Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

3 posters

Sivu 3 / 17 Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Seuraava

Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 15, 2010 12:45 am

Minu: tykkään syksystä tuon takia! *hihittää vähän ja puskee Myrskyä hellästi* ja Bijou lämmittää takkaa ja pötkötetään yhdessä viltin alla, Bijou kertoo tarinoita...

Auster: *hymyilee vähän Lovelle ja nyökyttää* se on minulle rakasta... *kääntyy katsomaan oven suuntaan* kas... joku vielä tulossa?

Tirol: *vilkaisee molempia pienesti hymyillen ja ottaa Cerapin kädestä hellästi, katsoo sitten Crowta kulmat koholla* mitä muuten kuuluu, kulti?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 15, 2010 2:36 pm

Myrsky: *naurahtaa hellästi ja puskee Minua pehmeästi takaisin* niin juuri, Perhoseni, juuri niin... *hymyilee ja suukottelee Minun hiuksia* ulkona on tosi kylmä, takan lämmittäminen tuntuu ihanalta kun tulee viileästä ilmasta sisälle... käperrytään sohvalle yhdessä... *silittelee kevyesti sen hiuksia*

Love: Varmasti on... kuulostat ainakin siltä että olet todella omistautunut asialle... *hymyilee hellästi ja katselee sitten miettivänä ympärilleen*

Ace: LOL joku tulee vielä? Kohta me ollaan täällä kaikki kun sillit purkissa... *virnuilee pienesti ja katselee myös uteliaana ovelle*

Crow: *nyökkää vähän huulet mutrulla ja hitaasti* ihan hyvää kiitos... kotona on vähän yksinäistä, mutta muuten hyvää... *nyökyttää ja silittelee Titin hiuksia kevyesti*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 15, 2010 2:49 pm

Shadow: *vilkaisee ovelle myös* se on varmaan Nakki, se halus kans tulla mut se ei ollu kotona ku me lähettii. *nyökyttää Eisylle ja Assille*

Ceraph: *silittää Titin kättä pikkuisen ja vilkaisee sitä tarkistaen*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 15, 2010 3:08 pm

Minu: *puskee Myrskyä hellästi ja hihittää hiljaa, taputtaa sen rintaa rakastavasti* Bijou...

Naaru: *hyppää sohvalta ylös ja osoittaa kaikkia sormellaan, silmät sirrissä, juoksee sitten ovelle* kuka siellä?

Tirol: pölkky, sinun pitää tulla käymään täällä useammin... *rapsuttaa Crowta hellästi leuan alta ja pusuttaa sen nenänpäätä, katsoo sitten Cerapia ja kurottaa halaamaan sitä vähän* onhan pöhnölläkin kaikki hyvin?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 15, 2010 3:22 pm

Myrsky: *urisee hellästi Minun rapsuttaessa ja silittää sen nenänpäätä kevyesti* rakas Perhonen... minä toin muuten tännekin kakkua ja muffinseja, ne ovat vielä tuolla autolla, unohtuivat sinne... *puskee Minua hellästi hymyillen* ja ne ovat sinulle, joten saat päättää tarjoatko muillekin vai et...

Ace: *virnuilee ja viheltelee James Bond tunnaria Naarun liikkeitten tahtiin* u-huu, go mistah Bond!

Crow: *suukottaa Titin hiuksia vähän nolon punehtuneena ja silittää sen hiuksia kevyesti puskien* no niin pitääkin... *vilkaisee Ceraphia* pöhnö... eikö Tirol keksikin ihania lempinimiä? *hymyilee pienesti ja puskee Titiä rauhallisena*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 15, 2010 3:36 pm

Shadow: *hyräilee innoissaan Eisyn viheltelyn mukaan tunnaria*

Ceraph: *halaa Titiä takaisin pikkuisen ja nyökyttää, suukottaa sen otsaa hellästi* tietenkin on, ei hätää, tyttöseni... *vilkaisee sitten Crowta hymyillen* ihania keksii, hauskat...

Naoki: *nyökyttää innoissaan* Naoki täällä, saako tulla?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 15, 2010 3:48 pm

Minu: *tapittaa Myrskyä innoissaan ja kallistaa päätään, puhaltaa otsahiuksiaan silmiltään* jee... onko Bijoun tekemiä? Sitten kaikkien pitää maistaa...

Naaru: HAA! Pikku Nakki, housussa kakki! *tyrskii innoissaan ja ottaa ovesta tukea, rykäisee sitten pienesti ja avaa oven* no terve!

Tirol: *vilkaisee molempia vähän innoissaan hymyillen, painaa poskensa Cerapin rintaan* hyvä... *peruuttaa vähän ja vilkaisee ovelle, sitten taas niitä kahta* eihän ahdista paljous?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 15, 2010 3:56 pm

Myrsky: *hymyilee pehmeästi ja suukottaa Minun otsaa hellästi* ovat Bijoun tekemiä, tuletko kanssani hakemaan niitä? Pääset samalla tervehtimään autoa, sillä on ollut ikävä sinua... *hymyilee hellästi ja silittää Minun hiuksia*

Ace: LOL Naaru, toi ei kyllä ollut yhtään Bond tyylistä läppää! *virnistää ja ottaa sitten vakavan ilmeen, madaltaa ääntään* "Bond, James Bond".

Crow: *vetää Tirolia vähän lähemmäs itseään ja mutristaa huultaan sen painaessa poskensa Ceraphia vasten, puskee Titin hiuksia kevyesti* minua ei ahdista tässä paljoudessa mikään muu kuin tuo Naarun elämöinti... *vilkaisee vähän Ceraphia* entäs isoveikkaa...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 15, 2010 4:17 pm

Shadow: *tyrskähtää ja naurahtaa innoissaan Naarulle, taputtaa jalkaansa* ei helvetti, toi oli kyllä hyvä! *osoittaa sitten Eisyä* jäbä kuulosti ihan Pondilta!

Ceraph: *silittää Titin niskaa hellästi ja pudistaa päätään* ei ahdista, on turvallista, rakas...

Naoki: *katsoo Naarua pitkään ja mutristaa suutaan pikkuisen* eikä, ei ole. *pudistaa päätään vähän*

Miyo: *nousee ylös ja juo loput lasistaan, heilauttaa sormeaan Assille* tuutko mukaan keittiöön?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 15, 2010 5:24 pm

Minu: tulen... *nyökyttää innoissaan ja mutristaa sitten suutaan harmissaan* anteeksi Bijou, auto on vähän pelottava...

Naaru: äläs nyt nappulaliigalainen ala isommilles! *heiluttelee nyrkkejään Naokille ja hyppii pienesti puolelta toiselle*

Auster: *kohottaa kulmiaan Miyoon katsoessaan ja nyökkää* tottakai... *siirtää Eisyä hellästi hymyillen ja nousee seisomaan*

Tirol: hyvä kultipulti... *nyökyttää vähän Crowlle ja kehrää hiljaa silityksestä, nyökkää sitten myös Ceraphille* hyvä pöhnö...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 15, 2010 7:43 pm

Myrsky: *hymyilee pehmeästi Minulle ja suutelee sen huulia hellästi, puskee sitten rauhoittavasti* ei hätää Perhonen, Bijoun auto on aivan kiltti... voit pitää lujasti Bijoun kädestä kun pelottaa... *hymyilee ja nyökyttää suojelevasti hymyillen*

Ace: *virnuilee kevyesti Naarulle ja Saukille* ei lollero, jätkät on kyllä nyt ihan jossain... diudiu... *pyörittelee sormeaan päänsä vieressä "viriviritööttööt" tyylillä*

Crow: *murisee hiljaa huulet yrmymutrulla ja syleilee Titiä hellästi takaapäin, painaa huulensa hellästi sen niskaan ja hieroo kevyesti niillä* prinsessani... *nyökkää vähän Ceraphille ja murahtaa kevyesti, hiljaa* tule lähemmäs... pidä kiinni prinsessan käsistä...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 15, 2010 9:26 pm

Shadow: *nauraa räkättää innoissaan ja osoittaa Eisyä* kuka tässä on diudiu, mähän en oo vetäny vielä mitään!

Ceraph: *katsoo Crowta hämillään* ...mitä... *silittää Tiitin kättä hellästi ja vilkaisee sitä myös hämillään*

Naoki: *katsoo Naarun hyppelyä miettien ja kallistaa päätään* en minä sellaista...

Miyo: *nyökyttää ja menee keittiöön, laittaa lasin tiskialtaaseen*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Loka 15, 2010 9:38 pm

Minu: kiitos Bijou... *hymyilee pehmeästi ja nyökyttää vähän, katsoo sitten ovelle kulmat rypyssä* ...mitä ihmettä Naaru tekee...

Auster: *tulee Miyon perässä keittiöön ja hymyilee vähän* viihdytkö?

Naaru: nyrkit pystyyn poika, näytä Naarulle mihin sä pystyt! *virnuilee innoissaan ja tuuppaa Naokia hellästi nyrkillään olkaan*

Tirol: *vilkaisee Cerapia, kääntää päätään Crown suuntaan ja pyyhkäisee otsistaan silmiltään, puskee vähän sen hiuksia* mitä sinä höpötät, kulti?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Loka 15, 2010 9:57 pm

Myrsky: Ei tarvitse kiittää rakas, minä suojelen sinua aina, kaikelta pahalta... *urisee hellästi ja puskee Minua rauhallisena, nostaa sen pehmeästi syliinsä sohvalta noustessaan ja seisahtuu sitten myös katsomaan Naarua kulmat rypyssä* ...auta armias sentään, miten minä joskus häpeänkään tuota miestä...

Ace: Hei älähän nyt viitti Saukki, mä oon ainakin ihan kunnossa! *virnuilee pienesti ja katsoo sitten Naarua* hei, älähän nyt Naaru viitti kiusata Nakkia, se on melkeen ku pikkutyttöä kiusaisit!

Crow: *rypistää vähän kulmiaan ja suukottaa Titin hiuksia, näykkii niitä vähän huulillaan ja katsoo sitten Ceraphia nyökäten* pitää... veljeksien pitää huolta prinsessasta, tytöstään... molemmat pitää kiinni ja halii ja suukottaa... *nyökyttää tärkeänä ja suutelee Titin niskaa hellästi*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Loka 15, 2010 10:10 pm

Shadow: ootko muka? miten olis vähän nostetta sitten? *katselee Eisyä virnuillen ja vilkaisee Naarun suuntaan, naurahtaa lujaan ääneen* Nakki ihan paniikissa!

Ceraph: *silittää Titin reittä hellästi ja vetää sen käden lähemmäksi itseään suukottaakseen sen kämmenselkää* tietenkin pidän huolta... vahdin täältä...

Naoki: *mutristaa suutaan vähän ja vilkaisee sisälle päin* enkä ole, osaan kyllä! *tuuppaa pienesti Naarun vatsaa*

Miyo: *nyökyttää hellästi hymyillen ja halaa sitten Assia lujasti* viihdyn kyllä, hyvä että säkin oot täällä, on ollut ikävä...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 16, 2010 11:58 am

Minu: *pudistaa päätään ja roikottaa sitä vähän taakse* idiootti...

Naaru: aarghh... *kaatuu dramaattisesti lattialle ja sätkii vähän, pysyy sitten hetken paikallaan ja nauraa sitten innoissaan* hahhaa, siinä sulle pikkutytöt! Tää jätkä vielä rökittää teidät!

Auster: *halaa Miyoa vähän hämillään takaisin, sitten vähän lujemmin* minullakin sinua... mitä kuuluu?

Tirol: *hymyilee vähän Cerapille ja kurottaa suukottamaan sitä hellästi, pusuttaa sitten Crown poskea pehmeästi ja silittää sen rintaa, vilkaisee Lovea ja rymyää vähän lähemmäs* mitä kuuluu?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin La Loka 16, 2010 12:18 pm

Myrsky: *nyökyttää murahtaen ja potkaisee Naarua ohimennen takamukselle, avaa sitten ulko-oven ja astuu Minu sylissään ulos, hymyilee sille pehmeästi ja katsoo sitten autoa* siinä se on, Bijou-mobiili...

Love: *katsoo ajatuksistaan säpsähtäen ja hymyillen Titille* iltaa timanttityttö... hyvää minulle kuuluu, hieman ehkä ahdistaa mutta muuten hyvää... *hymyilee nyökäten ja silittää Titin hiuksia* entä sinulle, onko ravintosuunnitelmastani ollut iloa?

Ace: Naaru hei rajota vähän, Naoki osaa hakkaakin kun mä opetin sille itsepuolustusta taannoin! *virnuilee vähän ja vinkkaa silmää Naokille*

Crow: *mutristaa vähän enemmän huuliaan yrmymmäksi ja silittää Titin selkää, katsoo sitten Ceraphia vakavana* miten sinä olet viihtynyt täällä?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija La Loka 16, 2010 12:41 pm

Shadow: *räkättää Naarulle innoissaan ja taputtaa sitten Eisyn olkaa äijämäisesti* mitä itsepuolustusta menit opettamaan? eihän tolle uskalla enää urputtaa!

Ceraph: *katselee Titin perään hetken ja mulkaisee Lovea nopeasti, katsoo sitten Crowta miettien* hyvin...

Naoki: *kikattaa Naarulle pikkuisen ja pudistaa päätään* ihan hassu mies! *vilkaisee Minua ja Myrskyä kun menevät ohi* moi Minu, moi Myrsky! *vilkuttaa niille vähän ja loikkii sitten Naarun ohi, ottaa kenkänsä pois* nouse höpsö mies, ei sattunut... *heiluttaa sitten kättään Eisylle* enkä osaa!

Miyo: *halii Assia innoissaan ja nyökyttää pikkuisen, silittää sen selkää* hyvää kuuluu, kiitos, sovittiin Naarun ja Titin kanssa. entä sulle?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 16, 2010 4:20 pm

Minu: *hymähtää huvittuneena Naarulle ja vilkuttaa vähän Naokille, katsoo sitten autoa, mutristaa suutaan* hei auto...

Naaru: *hohottaa ja älähtää sitten Myrskyn potkusta, yrittää huitaista takaisin ja nousee sitten ylös, puistelee housujaan* jaaha jaaha...

Auster: niinkö? Sehän on hienoa... *hymyilee hellästi ja silittää Miyon selkää* hyvää minullekin... sitä samaa...

Tirol: niinkö, miksi? *rypistää vähän kulmiaan ja nyökyttää sitten, nojaa Loven käsivarteen* on, se on hyvä.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin La Loka 16, 2010 4:34 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi Minulle ja kantaa sen sitten vähän lähemmäs autoa, puskee rauhallisena Minun hiuksia* ei hätää rakas, auto pitää sinusta ja on hyvin kiltti... haluatko avata oven? *hymyilee hellästi ja antaa avaimet sille*

Ace: No siis mä opetin tota jujitsua! *virnistää vähän leikkisästi Saukille ja nyökyttää, moikkaa sitten Naokia* kyllä sä oikeesti osaat, älä nyt oo vaatimaton! Naarukin kaatu sun yhestä tönäsystä... *virnistää Naarulle leveästi*

Crow: *nyökkää vakavana Ceraphille ja katsoo sitten Lovea hyvin epäluuloisesti, sitten taas Ceraphia* se on hyvä kuulla... onko Tirol syönyt ihan... hyvin täällä?

Love: *hymyilee hellästi Titille ja silittää sen hiuksia, painaa pienen ja kevyen suukon niihin, huokaa sitten kevyesti* ihan vain sen takia, että jos Mercury tulee tänne... hän lähetti minulle toissapäivänä tekstiviestin jossa kysyi olenko valmis pyytämään anteeksi.... *pudistaa päätään kulmat rypyssä ja hymyilee sitten Titille hellästi* tulin tänne nähdäkseni sinut... ja mahdollisesti tämän poikasi, Bellinen, onko hän täällä?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija La Loka 16, 2010 5:26 pm

Shadow: nonni, Nakki hakkaa kaikki! *virnuilee Eisylle ja Naokille, osoittaa sitten Naarua* äijä alkaa rapistua, pitäiskö vähän treenata?

Ceraph: *murahtaa hiljaa vilkaistessaan Lovea, katsoo sitten jälleen Crowta ja nyökyttää* hmm... juomme kokista... söimme myös mansikoita ja lihoja maistettiin... hyvin, hän syö muutenkin vähemmän kuin minä, niin...

Naoki: *kikattaa innoissaan ja tulee olohuoneeseen* eikä, ootte ihan hassuja! *kipittää halaamaan Eisyä* moi!

Miyo: hyvä... onko tapahtunu mitään uutta tai jännää? *taputtaa sen selkää ja painaa päänsä sen olkaa vasten*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 16, 2010 5:44 pm

Minu: ... *ottaa avaimet Myrskyltä ja tapittaa niitä hämillään, vilkaisee autoa ja sitten Myrskyä* ...miten...?

Naaru: *virnistää Eisylle ja näyttää peukkua, kävelee takaisin olohuoneen puolelle ja lysähtää sohvalle taas*

Auster: eipä ihmeempää... sain uuden tuulettimen kauppaani... *naurahtaa vähän ja silittää Miyon hiuksia*

Tirol: hmh... jo on... *pudistaa päätään ja vilkaisee sitten kattoon* hän on varmaan nukkumassa yläkerrassa. Voit moikata sitten kun hän rymyää alas.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Evetin La Loka 16, 2010 5:56 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi Minulle ja puskee rauhallisena sitä, osoittaa sitten päällekkäin olevia nappeja avaimissa* tämä päällimmäinen nappi, jossa on auki oleva lukko, paina siitä niin ovet aukeavat... *hymyilee ja suukottaa Minun hiuksia*

Ace: No Naaru, mieshän on yllättävän hiljanen! *virnistää Naarulle* mites ois se poreallas, sauna ja makkaraa? *katselee muita kysyvänä*

Crow: Kuulostaa mukavalta... mansikoita... *rypistää kevyesti kulmiaan ja nyökkää miettivänä, katsoo sitten Ceraphia taas vakavana* saitko unileluni jonka lähetin prinsessan mukana...?

Love: *hymyilee vähän ja silittelee Tirolin hiuksia rauhallisena, halaa sitä sitten hellästi ja kuiskaa ihan hiljaa sen korvaan* minulla oli ikävä sinua...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Soija La Loka 16, 2010 6:17 pm

Shadow: *katsoo Eisyä ensin hämillään ja sitten Naarua, innostuu vähän* mitä, onko sellasta suunnitelmissa vai?

Ceraph: *nyökyttää pikkuisen ja taputtaa sormenpäillään vähän nojatuolinsa käsinojaa* sain... se on hieno, kiitos... *mulkoilee Lovea*

Naoki: *käy istumaan Eisyn viereen ja ottaa laukustaan pähkinäpussin, ojentaa sen Eisylle* toin tällaisia teille, ja... *ottaa laukustaan koirannameja* tällaisia Koirulille! *vilkaisee hämillään Shadowta ja Naarua, heilauttaa kättään sitten Titille ja muille* moi!

Miyo: *kohottaa kulmiaan pikkuisen* niinkö? onko hieno ja hyvä? *halii Assia lisää hellästi ja vaihtaa vähän päänsä paikkaa sen olalla*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 16, 2010 6:48 pm

Minu: ...eikä, en usko Bijou... *tapittaa Myrskyä kulmat rypyssä ja pudistaa päätään hitaasti*

Naaru: vois kyllä mennä nauttii juomia ja pulikoimaan, kaikki yhessä! *nyökyttää innoissaan ja vilkuilee ympärilleen*

Auster: on, se todella toimii! *nyökyttää innoissaan ja naurahtaa sitten vähän nolona, silittää Miyon hiuksia hellästi ja pehmeästi*

Tirol: mmhm... hauska... *hymyilee ihan vähän ja puskee Lovea pikkuisen*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla) - Sivu 3 Empty Vs: Hahmoiltamat (kaikkii tyyppej, Kasun porukoilla)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 17 Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa