Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keikka (monii)

3 posters

Sivu 15 / 20 Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Seuraava

Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Huhti 30, 2012 10:12 pm

Joel: no joo ku paras kundi siinä ja mä en saa koskee sen tyylixii fledaa... *lerputtaa alahuultaan ja katsoo sitä kulmiensa alta*

Ehren: Ace! *räppää Eisyn käsivartta nopeasti ja vilkaisee sitä kulmat rypyssä, pudistaa päätään Elielille ja katsoo kättään hetken, sitten sen kasvoja ja kohauttaa olkaansa* et sä... nii, tää on Ace...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Huhti 30, 2012 10:17 pm

Faolan: *tyrskähtää vähän ja taputtaa sen päätä, laskee sitten kätensä* mut et levittele niitä sivuille... *vilkaisee taakseen etsien Ehrenin uudelleen*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Huhti 30, 2012 10:19 pm

Ace: *älähtää hiljaa Ehrenin läpsäyttäessä ja katsoo sitten synkkänä Elieliä* joo me tapaillaan... että terve vaan...

Eliel: anteeksi, mä en yhtään tiennyt... *naurahtaa hieman hämillään ja katsoo vuoroin Acea ja Ehreniä, hymyilee sitten pahoillaan Ehrenille* sori mä en missään nimessä halua aiheuttaa mitään ongelmia... mut jos sen drinkin sais tarjota? *viittaa tiskille hymyillen*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Huhti 30, 2012 10:30 pm

Joel: joo joo en en! *alkaa sukiskella sen hiuksia innoissaan siksakkia puolelta toiselle*

Ehren: voi vittu, et sä aiheuta... *puhahtaa ja vilkaisee sivulleen, kävelee sitten tiskille päin*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Huhti 30, 2012 10:36 pm

Faolan: *juo juomastaan vähän ja taputtelee tiskiä miettien*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Huhti 30, 2012 10:42 pm

Ace: *katsoo Ehrenin perään ja rypistää kulmiaan vähän nolona, vilkaisee Elieliä ja tulee sitten Ehrenin rinnalle, kuiskaa sen korvaan* sori toi äskeinen...

Eliel: no hyvä jos en... *hymyilee ja seuraa Ehreniä pitkin askelin, katselee ympärilleen* säkin olet yhtä kipakka kuin ennen... mä olen kaivannut sun luonnetta...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Huhti 30, 2012 10:49 pm

Joel: *katsoo kampausta tyytyväisenä ja iskee Faolle silmää näyttäen peukkua samalla* aika makee!

Ehren: *pudistaa päätään nopeasti Eisyn kuiskatessa* ei mitää... *katsoo Elieliä hieman hymyillen ja naurahtaa hiljaa, pyyhkäisee otsistaan* aijaa? Kiva et joku...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Huhti 30, 2012 10:52 pm

Faolan: *kokeilee hiuksiaan varovasti ja kohauttaa olkiaan* mä en oo varma haluisiks mä nähä peilist...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 01, 2012 9:48 am

Laina: *kääntää katsettaan tiskillä kun kuulee Ehrenin ääneen, hymyilee hieman ilahtuneena sen nähdessään*

Ace: *nyökyttää vähän hymyillen Ehrenille ja suukottaa sen poskea nopeasti, taputtaa sen peppua hellästi* hyvä...

Eliel: mun elämä on oikeastaan ollut harvinaisen pitkäveteistä ja tasaista ilman sun kipakkuuttas... töissä ei oikein ole tollasta tunnelman nostattajaa ja yhtä persoonallista tyyppiä kuin sä... *hymyilee Ehreniä katsoessaan ja pörröttää sen hiuksia kevyesti* eikä ketään yhtä suloista kuin sä...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 01, 2012 11:43 am

Joel: no älä nyt, tosi hienon väsäsin! *pöyhii sen hiuksia nopeasti sivuilta* saanko kaataa liköörii sun päähän? Et kampaus pysyis? *tyrskähtää vähän innoissaan*

Ehren: *katsoo Elieliin hiemasen hymyillen ja naurahtaa hiljaa sen pörröttäessä, nojaa sitten tiskin reunapäähän tullessaan siihen ja naputtaa tiskiä hetken* mm, no... kummasti sä siellä kuitenki viihdyit... *pudistaa päätään pienesti mietteissän ja naurahtaa sitten, katsoo sitä vähän hymyillen* mut kiva... kuulla, kuitenki...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 01, 2012 11:53 am

Faolan: miksköhä mä en jotenki luota siihe mite hienon teit... *pitää toista silmäänsä kiinni hetken sen pöyhiessä ja pudistaa sitten päätään naurahtaen ja heilauttaa kättä sen kättä kohti* no et vittu varmana saa!
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 01, 2012 11:59 am

Laina: *hivuttautuu hymyillen lähemmäs Ehreniä ja hymyilee sille innoissaan posket hehkuen, tökkää sen rintakehää päästyään lähelle* moi Ehren!

Ace: *katsoo Lainaa kulmat rypyssä ja silittää Ehrenin peppua hellästi, kuuntelee sen puhetta ja rypistää vähän kulmiaan miettivänä*

Eliel: niin... ymmärrän mistä sulle on jäänyt toi käsitys että viihdyin siellä... *nyökkää vakavana ja hymyilee sitten sen hymyillessä, silittää sen hiuksia ja vinkkaa tauluun* mitä sulle sais olla, nimeä vaan niin mä tilaan ja maksan...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 01, 2012 12:26 pm

Joel: *naurahtaa innoissaan ja laskee sitten kädet alas, nojaa katsomaan sen kasvoja silmät suurina* sä näytät tosi hyvältä, beibe! Tollanen... skunkkikampaus!

Ehren: *katsoo Lainaan vilkaisten ja nyökäyttää nopeasti hymyillen* moi... *katsoo sitten taas Elieliin ja huokaa nopeasti, katsoo listaa ja imaisee alahuultaan miettien* no vaik sit Tiikeri...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 01, 2012 12:33 pm

Faolan: skunkkikampaus, kiitti, oliks tän kampauksen jotenki tarkotus kuvastaa mua tai jotai? *kohottaa kulmiaan kysyen ja kokeilee hiuksiaan*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 01, 2012 12:42 pm

Laina: *hymyilee Ehrenille innoisaaan ja katselee sen kasvoja posket vähän hehkuen* sä oot kyl tosi komee...

Ace: *katsoo Ehreniä vähän uteliaana* mitä kaikkee Tiikeris on? Mä en silleen tiedä näistä drinkeistä niin saat opettaa mua... *naurahtaa vähän innoissaan ja vilkaisee Lainaa kulmat rypyssä*

Eliel: tiikeripojalle tiikeridrinkki... *katsoo Ehreniä hymyillen ja tilaa sitten kaksi niitä drinkkejä mikolta, hymyilee sitten Ehrenille taas* oletko sä muuten vielä samassa paikassa töissä, siellä kirjakaupassa?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 01, 2012 12:51 pm

Joel: *nauraa innostuneena ja taputtaa sen olkaa nameissaan* eiku skunkit on chuuleja tyyppejä!

Ehren: *katsoo Lainaa hetken hymyillen ja naurahtaa sitten kevyesti* no nii oon, ootsä vähän söppänä? *katsoo hymyillen Eisyyn ja vilkaisee sitten miettivänä tauluun* aam, Tiikeriboolis, siin on valkoviinii, triplesekkii, vodkaa... spraittii ja appelsiinimehuu... *nyökyttää hitaasti ja naurahtaa sitten hieman Elielille, pudistaa päätään nopeasti* mä oon sillee törkeesti niinku... sairaslomalla sielt, mä teen nyt mallijuttui ja näit keikkoja...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 01, 2012 12:53 pm

Faolan: *tyrskähtää vähän ja tuuppaa Joelin olkaa nopeasti* aijaa, kui ni? *vilkaisee sen ohitse Ehreniin sen huomatessaan ja osoittaa sinne hymyillen* kato, taas se on piiritetty...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 01, 2012 12:54 pm

Laina: joo! Mulla on tosi hyvä fiilis... *hymyilee innoissaan Ehrenille ja keinuu vähän puolelta toiselle, tökkää sen poskea hellästi ja vilkaisee Elieliä, osoittaa sitä ja katsoo Ehreniä huuli pyöreänä* kuka toi on?

Ace: okei... pitäisköhän munkin maistaa, kuulostaa ihan hyvältä... *rypistää kevyesti kulmiaan ja katsoo taulua miettien, vilkaisee sitten Lainaa uudestaan, kohottaa kulmiaan ja mumisee hiljaa katsoessaan takaisin taululle* myötähäpeä...

Eliel: ah, mallinjuttuja? Miten sä sellaseen bisnekseen olet päätynyt? *katsoo Ehreniä uteliaana hymyillen ja ojentaa sille sitten drinkkilasin saatuaan lasit mikolta, kohottaa lasiaan* sun onnistuneelle keikalle...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 01, 2012 1:02 pm

Joel: *naurahtaa innoissaan sen tuupatessa* semmosii koviksia löntystää ja haisee! *tyrskähtää vähäsen ja katsoo sitten olkansa yli Ehreniin, huokaa olevinaan raskaasti* no niin näkyy, mikä siin on että sitä niin palvotaan... *kääntyy takaisin Faoon päin leveästi virnuillen* MUTTA, mä palvonki sua!

Ehren: *naurahtaa Lainan tökätessä ja ottaa sen kädestä hetkeksi, katsoo sitten Elieliin ja pudistaa päätään* yks... tuttu, nii... *nyökyttää Eisylle ja naurahtaa pienesti, pudistaa päätään ja katsoo sitten Elieliä* noku tää Ace on semmosessa firmassa mis... nii, tehää semmosii liittyvää juttuu ni se ehdotti... halusinha mä sitä jo joskus aiemminki, oon mä kertonu sulle... *kohauttaa olkaansa kevyesti ja ottaa drinkin sitten, kilauttaa sitä sen lasiin* sille... *hörppää lasista*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 01, 2012 1:10 pm

Faolan: ai mä haisen susta? *naurahtaa ja pudistaa päätään vähän, katsoo hetken Ehreniin miettien ja sitten Joelia taas naurahtaen* voiku ihana, sä voisit sit varmaa tehä mun vuoks mitä vaa vai?

Niksu: *juoksee sisälle klubiin ja hengähtää syvään sitten, tulee lähemmäs tiskiä ympärilleen katsellen ympärilleen uteliaana, tulee sitten paiskaamaan Faon ja Joelin selkää* MOOI!
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 01, 2012 1:17 pm

Laina: *hymyilee vähän innoissaan Ehrenille ja nyökyttää sitten hitaasti ja vakavana Elieliä katsoessaan, katselee sitten taas Ehrenin kasvoja* mä voisin suudella sua...

Ace: *tilaa drinkin mikolta ja katsoo sitten kulmat rypyssä Lainaa* mitäpä jos et?

Eliel: no olet joo, en mä sitä unohtais... hienoa jos sä olet edennyt asian kanssa ja päässyt kokeilemaan millaista työtä se on... oletko sä ollut jossain kuvauksissakin jo? *hymyilee Ehrenille hellästi ja kilistää takaisin, maistaa drinkistään*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 01, 2012 1:31 pm

Joel: no hyvält vaan hei! *nyökyttää innostuneena hymyillen Faolle* joo joo, iha IHAN mitä vaa- AA! *hätkähtää Niksun paiskatessa ja kääntää katseensa nopeasti siihen, tyrskähtää innoissaan* voi vittu, peljästyin!

Ehren: *naurahtaa Lainalle ja iskee sille silmää leikkisästi hymyillen* kuule, jos uskallat... *vilkaisee mikkoa ja nyökyttää sitten pienesti hymyillen Elieliä katsoen* joo, sellanen... beauty...? Kuvaus oli... tykkäsin kyl...

Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 01, 2012 1:38 pm

Faolan: *hätkähtää myös Niksun paiskatessa ja kääntyy äkkiä katsomaan siihen kulmat rypyssä* voi vittu, Niko!

Niksu: *hekottaa nameissaan ja taputtelee niiden olkia* LOL, ootteks vähä noloi! Mite menee, mis mu pikkune o?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 01, 2012 2:04 pm

Laina: no... toi on kärttynen niin ehkä en! *naurahtaa innoissaan ja osoittaa Eisyä, hymyilee Ehrenille leveästi ja ihastuneena*

Ace: *puhahtaa hiljaa ja juo sitten drinkistään saadessaan sen mikolta, rypistää miettien kulmiaan*

Eliel: no se kuulostaa kyllä ihan sulle sopivalta... kun olet itekin tollanen beauty... *hymyilee Ehrenille hellästi ja katselee sen kasvoja* oletko sä ajatellut siitä ihan uraa itsellesi?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 01, 2012 2:19 pm

Joel: *paiskaa Niksun käsivartta toverillisesti ja nauraen, osoittaa sitten tiskin kulmaan* sun pikkuses on tuolla piiritettynä! Ja Fao tässä angstailee sitä! *hekottaa Faoa katsoen*

Ehren: *pudistaa Lainalle naurahtaen päätään ja sulkee silmänsä hetkeksi, katsoo sitten Elieliin taas ja pudistaa päätään vähäsen hymyillen, nuolaisee huuliaan nopeasti* kiitti... mut en mä usko, mun naama ei oo varmaankaan nii myyvä...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikka (monii) - Sivu 15 Empty Vs: Keikka (monii)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 15 / 20 Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa