Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

3 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Joulu 06, 2011 3:31 pm

Ace: *hymyilee pienesti takaisin Assille ja nyökyttää hitaasti sitten* no... se on hyvä kuulla... mulleki kuuluu hyvää, vaikket kysynykää sitä... *naurahtaa pienesti ja katsoo piparikulhoa miettien, ottaa sitten toisen piparin käteensä*

Myrsky: ...erakko? *kurtistaa hieman kulmiaan ja silittelee Minun harteita, seuraa sitä sitten keittiöön*

Evangeline: *kipittää ovelle ja soittaa ovikelloa*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Joulu 06, 2011 4:02 pm

Naoki: *vilkaisee äkkiä ovelle ovikellon soidessa ja kipittää nameissaan avaamaan, hymyilee Evanille innoissaan* moi, tervetuloa!

Miyo: *tulee pois vessasta ja katselee olohuoneen ja eteisen suuntaan* ketäs tuli?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Joulu 06, 2011 4:07 pm

Naaru: *puhahtaa ja nousee ylös, kävelee Myrskyn eteen ja läimäisee sitä olalle* ukkopaha!

Minu: *vilkaisee Myrskyä Naarun lyödessä ja rypistää kulmiaan kevyesti, kipittää sitten hakemaan piparin*

Auster: hmm... hyvä kuulla... *nyökyttää Eisylle hymyillen ja hieroo vähän niskaansa, kääntyy sitten katsomaan Miyoon ja tulee halaamaan sitä* hei kulta...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Joulu 06, 2011 5:21 pm

Ace: *nyökyttää pienesti ja vilkaisee sitten Miyoa nopeasti, kääntää sitten katseensa taas takaisin ikkunaan*

Myrsky: *hätkähtää vähän Naarun läimäytystä ja hymähtää, paiskaa sitä oikein kunnolla selkään* no heipä hei, vanha toveri... *katsoo huolehtivana Minun perään*

Evangeline: hei! *hymyilee pehmeästi ja tulee peremmälle, riisuu pipoa ja lapasiaan* onpas siellä viileää... onko jo paljon väkeä? *hymyilee kysyen Naokille*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Joulu 06, 2011 5:34 pm

Naoki: *nyökyttää Evanille hymyillen ja vilkaisee sisään päin* on meillä täällä... Auster, Miyo, Minu ja Myrsky... Naaru ja Eisy. Tule peremmälle vain, keittiöstä saa naposteltavaa.

Miyo: *hymyilee hieman innoissaan nähdessään Assin ja halaa sitä vähän rutistaen* moi rakas, hyvä että tulit.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Joulu 06, 2011 8:00 pm

Naaru: *nytkähtää Myrskyn paiskatessa ja puree hammasta yhteen* aissaatan... *taputtelee Myrskyn olkaa* mitä kuuluu, mitä kuuluu?

Minu: *mutustaa nameissaan piparia ja ottaa toisenkin, jää sitten tuijottamaan Eisyä popsiessaan*

Auster: tietenkin tulin... *pörröttää Miyon hiuksia kevyesti hymyillen ja vilkaisee keittiöön* täällä on jo mukavasti porukkaa...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Joulu 06, 2011 8:28 pm

Ace: *katselee miettien ikkunaan ja hymyilee ajatuksissaan, katsoo sitten Minua pitkään, ennen kuin hymyilee sillekin vähän* hyvää piparia vai mitä?

Myrsky: *naurahtaa rennosti Naarun kirotessa ja kohottaa sitten kulmiaan, nyökyttää kevyesti* kiitos, hyvää minulle... entäpä itsellesi?

Evangeline: ahaa... *nyökyttää uteliaana ja tulee peremmälle, nostaa lattialta mukanaan kantamansa pienen lahjapussin ja näyttää sitte Naokille kysyvästi hymyillen* toin joulukahvia, tämän voi varmaan viedä keittiöön?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Joulu 06, 2011 8:49 pm

Naoki: ai, kiitos... *katsoo lahjapussia vähän hämillään ja nyökyttää hymyillen, menee keittiön oviaukon luokse ja osoittaa keittiöön* kyllä tänne voi tuoda!

Miyo: *naurahtaa vähän Assin pörröttäessä hiuksia ja hymisee hiljaa, silittää sen kylkeä hellästi ja vilkaisee sitten keittiöön myös* mmhm, äkkiä se määrä kasvaa, vastahan mä täällä olin kaksin Nakin kans. *vilkaisee eteiseen* ja lisää pukkaa.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Joulu 06, 2011 10:44 pm

Naaru: *kohottaa kulmiaan miettivänä ja rapsuttaa leukaansa* hyvää hyvää meikälleki...

Minu: *pupeltaa piparia ja rypistää kulmiaan Eisylle, vilkaisee keksiä ja nyökkää sitten hitaasti* mm...

Auster: *naurahtaa hellästi ja silittää Miyon käsivartta rauhallisesti* mitä te teitte täällä?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Joulu 07, 2011 12:12 am

Ace: hei, älä nyt kato mua tolleen... *virnistää pienesti Minulle ja hieroo sitten niskaansa vähän nolona* tai onhan sulla silleen oikeus kyl...

Myrsky: no sehän on hyvä, jatkapa sitten samaan malliin... *hymähtää pienesti ja kävelee sitten Minun luo, kietoo käsivartensa hellästi takakautta sen ympärille ja kuiskaa sen hiuksiin* onko hyvää kulta?

Evangeline: ai, selvä... *nyökyttää hymyillen ja tulee Naokin perässä, vilkuttaa Assille ja Miyolle* hei Auster, hei Miyo... *hymyilee ja katsoo sitten Naarua, kietoo käsivartensa hellästi sen vyötäisille* hei komea mies...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Joulu 07, 2011 12:32 am

Naoki: *tulee Evanin perässä keittiöön ja katselee muita hymyillen*

Miyo: *vilkaisee Evaniin ja heilauttaa kättään vähän sille* moi. *katsoo sitten taas Assiin hymyillen* mehän tehtiin vaikka mitä, vähän siivottiin, etittiin joulukoristeet ja Naoki rupes leipomaan, mä laitoin jouluvaloja ulos, parvekkeelle ja tohon eteiseen ja sitten tein noita puhallettuja ikkunatonttujuttuja, sitten etin lisää koristeita kunnes ekat jo tuliki. *osoittaa sohvalle loppuja koristeita* enkä jaksanu enää laittaa. *naurahtaa vähän*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Joulu 07, 2011 12:38 am

Naaru: *katsoo Evania leveästi hymyillen ja rutistaa sitä sitten hellästi* hei kaikki mun muija tuli!

Minu: *nyökyttää Acelle vakavana ja haistaa piparia, vilkaisee Myrskyä kulmat rypyssä* joko näissä nakuissa on jotain huumetta tai tänne on asetettu piilokamera...

Auster: ahaa... olet sitten ahertanut... *silittää Miyon poskea hellästi*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Joulu 07, 2011 10:39 pm

Ace: jep... et... silleen... sori ja näin... *taputtaa Minua kevyesti olkapäälle ja nyökyttää, rapsuttaa sitten niskaansa miettien ja katsoo ulos ikkunasta*

Myrsky: huumetta tai piilokamera? Miksi niin luulet kultaseni? *naurahtaa hellästi Minulle ja suukottaa sen hiuksia, silittelee sen harteita kevyesti hieroen*

Evangeline: *naurahtaa hellästi Naarun rutistaessa ja painaa sitten sormensa sen huulille kevyesti* hassu mies... oli ikävä sinua...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Joulu 07, 2011 10:48 pm

Naoki: *katselee muita miettien ja vilkaisee sitten ympäri keittiötä, vilkaisee kahvinkeittimeen ja heilauttaa kättään vähän* haluaako joku kahvia?

Miyo: *painaa poskeaan sen silitystä vasten hieman ja sulkee silmänsä hetkeksi* mm-m, mitä nyt vähän... entä mitä sä oot tehnyt ennen kun tänne pääsit?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu To Joulu 08, 2011 1:18 am

Naaru: mulki suo beibe... *suukottaa Evanin huulia nopeasti ja osoittaa sitä sitten keittiöön päin* käy ottaa pippersnakku. Mulle kahvia kiitti! *nostaa kätensä ylös*

Minu: *vilkaisee olkapäätään ja katsoo Eisyä enemmän kulmat rypyssä, sitten Myrskyä ja kurkottaa seuraavaan pipariin* tuo on jotenkin kumma...

Auster: minä... *katsoo Miyon kasvoja miettivästi hymyillen* olin töissä...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin To Joulu 08, 2011 1:40 am

Ace: ...hei, mul on nimikin... ja se on Ace... *rypistää Minulle vähän kulmiaan sitä katsoessaan* ja mä en feikkaa jos oon mukava...

Myrsky: *katsoo Eisyä pitkään ja sitten Minua, pudistaa kevyesti päätään* no johan on ääni jollakulla muuttunut kellossa, melkoisen erikoista... mutta sinä oletkin niin ihana, ettei ihmekään jos sinua kohtaan käyttäydytään kauniisti... *suukottaa Minun hiuksia hellästi*

Evangeline: *suukottaa Naarua hellästi takaisin ja heristää sille sitten toruvasti sormeaan* vai laitat sinä naisesi juoksemaan sinulle kahvia hakemaan? *hymähtää ja silittää sen rintakehää*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija To Joulu 08, 2011 1:49 am

Naoki: *kääntyy katsomaan Naarua ja nyökyttää sitten* laitan tulemaan! *menee kahvinkeittimen luo ja alkaa tehdä kahvia*

Miyo: ahkera mies. *taputtaa Assin kylkeä hymyillen ja nyökäyttää vähän keittiötä kohti* saiskos herralle olla jotain?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu To Joulu 08, 2011 1:55 am

Naaru: *naurahtaa rennosti ja taputtelee Evanin päälakea* no anteeks anteeks...

Minu: *katsoo Eisyä kummissaan ja pudistaa päätään* sinulla on hyvä kuulo... ja en minä sanonutkaan että... feikkaisit... et vaan ole ollut kamalan kiva aiemmin... *pupeltaa piparia ja katsoo sitten Myrskyä, ojentaa sille piparin puolikkaan* maista?

Auster: *katselee keittiöön ja jää katsomaan Eisyä miettien, sitten kahvinkeitintä ja hymähtää hellästi* keksi voisi olla hyvä...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin To Joulu 08, 2011 5:20 pm

Ace: joo mä tiedän... *hymähtää vähän ja hieroo niskaansa* kai se rakkaus tekee ihmiselle ihmeit, sillee... *nyökyttää miettivänä ja katselee käsiinsä*

Myrsky: hm... *katsoo Eisyä kulmat syvässä rypyssä ja hymyilee sitten hellästi Minun ojentaessa piparin, ottaa sen vastaan* kiitoksia kulta... olet suloinen kun mussutat... *suukottaa sen otsaa hellästi*

Evangeline: hmm-m... *hymyilee pienesti Naarulle ja kurkottaa sitten kuiskaamaan sille hellästi* tulisitko näitten juhlien jälkeen jatkoille luokseni...? *hymyilee vähän ujosti*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija To Joulu 08, 2011 7:35 pm

Naoki: *katselee kahvinkeitintä odottaen ja vilkaisee ympärilleen hymyillen, hakee sitten kahvikuppeja kahvinkeittimen luokse*

Miyo: *kohottaa kulmiaan vähän ja nyökyttää hitaasti, menee sitten pöydän luokse ja kurottaa ottamaan itselleen ja Assille muutaman piparin, kipittää sitten takaisin ja ojentaa Assille hymyillen yhden* mmhm?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Joulu 09, 2011 12:16 am

Naaru: *hohottaa ja puristaa Evanin takamusta hellästi* kyl vaa kelpaa!

Minu: rakkaus? *kohottaa Eisylle kulmiaan hieman uteliaana ja katsoo sitten Assia hetken, sitten Eisyä merkitsevästi kysyen*

Auster: *ottaa Miyolta piparin ja suukottaa sen otsaa hymyillen hellästi* kiitos, kultaseni...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Joulu 09, 2011 1:25 am

Ace: jep... *hymähtää pienesti ja nyökyttää, kohottaa puhelintaan* on vähän juttua yhen tyypin kans...

Myrsky: *hieroo Minun harteita hellästi toisella kädellä ja maistaa piparia toisella kädellään, katsoo ikkunasta miettivänä ulos*

Evangeline: *hätkähtää kevyesti Naarun puristusta ja katsoo sitä hieman toruen sormeaan heristäen* melkoisella tuulelle olet taas, ukkoseni...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Joulu 09, 2011 1:46 am

Naoki: *kaataa kahvia sen valmistuessa kuppeihin ja tuo Naarulle yhden kupin* tässä näin, ole hyvä.

Miyo: *hymisee pikkuisen Assin suukottaessa otsaa* ole hyvä, rakas. *suukottaa sen huulia hellästi ja haukkaa sitten yhdestä piparista vähän*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Joulu 09, 2011 1:47 am

Naaru: häh, enhä mä mitää... ite alotit! *nappaa Evanin kainaloon ja tökkii sen rintaa vähän piilossa muilta, kääntyy sitten ottamaan Naokilta kahvin* tattis!

Minu: ahaa... *vilkaisee Myrskyä tapillaan ja katsoo sitten Eisyyn* onko hän tulossa?

Auster: *hymyilee hellästi katsellessaan Miyon haukkua ja maistaa sitten omastaan* hmm...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin La Joulu 10, 2011 2:49 pm

Ace: *kohottaa kulmiaan kevyesti Minulle ja vilkaisee sitten puhelintaan, räpeltää sitä hetken ja hymyilee sitten vähän onnessaan* jep, kyl se tulee, pitääki koht mennä vastaan...

Myrsky: *katsoo Minua hymyillen ja suukottaa sen hiuksia, vetää niitä hellästi ja rauhallisesti sormiensa lävitse* olet uteliaalla tuulella rakas... *hymyilee lempeästi Minulle*

Evangeline: *hihittää hellästi ja onnessaan Naarun tökkiessä, nostaa kätensä sen harteille ja rummuttaa niitä miettien sormiensa päillä, katsoo miettien Naokin tuomaa kuppia* minäkin voisin ottaa jotain juotavaa kohta...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 3 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa