Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

3 posters

Sivu 13 / 17 Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Seuraava

Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 2:01 pm

Myrsky: Voi kulta ei missään tapauksessa! *pudistaa päätään rivakasti ja rutistaa Minua pehmeästi sylissään, puskee sitä rauhallisena* laihdutusruoka on ihan tyhmää ja pahaa... enkä minä halua sinun kehosi muuttuvan yhtään, rakastan kurvejasi... *urisee onnessaan ja suukottelee sen hiuksia*

Ace: Hmm... *nyökyttää miettivänä* koulussa tosi moni halus aina juristiksi... siis sillon kun olin siellä vielä... *naurahtaa nolona ja kutittelee Assin leukaa kevyesti* etkö säkin tehnyt sellasta työtä?

Love: *katselee vähän ympärilleen ja suunnistaa kohti Bellinen ääntä, koputtaa sitten vähän oveen ja kurkistaa sisään* kop kop...

Crow: *naurahtaa hellästi ja pörröttää Bellin hiuksia pehmeästi* no ei varmasti osaa, sinähän olet ihan huippukuski... *hymyilee ja vilkaisee sitten vakavana ovelle* hei Love...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 24, 2010 2:08 pm

Shadow: hyvä! *ui hakemaan Sialle ja itselleen pullot, ui sitten takaisin Sian luokse ja nyökyttää vähän* joo, me aateltii pullonpyöritystä heti ku kaikki on paikalla täällä vedessä. *avaa toisen pullon ja ojentaa sen sille*

Ceraph: ei osaa... *pudistaa päätään pienesti ja koittaa tehdä autolla Bellin perässä kurveja, vilkaisee ovelle ja murahtaa vähän*

Miyo: *katsoo sitä hetken hiljaa ja nousee sitten puoli-istuntaan kyynäriensä varaan, katsoo sitä vähän huolissaan* kyllä mä kerron sulle, heti kun tulee mieleen.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 24, 2010 2:33 pm

Minu: *punastuu enemmän ja rypistää kulmiaan, vetää hiuksiaan vähän silmilleen* ei ole kurveja...

Naaru: *rynnii sisään Titin huoneeseen ja pysähtyy huoneen suulle, tulee sitten lähemmäs ja kaatuu sängylle niiden viereen* moi tytööt!

Tirol: varmasti? *rypistää kulmiaan pikkuisen ja kääntyy sitten katsomaan Naarua, huokaa ja säpsähtää vähän sen tullessa sänkyyn*

Auster: mm... *nyökyttää hellästi hymyillen* tosiaan, olin siellä... mutta jumalille oli liikaa velvoitteita tuolla, joten tulin Maahan...

Belline: hyvä setä! *peruuttaa vähän autollaan Cerapin autoa päin, katsoo sitten ovelle ja Crowta hämillään* kuka mies?

Sia: *ottaa pullon Saukilta ja naurahtaa innoissaan* hei hyvä idea!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 2:38 pm

Myrsky: Onpas rakas... sinulla on ihanat kurvat... *hymyilee hellästi ja siirtää Minun hiuksia pois silmien edestä, silittää sen peppua kevyesti samalla* Bijou rakastaa näitä kurveja kovasti... en halua että olet yhtään muun muotoinen...

Ace: Niin juuri... *nyökyttää vähän ja silittelee sen hellästi Assin leukaa* hyvä että tulit, muuten me ei oltais koskaan kohdattu...

Love: *hymyilee pehmeästi Bellinelle ja tulee paremmin sisään, kyykistyy katsomaan niiden leikkejä ja sitten Belliä* onpas pikku miehellä hienoja autoja...

Crow: *vilkaisee nopeasti Ceraphia ja hymyilee sitten rauhoittavasti Bellinelle* hän on Love, sinun uusi lastenhoitajasi... sano reippaasti hänelle hei...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 24, 2010 2:47 pm

Shadow: kai tuut mukaan? mitä enemmä porukkaa, sitä parempi meno! *nyökyttää innoissaan ja silittää Sian hartiaa*

Ceraph: *hymyilee pikkuisen Bellille ja tuuppaa sen autoa omallaan, rypistää kulmiaan katsoessaan Lovea ja nousee sitten seisomaan*

Miyo: *nyökyttää pikkuisen* ihan varmasti, on helppo puhua jollekin joka mahdollisesti ymmärtäiski. *hymyilee vähän ja säpsähtää myös Naarun tullessa sänkyyn, nousee paremmin istumaan ja katselee Naarua kulmat koholla* miten sä tänne eksyit?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 24, 2010 3:03 pm

Minu: Bijou ei tykkää... pienistä? *vilkaisee Myrskyä ujoissaan ja näpertää sen housuja*

Naaru: mä tiiän aina missä mun beibi menee! *mönkii niiden väliin ja suukottaa Miyoa huulille nopeasti, taputtaa Titin kylkeä* no mitäs te täällä? Tulkaa pullonpyöritystä, tarvitaa naisia!

Tirol: puhuttiin vakavia, villikarju. *läppää Naarun kättä ja vilkaisee sitä kulmat rypyssä*

Auster: niin, todennäköisesti emme... *nyökyttää miettien ja silittää Eisyn hiuksia lisää, hymyilee hellästi*

Belline: *katsoo Cerapia ja heiluttaa töpöään innoissaan sen hymyillessä, katsoo sitten Lovea korvat hörössä ja räpyttää silmiään* ei ole sedällä sarvea!

Sia: tottakai mä tuun! *nyökyttää innoissaan myös ja juo pullosta* onpa hyvää tää!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 3:12 pm

Myrsky: No en todellakaan! Sinä olet ainoa jonka muotoja ja peppua minä rakastan... *hymyilee hellästi ja rutistaa Minua rauhallisena, suukottelee sen hiuksia kevyesti* en tahdo että muutut miksikään...

Ace: Että onneks tulit... välillä mä kyllä mietin että miten sä kestät mua... oon tällanen sekopää ja kokoajan menossa ja sä ihanan rauhallinen ja lempeä mies... *mutisee vähän nolona ja näpertää Assin hiuksia*

Crow: *katsoo Ceraphia vähän* jää tänne vielä... *nyökyttää pienesti ja hymyilee sitten Bellille* ei, hänellä ei ole sarvia tai koppoteja...

Love: Ei niin... *nyökyttää Crown sanoille hymyillen ja katselee sitten Bellinen autoja mietteissään, sitten Bellineä itseään* minä en ole samaa rotua kuin isi ja setä...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 24, 2010 3:26 pm

Shadow: hyvä! *hymyilee leveästi ja innoissaan, nyökyttää lisää* eikö ookkin, kato mäki tykkään! *avaa pullonsa ja juo siitä myös*

Ceraph: hmm... *käy istumaan Bellin sängylle varovasti ja katselee Crowta ja Belliä vuorotellen*

Miyo: *pusuttaa Naarua nopeasti takaisin ja kallistaa päätään hymyillen, katsoo sitten Titiä ja naurahtaa vähän "villikarjulle", nyökyttää pikkuisen* mmhm, vakavia juttuja. pitäiskö meidän mennä? *kohottaa kulmiaan ja vilkaisee Naarua pienesti virnuillen* mihis te naisia tartteette?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 24, 2010 3:34 pm

Minu: mm... sitten en muutu, kun Bijou ei halua... *heiluttelee jalkojaan ja tuhistaa nenuaan pienesti, roikottaa sitten päätään alaspäin*

Naaru: *nyökkäilee innoissaan ja katsoo molempia silmät loistaen* katto ku naisia puuttuu, Sia on vaa ja se ei riitä, ku lisää silmäniloa sinne, kauniimpa sukupuolta! *taputtaa Miyon rintaa kevyesti*

Tirol: mennään sitten. *tönäisee Naarua noustessaan ylös ja kävelee sitten ulos huoneestaan altaalle*

Auster: *naurahtaa vähän ja miettii sitten hetken, huokaa* niin... olemmehan me aika erilaisia... mutta rakastan sinua silti...

Belline: mikä mies on? *kallistaa päätään Lovea katsoessaan ja katsoo sitten autojaan, nostaa formulan lattialta, näyttää Lovelle* katso!

Sia: jännä maku... *juo lisää ja heilahtaa reunalle nojaamaan*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 3:38 pm

Myrsky: Mmmh... en todellakaan tahdo, minusta sinä olet niin täydellinen juuri tuollaisenaa kuin olet... *urisee hellästi ja silittelee Minun hiuksia rauhallisena* onhan kaikki hyvin kun Perhosella pää noin riippuu...?

Ace: Niin mäkin sua muppu... *hymyilee ja halaa Assia hellästi, heilauttaa sitten kättään Titille* katos, etelän hetelmän paluu!

Love: Vampyyri, sellainen vähän kuin hyttynen mutta ihmiskoossa... *naurahtaa hellästi ja hymyilee sitten Bellin formulaa katsoessa* onpas hieno, onko se kilpa-auto?

Crow: *hymähtää vähän Lovea ja Belliä katsoessaan, katsoo sitten Ceraphia ja madaltaa ääntään sille* kaikki hyvin...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 24, 2010 4:04 pm

Shadow: *heilauttaa itsensä Sian perässä reunalle ja tulee oikein lähelle, virnuilee innoissaan Sialle* kappas, neiti on täälläkin!

Ceraph: *pudistaa päätään ja nousee ylös, vilkaisee Lovea nopeasti kulmat rypyssä ja sitten Crowta* menen katsomaan tyttöäni...

Miyo: *katsoo hämillään ja vähän huolissaan Titin perään, nousee sitten seisomaan ja suoristaa pyyhettä ympärillään pikkuisen, kääntyy katsomaan Naarua hymyillen* mennäänkö pyörittämään?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 24, 2010 4:20 pm

Minu: *nyökyttää ja heiluttelee päätään vähän* on... mietin vaan Bijou...

Naaru: mennää! *ottaa Miyon kädestä kiinni ja vetää sen peräsään, hypähtelee matkallaan käytävällä*

Tirol: *katsoo Eisyä ja kohottaa kulmiaan kevyesti, heilauttaa kättään takaisin, tulee sitten altaan reunalle istumaan* moi taas.

Auster: *silittää Eisyn hiuksia hellästi ja katsoo sitten Titiä hymyillen* hei...

Belline: on kilpaava! *nyökyttää innoissaan ja heiluttelee autoa kädessään, ojentaa sen sitten Lovelle* vampyi leikkii tällä ja sitten minä sanon onko hyvin ajaa!

Sia: *hihittää ihastuneena ja halaa Saukkia* oot ihan hassu!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 4:42 pm

Myrsky: Niinkö...? Mitä mietit Bijousta? *hymyilee hellästi ja kutittelee Minun masua, hieroo kevyesti sen peppua myös* iiihana peppuli... rakkaan kaunis... *kuiskaa Minun korvaan hellästi* ja tiukka peppu...

Ace: Moikka! Sori mä lähdin viimekerralla niin nopeesti pois vaan, ei ollut tarkotus... *virnistää vähän nolona Titille ja nyökkää, silittää Assin reittä kevyesti*

Love: *naurahtaa hellästi ja ottaa auton käteensä, pyöräyttää sillä sitten muutaman tiukan ja nopean kaarroksen matolla ja tekee formula ääniä, katsoo Belliä odottavasti* näinkö?

Crow: ...*vilkaisee Ceraphia ja nousee sitten myös* odota... *katsoo Belliä vähän hymyillen* pärjääkö pikku-ukko täällä kahdestaan vampyyri sedän kanssa jos isi ja setä menevät moikkaamaan äitiä?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 24, 2010 5:15 pm

Shadow: *halaa Siaa innoissaan takaisin ja silittää sen hiuksia hellästi* mää mikään hassu oo, kuvittelet vaan, hassu.

Ceraph: *köpöttää ovelle ja katsoo Crowta odottavasti*

Miyo: *naurahtaa vähän ja kipittää Naarun perässä* on tainnu joku odotella pullon pyöritystä, kun noi innoissaan hyppelee. *päästää pyyhkeen ympäriltään ja jättää sen kylppärin puolelle*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 24, 2010 5:38 pm

Minu: *punastuu rajusti ja inahtaa hiljaa, rypistää kulmiaan* Bijou! Senkin tuhmeli!

Naaru: no hei! Vähä... *vilkaisee Miyoa virnuillen ja katsoo sen vartaloa, loikkii sitten altaalle* terska taas kaikki!

Tirol: *pudistaa päätään ja kohauttaa olkaansa Eisylle* ei se mitään.

Auster: *silittää Eisyn kättä hellästi ja katsoo sitten Titiä kysyvästi* aiotko ottaa osaa pullonpyöritykseen?

Belline: joo! *taputtaa vähän käsiään yhteen ja kopistelee lattia sorkillaan, katsoo sitten Crowta ja Cerapia, nyökyttää vähäsen* heihei isi, heihei setä!

Sia: *tuuppaa Saukkia hellästi ja kikatellen, katsoo sitten ympärilleen* lisää porukkaa!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 5:50 pm

Myrsky: *naurahtaa hellästi ja näykkää Minun korvaa pehmeästi huulillaan, silittelee sen peppua ja läpsäyttää vähän* no mutta rakas, kun se on niin täydellinen, Bijou ei voi vastustaa...

Ace: No hyvä, kato kun en ajatellu loppuun että hyvää naisseuraa ei noin vaan jätetä... *virnistää vähän ja nyökyttää, suukottaa Assin leukaa* ai niin se pullonpyöritys...

Love: *vilkuttaa kevyesti hymyillen Ceraphille ja Crowlle, vetää sitten autoa pitkin poikin lattiaa ja hymyilee Bellinelle* ovatkos nämä autot ihan uusia? Tämäkin formula kiiltää aika kauniisti...

Crow: *nyökkää Bellinelle ja heilauttaa kättään sitten, tulee Ceraphin perässä ja katselee ympärillään* meniköhän hän altaille...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 24, 2010 6:00 pm

Shadow: *vilkuttaa Naarulle ja muille* terve, taas, hyvä että tulitte, voidaan sitten alottaa! Vai puuttuuko vielä joku? *katselee ympärilleen ja osoittaa sormillaan muita laskien*

Ceraph: hmm... *köpöttää pitkin käytävää ja haistaa ilmaa hetken miettien, nyökkää sitten pienesti* meni... *käy varovaisin askelin altaille päin*

Miyo: voi että... *naurahtaa pienesti ja vilkuttaa muille, laskeutuu hitaasti altaaseen ja huokaa vähän, viittoo Naarua viereensä, vilkaisee Titiä nopeasti* onhan kaikki hyvin?

Naoki: *kipittää portaita ylös ja tulee sitten altaalle, käy istumaan altaan reunalle ja heiluttelee jalkojaan vedessä*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 24, 2010 6:27 pm

Minu: hyss, Bijou lupasi käyttäytyä! *heristää Myrskylle sormeaan posket punaisina ja suu ujomutrulla, yrittää suojata peppuaan vähän kädellään*

Naaru: beibiii... *tulee Miyon viereen istumaan ja ottaa sitä kainaloonsa, vilkaisee Titiä ja ottaa sen nilkasta kiinni* tuu säkin nyt veteen! Puuttuuko joku hä?

Tirol: mmhm, no asian voi aina korjata. *kohottaa kulmiaan Eisylle, vilkaisee Miyoa ja nyökkää* mm... *ärähtää sitten Naarulle* minä hukun sinne, dorka.

Belline: ihan uusia, äiti osti! *köpöttää innoissaan hakemaan laatikollisen pikkuautoja* tässä on kaikki! Katso tätä vampyi... *näyttää Lovelle batmobiilia*

Sia: *katsoo Saukkia ja juo lisää pullosta*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 6:39 pm

Myrsky: Minähän käyttäydyn, kehun vain kaunista peppuanne, majesteetti... *hymyilee pehmeästi ja ottaa Minun peppua peittävän käden hellästi pois edestä, suukottaa sitä rauhallisesti ja hymyilee* kaaaunis peppu peppu peeppuu...

Ace: No hyvä... mä oikeesti pahoittelen... *naurahtaa vähän ja taputtaa Titin reittä kevyesti* oliko sulla äsken joku vialla?

Love: Oho, onpas äiti ollut kiltti... *hymyilee hellästi ja katselee autoja ja sitten batmobiilia* oho, leppakomiehen auto, minäkin olen ajanut tuollaisella... *hymyilee ovelasti*

Crow: *nyökyttää ja seuraa Ceraphia* mitä mieltä sinä olet siitä... pullonpyörityksestä?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 24, 2010 6:54 pm

Shadow: no meitä on mä, sä, Sia, Miau, tumma tyttö, Ilis, tuleeko joku muu? se joka just lähti, se kans, mihin se meni? *katsoo ympärilleen hämillään ja sitten Naarua kysyvästi, silittää Sian kylkeä samalla*

Ceraph: *kohauttaa olkaansa* minä en oikein tiedä... mitä se on. *köpöttää vähän sivuun altaan luona ja katsoo Titiä tarkkailevasti*

Miyo: muruuu... *taputtaa vähän Naarun rintaa hymyillen ja käpertyy onnessaan sen kainaloon, taputtaa sitten sen kättä* älä viitti. *rypistää kulmiaan vähän huolissaan ja katsoo Titiä* mennään sitten tän jälkeen höpöttelemään lisää? ja vedät vaikka mun hiuksista sitten jos tulee taas se olo, jookos kookos?

Naoki: *nostaa kätensä innoissaan ylös* mie tulen jos Eisykin tulisi!
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 24, 2010 7:16 pm

Minu: Bijoo, ei... *ravistaa päätään ja mutjuaa tuskastuneena, puristaa Myrskyn paitaa* tuhma tuhma Bijoo...

Naaru: *silittää Miyon kylkeä ja vilkaisee Titiä kulmat kurtussa, katsoo sitten Saukkiin* mä en tiedä, mutta voihan lisää aina tulla mukaan? Jos alotettas nyt? *hymyilee leveästi ja katsoo kaikkia*

Tirol: ei se mitään... *vilkaisee Eisyn kättä ja pudistaa sitten päätään* ei mitään erikoista, tyttöjen juttuja. *kohauttaa kulmiaan ja katsoo sitten Miyoon* joo, kiitos... kiskon sitten. *ottaa vähän tukea Eisyn käsivarresta ja siirtyy Assin kylkeen* sori, tulen tähän, tulee muuten kylmä.

Auster: *hymyilee hellästi Eisylle ja suukottaa sen poskea, katsoo sitten Titiä hieman hymyillen* ei, istu vain...

Belline: *höristää korviaan uteliaana ja tapittaa Lovea silmät suurina* ooo...

Sia: *katsoo kaikkia vuoron perään hetken ja silittää Saukin rintaa*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 8:25 pm

Myrsky: *urisee nauttivasti ja onnessaan, puskee kevyesti Minua ja puristelee sen peppua rauhallisesti ja hellin, hierovin liikkein* se on aivan mielettömän kaunis, Bijou ei voi vastustaa...

Ace: Joo, siihen vaan, kyllä tähän mahtuu... *virnistää vähän ja taputtelee Titin reittä kevyesti* jaa-a, vai pullonpyöritystä... *hymyilee ja katselee Assia miettien*

Crow: *tulee altaille ja rypistää vähän vihaisena kulmiaan huomatessaan Eisyn ja Titin, riisuu sitten housunsa ja paitansa ja tulee Titin viereen veteen, murisee Eisyä katsoessaan* rajoita...

Love: Ihailetko sinä Batmania? *hymyilee hellästi Bellinelle ja katselee batmobiilia, sitten taas Belliä* kulkeeko se kovaa?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 24, 2010 8:40 pm

Shadow: alotettaan! *ottaa tyhjän pullon altaan reunalta ja viskaa sen Naarulle* ollos hyvä vaan! *vetää Siaa paremmin kainaloonsa ja hymyilee sille innoissaan*

Ceraph: *katselee hetken Titiä ja Crowta, käy sitten Crown lähelle istumaan altaan reunalle, silittää Titin hiuksia* tyttö...

Miyo: *nousee hakemaan juomista ja palaa sitten paikalleen Naarun kainaloon, avaa pullon ja juo siitä vähän, nojaa päänsä Naarun olkaan* siitä vaan herraseni...

Naoki: *pulahtaa kokonaan veteen ja katselee kaikkia uteliaana*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 24, 2010 9:43 pm

Minu: kyllä voi... *mutjuaa posket hehkuen ja ravistaa peppuaan vähän* ei saa Bijou...

Naaru: *vilkaisee juomiin päin ja kurottautuu sitten ottamaan itselleenkin reunalle yhden, ottaa sitten tyhjän pullon ja laittaa sen keskelle* nonni, lähtee!

Tirol: dank. *taputtaa Eisyn reittä takaisin ja katsoo sitten Crowta pää kallellaan, sitten Cerapia ja puskee ihan pikkuisen sen silitystä vasten*

Auster: ajattelitko osallistua? *katsoo Acea kysyvästi ja hellästi hymyillen*

Belline: voisin olla batman! *heiluttaa töpöään vähän ja kopistaa sorkillaan, näyttää autoa innoissaan* tämmöisellä ajan!

Sia: *suukottaa Saukkia ja katsoo sitten kaikkia, osoittaa Miyoa innoissaan* sisko!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 24, 2010 10:05 pm

Myrsky: *urisee onnessaan ja puristelee Minun peppua pehmeästi, suukottelee sen hiuksia ja poskia innoissaan* voi rakas, tuollainen ravistaminen kiihottaa Bijou...

Ace: Hmm... en oikein tiedä... ku jos tulee jotain mitä en halua tehdä... *rypistää vähän kulmiaan ja puskee Assia rauhallisena* entä muppu?

Love: Niinkö voisit olla? Olisitko paras supersankari ikinä? *hymyilee hellästi Bellinelle ja pörröttää sen hiuksia, vilkaisee sitten sen töpöä* onpas kaunis häntä sinulla...

Crow: *murahtaa uudemman kerran Eisylle ja vie kätensä Titin niskan taakse, hieroo sitä hellästi ja suutelee vähän sen kaulaa* prinsessa...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 13 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 13 / 17 Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa