun turkki pitäisi muuten pestä...

Ace: No olenhan minä kulmakunnan hauskin kyllä... *virnistää leikkisästi ja nousee sitten istumaan altaan reunalle, huljuttaa jalkojaan vedessä miettivänä ja katsoo sitten Naokia* tuletko mukaan?

Crow: No tuskin pitäisit kun minäkin löin hänestä melkein sisäelimet pellolle... *tuhahtaa vihaisena ja pudistaa päätään* ...ihanaa että pidät Tirolista niin hyvää huolta...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija To Loka 21, 2010 11:40 pm

Shadow: *nyökyttää ymmärtäväisenä ja taputtaa Naarun selkää* totta puhut kaveri, perkeleen pirut!

Naoki: *nyökyttää ja ui sitten altaan reunalle, nousee siitä ylös* mukaan tulen!

Ceraph: mmh... tietenkin, tyttöni on hyvin rakas ja tärkeä... *taputtaa Crown olkaa vähän*

Miyo: kolmiodraama? *katsoo Titiä hämillään*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu To Loka 21, 2010 11:51 pm

Minu: haluan jonkun ison muhkean muffinssin! *hytkyy innoissaan ja kurottaa ottamaan maidon jääkaapista, katsoo Myrskyä hämillään* pitää joku päivä pestä...

Naaru: *irvistää vähän ja heittää sitten vettä kiukaalle, pudistaa päätään* no mut onneks on äijät!

Tirol: niin, se minun ja Kievin juttu, ja sitten Mercury ja Love ja... monidraama sitten niin. *laskee peittoa hieman alemmas ja huokaa syvään*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin To Loka 21, 2010 11:57 pm

Myrsky: *suukottaa Minun niskaa hellästi ja naurahtaa rakastavasti* saat sellaisen, taisin sinua varten tehdäkin oikein ison muffinin... *urisee rauhallisena ja nyökyttää sitten hymyillen* niin pitää... sitten Bijou näyttää ihan... hassulta kun on karvat lysyssä pesun jälkeen...

Ace: *nyökkää ja nousee sitten seisomaan altaan reunalla, venyttelee vähän ja etsii jostain käsiinsä pyyhkeen, kuivaa itsensä nopeasti ja vaihtaa uikkarit omiin housuihin* no niin...

Crow: Tietenkin on... minulle myös... *nyökyttää vähän ja huokaa sitten huolissaan* hemmetti kun hävettää että mökötin...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 22, 2010 12:03 am

Shadow: *nyökyttää vakavana vähän huuli mutrulla* totta, äijät piristää päivää vaikka olis mikä!

Naoki: *katsoo Eisyä vähän harmissaan* etkö sie tule enää uimailemaan?

Ceraph: ...miksi hävettää? *katsoo Crowta hämillään*

Miyo: mitä niissä sitten on ollu sellaista, joka saa muut ajattelemaan että kaikki mitä teet on flirttausta? *kohottaa kulmiaan vähän ja katsele sitä miettien*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 22, 2010 12:10 am

Minu: *kipittää pöydän luo ja kömpii tuolille istumaan, nyökyttää Myrskyä katsoessaan* hassulta...

Naaru: niipä! Vaikka Aceen kyllä petyin tossa altaalla... *ärähtää hiljaa ja pudistaa päätään*

Tirol: no varmaan se että olen aina iskemässä toisten miehiä. *pudistaa vähän päätään*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 22, 2010 12:01 pm

Myrsky: Niin, ihan hassulta... *naurahtaa hellästi ja ottaa sitten maidon kaapista, katselee vähän ympärilleen ja tulee sitten pörröttämään Minun hiuksia miettien* missäs lasit ovat...? Että saadaan prinssille maitoa ja muffinia... *hymyilee hellästi ja suukottaa Minun hiuksia*

Ace: Tuun mä kyllä myöhemmin, mutta ekaks käyn kattomassa missä Assi on... *nyökyttää vähän ja lähtee sitten haahuilemaan jonnekin vessaan päin*

Crow: No kun... se oli oikeasti tosi lapsellista, sillä tavalla yrittää "käännyttää" sinua kuten prinsessa sanoi... ja sitten mökötin kun et "kuunnellut" minua... ihan tyhmää, tietenkin sinä saat ajatella mitä tahdot... *naurahtaa karheasti, hiljaa ja vähän nolona, vilkaisee Ceraphia nopeasti*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 22, 2010 12:09 pm

Shadow: joo sama homma, se alkoi nynnyilemään heti ku ukkonsa oli nähny. *katsoo Naarua kulmat vähän rypyssä hämillään ja pudistaa päätään*

Naoki: okei... *ottaa pyyhkeen ja kuivaa uimahousuja vähän sillä, kipittää sitten Eisyn perään* olisi tylsää ilman siua siellä.

Ceraph: niin... *nyökyttää katsoessaan Crowta ja kallistaa päätään, tuuppaa sitten nyrkillään sen olkaa*

Miyo: niinkö ne ajattelee? *katsoo sitä hämillään*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 22, 2010 1:24 pm

Minu: lasit... *kääntyy katsomaan sivulleen ja kallistaa päätään, osoittaa sitten yläkaappia* siellä on...

Naaru: *pudistaa päätään ja tuhahtaa* en kyllä tajuu...

Tirol: mmhm... *nyökyttää vähän ja hymähtää hiljaa*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 22, 2010 2:18 pm

Myrsky: Hyvä... *hymyilee ja nyökyttää kevyesti, avaa sitten kaapin ja ottaa kaksi lasia sieltä, laskee ne pöydälle ja kaataa molempiin maitoa, ojentaa toisen lasin Minulle* kas tässä pikku prinssille... *hymyilee ja avaa sitten muffinsirasian, ojentaa sille ison suklaamuffinsin, jonka päällä on vaaleanpunainen kuorrute ja nonparelleilla tehty hymynaama* ja tässä, erikoismuffini...

Ace: *kävelee vessan ovelle ja koputtaa vähän* Assi... muppu? Oletko siellä rakaas...?

Crow: ...saan anteeksi sinulta...? *katso Ceraphia vähän huuli mutrulla ja nolona, tökkää sen olkaa sormella*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 22, 2010 7:24 pm

Shadow: en mäkään, melkein sellanen multipersoonallisuus juttu, ootko kuullu? *katsoo Naarua miettien*

Naoki: *tulee seisoskelemaan Eisyn viereen ja katselee ympärilleen*

Ceraph: kyllä sinä saat anteeksi... *kallistaa päätään pikkuisen ja nyökkää, vilkaisee Titin huoneen ovea*

Miyo: ...okei, siis Mercury ja... joku muu? *katsoo sitä kulmat rypyssä*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 22, 2010 7:30 pm

Minu: *taputtaa käsiään innoissaan yhteen ja katsoo muffineita silmät loistaen* oo... näyttää herkulliselta!

Naaru: multipersus? *tyrskähtää ja taputtaa polveaan innoissaan* aika hyvä aika hyvä!

Tirol: se, ja Sia, ja Kiev kai, ainakin sen kaverit, samoin kuin Mercuryn ja Sian kaverit, ja... niin. *nyökyttää vähän ja pyyhkäisee hiuksiaan*

Auster: *säpsähtää vähän pöntöllä ja punastuu hieman* olen... olen, ei hätää!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 22, 2010 8:28 pm

Myrsky: *nauraa hellästi ja rutistaa Minua takaapäin pehmeästi, suukottaa sen hiuksia hymyillen* pidätkö erikoismuffinista? Se on vain sinulle... *hymyilee ja pörröttää Minun hiuksia hellästi*

Ace: *naurahtaa vähän ja hymyilee, rapisuttaa ovea sormillaan* onko vatsa kipeä muppu?

Crow: Hyvä... kiitos veikka... *nyökyttää vähän ja hymyilee ihan pikkuisen, vilkaisee sitten ovelle myös ja katsoo sitten taas Ceraphia* Tirol pärjää kyllä... kuulin häneltä että naisille toisten naisten seura tekee hyvää... vaikkei kumpikaan meistä taida erityisemmin luottaa Miyohon...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 22, 2010 9:22 pm

Shadow: *repeää nauruun ja taputtaa Naarun selkää innokkaana* jätkä kuulee ihan omiaan, multipersus, ei hele!

Ceraph: *pudistaa päätään vähän* en pidä hänestä lainkaan, mutta ehkä luotan enemmän kuin Loveen... sinä et luota?

Miyo: ...mitä hittoa, miks ne on kaverinsakin vetäny mukaan? *rypistää kulmiaan vähän enemmän ja pudistaa päätään pikkuisen* no voi hyvänen aika...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 22, 2010 9:34 pm

Minu: *nyökyttää innoissaan ja hytkyy vähän, ottaa sitten muffinssin ja haukkaa siitä, vinkaisee riemuissaan* mm!

Naaru: *katsoo Saukkia kujailevasti virnuillen, nojaa sitten selkänsä seinään ja taputtaa etumustaan* ainii katos ku sheivasin!

Tirol: hmm-m, en tiedä. *kohauttaa olkaansa* mm...

Auster: ei, jäin vain mietiskelemään... *naurahtaa vähän nolona*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 22, 2010 10:10 pm

Myrsky: *purskahtaa lempeään nauruun ja syleilee Minua innoissaan, suukottelee sen poskia ja hiuksia pehmeästi* voi kulta, ihana! Onko noin hyvää? *hymyilee onnessaan*

Ace: Mitä? Onks joku hätänä? *nojaa ovenpieleen vähän huolissaan ja kuuntelee*

Crow: Enpä erityisemmin... ehkä tämä johtuu siitä että toisin kuin sinä, minä en ole ollut hänen kanssaan saman katon alla... kuten et sinäkään Loven... ja Love ei ole henkisesti satuttanut Tirolia tai saanut tätä niin pahasti raivostumaan... *nyökyttää kulmat pienessä rypyssä* hyvä että suojelet Tirolia ja tarkkailet, kuten minä myös...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 10 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 10 / 17 Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa