Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

3 posters

Sivu 16 / 17 Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Seuraava

Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Loka 26, 2010 1:49 am

Myrsky: Niin, olen miettinyt sitä miten taitavasti lennät ja miten ihanan sulavalta ja perhosmaiselta näytät... *hymyilee vähän haaveilevasti ja kapuaa portaita ylös Minu sylissään, suukottaa sen hiuksia rauhallisesti* haluan todella nähdä...

Ace: Kappas vaan, Saukkeli! Mitähän se Naaru keksii? *virnistää vähän odottavasti ja silittää Assin reittä samalla hellästi*

Crow: *urisee hellästi Titin pusuttaessa ja puskee sen hiuksia, sähähtää sitten Naarulle sen sohaistessa* idiootti... *rutistaa Titiä suojelevan yrmynä ja puskee pehmeästi* haluan että kultikin voi tehdä tehtävän yrmyn kanssa...

Love: Hienoa! *nauraa hellästi ja hypähtelee vähän enemmän, taputtaa myös käsiään yhteen ja katsoo Bellineä kysyvästi* näinkö sitä mennään?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Loka 26, 2010 1:54 am

Shadow: NONI! *hyppää seisomaan ja tuulettaa käsillään, keinuttaa lanteita vähän ja osoittaa Naarua sormellaan* tehtävä, heitä mulle tehtävä, veli!

Miyo: *kömpii takaisin Naarun viereen ja kuiskaa sille virnuillen* mun urhea sankarilammas.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Loka 26, 2010 2:06 am

Minu: hassu... haluan näyttää sinulle joskus... *hymyilee hellästi ja halaa Myrskyä vähän, puskee poskellaan*

Tirol: hmm... höpö. *silittää Crown poskea hellästi ja katsoo sitten Saukkia hieman yllättyneenä*

Naaru: noni äijä, asenne! *silittää Miyon olkaa vähän, taputtaa käsiään yhteen ja virnuilee innoissaan* tehtävä, eliii... valkkaat tyypin, muu ku sun kumpparis, ja suutelet sitä kiimasesti!

Sia: *katsoo Naarua innoissaan ja sitten Saukkia, katsoo kaikki tyypit läpi*

Belline: joo, sitten voit nauraa kanssa jos haluaa! *nyökyttää innoissaan ja pomppailee puolelta toiselle*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Loka 26, 2010 2:13 am

Myrsky: Hyvä... minä nimittäin tahdon todella nähdä sinun lentävän... *hymyilee hellästi takaisin ja suukottelee pehmeästi Minun poskia, astuu sitten yläkertaan ja rypistää vähän kulmiaan kuullessaan meteliä* jestas... ihan eri desibelitaso kuin alhaalla...

Ace: Oho, aikamoinen... *virnistää vähän Saukin tehtävälle ja nyökyttää miettivästi* kukahan mahtaa olla tämä onnekas joka saa suukon?

Crow: *hymyilee rauhallisena ja puskee Titin silitystä vasten, silittelee sen hiuksia kevyesti* se olisi ihanaa... yrmyn ja rakkaan yhteinen tehtävä... *vilkaisee Saukkia kulmat epäilevässä rypyssä*

Love: Niinkö? Kuuluuko tässä pitää tosi paljon hauskaa? *naurahtaa kevyesti ja hypähtelee kevyin pompuin puolelta toiselle*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Loka 26, 2010 2:27 am

Shadow: aika pahan heitit, perskule! *katselee muita innoissaan ja rypistää kulmiaan miettivänä* no hemmetti, kaks naista ja niistä pitäis toine valita... *osoittaa Titiä* sinä! *hyppelehtii sen luokse*

Miyo: *hymyilee leveästi Naarulle ja halaa sitä lujasti, suukottaa sen käsivartta*

Ceraph: *murisee hiljaa Saukille ja rypistää kulmiaan*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Loka 26, 2010 3:07 am

Minu: *kuuntelee hetken ja rypistää kulmiaan* onpa äänekästä...

Tirol: mmhm... *taputtaa Crown reittä ja katsoo sitten Saukkiin päin, naurahtaa ja virnistää pehmeästi* minä. *kohottaa kulmiaan kevyesti*

Naaru: nonii nonii! Käy kimppuu ku sika limppuu! *taputtaa käsiään yhteen innoissaan ja leveästi virnuillen*

Sia: *kohottautuu vähän uteliaana katsomaan Saukin perään*

Belline: joo! Hyvä vampyi Love! *kikattaa innoissaan ja pöksähtää pyllylleen*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Loka 26, 2010 3:14 am

Myrsky: Sanos muuta... mennäänkö kuitenkin katsomaan? *rypistää kulmiaan kevyesti ja rutistaa Minua vähän suojelevasti*

Ace: Ho hoo, äijä valitsi sitten etelän hetelmän! *virnistää vähän ja vilkaisee sitten Ceraphia ja Crowta vähäsen* ja taitaa tulla tuplaten turpaan!

Crow: *murisee vihaisesti Saukille ja rutistaa Titiä omistavasti, tuhahtaa erittäin ärtyneenä* paskapää...

Love: *naurahtaa hellästi ja laskeutuu sitten Bellinen viereen, hymyilee pehmeästi ja pörröttää sen hiuksia kevyesti* se oli hauskaa...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Loka 26, 2010 3:20 am

Shadow: *virnuilee Naarulle ja sitten Eisylle* noku perkele, mielummin mä tota maistan ku Miauta, ku o ihan uus tuttu! *osoittaa sitten Crowta ja vilkaisee Cerapia* ei sitten käydä kimppuun, tää on vaan leikkiä! *tulee lähemmäksi Titiä ja vie kätensä sen niskalle, suutelee sitä sitten syvään ja kiihkeästi*

Ceraph: *ärähtää kovaäänisesti ja mulkoilee Saukkia pitkään vihaisena*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Loka 26, 2010 3:39 am

Minu: mennään katsomaan... mitä tapahtuu... *puskee Myrskyä pehmeästi poskellaan ja katsoo kylpyhuoneelle päin*

Tirol: mm... *vilkaisee Naarua ja suutelee sitten Saukkia kiihkeästi ja syvään takaisin, painaa kynsiään vähän sen käsivarteen ja näykkää sen huulia kevyesti*

Naaru: wuhuu! *heiluttelee nyrkkiään ilmassa ja katsoo Saukkia ja Titiä oikein tarkkaavaisena ja innoissaan virnistellen* uga!

Sia: *katsoo Saukkia ja Titiä kulmat rypyssä, näprää bikineitään korjaillen*

Belline: *kikattelee ja höristää korviaan taas Loven suuntaan innoissaan* olet haaauska!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Loka 26, 2010 1:20 pm

Myrsky: Mennään... *nyökyttää ja puskee Minua rauhallisena ja lähtee sitten kävelemään kylpyhuoneelle päin kulmat pienessä rypyssä* ihme elämöintiä, Naaru on ainakin äänessä... tosin se nyt ei ole mikään yllätys...

Crow: *ärähtää Ceraphin kanssa samaan aikaan ja työntää sitten Saukkia vihaisena kauemmas* samperin paska nulikka... *rutistaa Titiä omistavasti ja puskee sen niskaa, murisee vihaisena ja äänekkästi, hampaat irvessä Saukille* tapan sinut vielä... sinä kadut tuota, paskapää, sinä kadut tuota...

Love: Niin sinäkin olet, Belline... hyvin hauska... *hymyilee pehmeästi ja pörröttää Bellinen hiuksia* onko sinusta mukavaa että alan hoitaa sinua useammin?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Loka 26, 2010 2:01 pm

Shadow: *perääntyy vähän hämillään ja katsoo Crowta ja Cerapia, nostaa kätensä hartioidensa tasolle* whoa hei, ihan rauhassa, mähä sanoi et leikkiä vaa! *perääntyy vielä vähän ja osoittaa sitten Titiä samalla virnuillen Eisylle ja Naarulle* mut tää on kyllä hyvä tossa! *hyppelehtii sitten takaisin paikalleen ja pyöräyttää pulloa, osoittaa sitten Eisyä ja naurahtaa innoissaan* noni kaveri, valitse! *vetää Sian takaisn kainaloonsa*

Ceraph: *ärähtää kerran vielä kovaäänisemmin ja katsoo sitten Titiä tarkistavasti, vilkaisee Crowta*

Miyo: *vilkaisee Crowta ja Cerapia kulmat koholla ja pudistaa päätään vähän*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Loka 26, 2010 2:26 pm

Minu: *pudistaa päätään ja huokaa harmissaan* toivottavasti ei ole kamala sotku ja haju...

Tirol: *hymähtää hiljaa Saukin irtautuessa ja laskee irti sen käsivarresta, nuolaisee huuliaan ja iskee silmää Saukille sen osoittaessa, katsoo sitten Crowta* ei mitään hätää, kulti. *rapsuttaa sen rintaa hellästi*

Naaru: *naurahtaa Crowlle ja heristää sormeaan* iisisti gääveri! *virnuilee leveästi Saukille ja taputtaa käsiään* nonni, hyvin vedetty, kuumaa kamaa! *osoittaa sitten Eisyä innoissaan* nonnee!

Sia: *hymähtää nokkavasti Titille ja nojaa sitten eteenpäin että tissit on "paremmin" esillä*

Belline: joo... *nyökyttää ja tuijottaa Lovea tapittaen* oletko se hoitosetä, isi sanoi että tulee? Vampyi Love...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Loka 26, 2010 3:04 pm

Myrsky: Sanos muuta, juomisjuhlien jälkiä ei olisi mukava siivota... *pudistaa päätään kevyesti ja astelee sitten altaille Minu sylissään, suukottaa sen hiuksia ja poskia rauhallisesti, kunnes katsoo ympärilleen altailla* jestas...

Ace: Haa! Vai että minä... *virnistää pienesti ja miettii hetken* noooh... oiskohan tuo... no tehtävä tietenkin! *paiskaa kätensä veden pintaa vasten innoissaan* shoot me!

Crow: *murisee Saukille vihaisena ja mulkoilee sitä ja Naarua silmät kipinässä, ärähtelee hampaat irvessä* paskapäät... *hengittää kiivaasti ja vihaisena, rauhoittuu sitten vähän Titin rapsuttaessa ja painaa vähän päätään sen hiuksiin, murahtelee hiljaa* mmh... rakas... paras...

Love: Olen, juuri se... *hymyilee hellästi ja nyökyttää Bellinen sanoille* pääset minun luokseni hoitoon, minulla on leluja ja kirjoja odottamassa uutta leikkijää... *hymyilee pehmeästi*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Loka 26, 2010 3:32 pm

Shadow: hahaa! no... *katselee muita ympärillä olevia miettien ja velmusti hymyillen, osoittaa sitten Eisyä uudelleen* nuole tai näyki jonkun kaulaa oikein pitkästi, mut ei oman ukon! *virnuilee innoissaan*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Loka 26, 2010 4:01 pm

Minu: *puskee Myrskyä vähän ja katsoo sitten porukkaa, rypistää kulmiaan kevyesti* jaa...

Tirol: mmhm... *taputtaa Crown reittä hellästi*

Naaru: nonnii! *ottaa pullon altaan reunalta ja juo siitä, napsuttelee sitten sormiaan innoissan* Eis Eis baby!

Auster: *kohottaa kulmiaan ja naurahtaa hiljaa, silittää Eisyn hiuksia*

Sia: *naurahtaa innoissaan ja taputtaa käsiään yhteen*

Belline: jee! *hytkyy innoissaan ylösalas ja heiluttaa töpöään*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Loka 26, 2010 4:09 pm

Myrsky: Voi jestas sentään... *kohottaa toista kulmaansa ja rypistää toista miettivästi, katsoo sitten Minua kysyvästi ja puskee sitä rauhallisena* mennäänkö me tuonne joukkoon vai pysytelläänkö suosiolla täällä?

Ace: NO LOL! *virnistää vähän ja katselee sitten muita miettien, lipuu sitten hiljaksiin Iliksen luo ja taputtaa sitä vähän olalle* mun uhri on tässä!

Crow: *rypistää kulmiaan Eisyä katsoessaan ja rutistaa Titiä omistavasti, murisee vieläkin vähän ärtyneenä ja puskee sitä pehmeästi* murisutututtaa...

Love: Ihana huomata että pidät minusta... *hymyilee hellästi Bellille ja pörröttää sen hiuksia kevyesti* pidätkö sinä muuten ruuanlaitosta tai leipomisesta?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Loka 26, 2010 4:55 pm

Shadow: ohhoh! *hohottaa innoissaan ja taputtaa käsiään yhteen tahdissa* noni, siitä vaan, veli! Ei-sy, Ei-sy!

Iladel: *katsoo Eisyä ensin kysyvästi ja sitten innoissaan, kallistaa päätään odottavasti*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Loka 26, 2010 7:41 pm

Minu: ...jäädään istumaan kylpyhuoneeseen... nähdään kuitenkin mitä tapahtuu... *nyökyttää pienesti ja vilkaisee Titiä, rypistää vähän enemmän kulmiaan* pitäisikö viedä paita...

Tirol: hmm... *vilkaisee Crowta ja katsoo sitten Minua ja Myrskyä, kohottaa kulmiaan kevyesti*

Naaru: nonnii! *jammaa vähän ja osoittelee Ilistä* nyt saa jätkä namia!

Belline: joskus isin kanssa kokkaan... *nyökyttää ja tapittaa Lovea*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Loka 26, 2010 7:46 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi ja puskee rauhallisena Minua, nyökyttää sitten ja istahtaa alas, silittelee sen hiuksia kevyesti ja suukottaa niitä, vilkaisee sitten Titiä nopeasti* olet ihana kun huolehdit hänestä...

Ace: Ei hemmetti... *virnistää vähän Ilikselle ja tulee sitten lähemmäs, suutelee sen kaulaa vähän imien ja näykkii kevyesti koko pituudeltaan alhaalta ylös*

Crow: *urisee hiljaa ja silittää Titin reisiä kevyesti toisella kädellään ja puristaa sen peppua toisella, puskee pehmeästi, vilkaisee sitten Minua ja Myrskyä* ...ovatko he tulossa mukaan?

Love: Niinkö? Mtiäs te isin kanssa kokkailette? Onko isi hyvä kokki? *hymyilee ja pörröttää Bellin hiuksia kevyesti*

Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Loka 26, 2010 8:37 pm

Shadow: hyvä Eis! *tuulettaa käsillään ja räkättää innoissaan*

Miyo: no Ilis on ainakin ihan fleimeissä. *hymähtää vähän ja kohottaa kulmiaan*

Iladel: *sulkee silmänsä nauttivana ja huokaa vähän*


Viimeinen muokkaaja, Soija pvm Ke Loka 27, 2010 2:39 pm, muokattu 1 kertaa
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Loka 26, 2010 11:21 pm

Minu: mm... *nyökyttää vähän ja katselee altaille kulmat kurtussa*

Tirol: *katsoo Crowta ja tyrskähtää vähän* ai Minu pullonpyöritystä? *pudistaa päätään ja katsoo taas Minun ja Myrskyn suuntaan* en usko.

Naaru: aijaijai! *nyrpistää nenäänsä Eisylle ja Ilikselle, katsoo sitten Miyoa virnuillen* ootko sä?

Belline: on, isi tekee keittoja aina ja äiti syö ne! *nyökyttää innoissaan*

Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Loka 27, 2010 1:19 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi ja silittelee Minun hiuksia pehmeästi* huolestuttaako sinua jokin rakas? Kulmat noin suloisessa kurtussa...

Ace: *virnistää vähän ja näykkii pikkuisen lisää, lopettaa sitten hetken päästä ja taputtaa Ilistä olalle* no nii, oliko hyvä? *virnuilee voitonriemuisena ja ottaa pulloon kouraansa, uiskentelee takaisin Assin syliin*

Crow: Hmm... *nyökyttää vähän ja suukottelee Titin hiuksia pehmeästi, silittää niitä rauhallisesti ja kuiskuttaa sitten sen korvaan* minulla on tuhma olo...

Love: Näinkö se menee? *purskahtaa hellään nauruun ja hymyilee sitten Bellille* eikö isi tee ruokaa sinulle?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Loka 27, 2010 2:59 pm

Shadow: äijä veti homman kotiin! *osoittelee Eisyä virnuillen*

Miyo: *vilkaisee Naarua nopeasti kulmat koholla ja katsoo sitten Eisyä ja Ilistä* tosta vai? Enpä oikein.

Iladel: *huokaa onnessaan ja nyökyttää sitten Eisylle innoissaan* oli, tosi hyvä, millon saa lisää?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Loka 27, 2010 3:28 pm

Minu: *vilkaisee Myrskyä ja pudistaa päätään, huitaisee sitten kädellään Titin suuntaan* hilluu tuolla puolialasti...

Tirol: mmh... *silittää Crown rintakehää sormenpäillään* yllätys... *hymyilee vinosti ja vilkaisee Minua, näyttää sille kieltä*

Naaru: jaajaajaa! *roiskauttaa vettä Miyon päälle ja taputtaa sitten Eisylle* hienosti hoidettu homma, veli!

Auster: *nousee varovasti altaasta ja taputtaa Eisyn päätä* haen mehua... *kävelee kylpyhuoneeseen ja hymyilee hellästi Myrskylle ja Minulle* kas hei...

Belline: joo äiti syö keittoa ja minä ja isi ei syödä mitään! *kikattaa innoissaan*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Loka 27, 2010 3:50 pm

Myrsky: Mmmh... no niin kyllä tekee... *silittelee Minun hiuksia rauhallisesti ja suukottaa niitä* en usko että Crow tai Ceraph antaa hänelle käydä mitään... *hymyilee hellästi ja heilauttaa sitten kättään Assille* hei Auster, mitä tuolla oli tekeillä...?

Ace: ...*katsoo vähän hädissään Assin perään ja virnistää sitten pienesti Naarulle* no tottakai oli hyvin hoidettu! *nyökyttää ja pudistaa sitten päätään teatraalisesti pahoitellen Ilistä katsoessaan* sori, ei heru enempää, oon varattu! *virnistää vähän enemmän ja pyöräyttää sitten pulloa, päästää voitonriemuisen älähdyksen kun se osoittaa Titiä* HA HAA!

Crow: *murahtaa vihaisesti Eisylle ja urisee nauttivasti Titin rapsuttaessa, kuiskuttaa sen korvaan* mmh... joku tuhma tehtävä...

Love: Kuules, nyt taidat vähän huijata! *nauraa hellästi ja tökkää kevyesti Bellin napaa* isille ei olisi tullut sellaista kroppaa jos hän olisi jättänyt syömättä, teidänkin kanssanne...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 16 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 16 / 17 Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa