Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

3 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Joulu 04, 2011 7:42 pm

Naaru: *tyrskähtää ja hieroo leukaansa, ottaa sitten valot ja katsoo niitä miettien* jaa... mihis nää?

Minu: *huokaa helpottuneena päästessään autosta, puristaa vähän Myrskyn takkia* voi ei, en voi mennä sisälle!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Joulu 04, 2011 9:08 pm

Ace: häh? joo, joo... *nyökyttää vähän Naokille ja kohottaa piparia kevyesti* hyvää on...

Myrsky: ssh... totta kai voit, se vain tässä katuvalojen loisteessa ehkä näyttää jotenkin kalvakammalta... olet oikein kaunis kulta... *suukottaa Minun nenää hellästi ja rutistaa sitä pehmeästi sylissään ja lukitsee auton ovet perässään, lähtee kävelemään se sylissään ovelle päin*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Su Joulu 04, 2011 9:20 pm

Naoki: *nojaa kädellään vähän pöytään ja hymyilee vähän innoissaan* niinkö? Hyvä että maistuu... tulisitko meidän kanssa tuonne? *vilkaisee sen puhelinta* vai odotatko jos hän tulisi?

Miyo: *osoittaa portaita ja heiluttaa kättään vähän sinne suuntaan* siihen kaiteille jotenkin jännästi, siellä pitäis portaiden alla olla töpseli. *katsoo muita koristeita ja puhahtaa vähän, ottaa siitä jonkin kynttelikön ja vie ikkunalaudalle*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Joulu 05, 2011 1:41 am

Naaru: ookkelidookkeli... *kävelee valojen kanssa portaikolle ja alkaa sitten kiinnitellä niitä jotenkin miten keksiikään*

Minu: *puhahtaa kevyesti ja katselee katuvaloon, nykii sitten vähän Myrskyn takkia* laske alas, Bijou...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Joulu 05, 2011 1:40 pm

Ace: *katsoo Naokia vähän tyhjästi hetken ja nyökyttää sitten kiireesti* ai joo! Joo mä tota... soitan yhen puhelun tässä, tuun sitten... *nyökyttää ja räpeltää puhelinta kädessään*

Myrsky: *hymähtää hellästi Minulle ja suukottaa sen hiuksia, laskee sen sitten kevyesti alas sylistään ja ottaa sen kädestä pehmeästi puristaen kiinni* mennään Perhoseni...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Joulu 05, 2011 3:12 pm

Naoki: *katsoo Eisyä vähän huolissaan ja nyökkää vähän* okei, no, odotellaan siellä... *osoittaa olohuoneeseen ja taputtaa sen olkaa selkänpuolelta nopeasti* kutsu jos tulee jotain. *lähtee sitten takaisin olohuoneeseen*

Miyo: *katselee ympäri huonetta ja käy sitten istumaan sohvalle, katselee muita koristeita hetken* eiköhän näitä oo ihan tarpeeks?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Joulu 05, 2011 4:05 pm

Naaru: *tulee johdot laitettuaan Miyon luokse ja tyrskähtää katsoessaan sitä* ja muija se vaa vetää lonkkaa.

Minu: *puristaa Myrskyn kättä hellästi ja katselee ympärilleen* hmm...

Auster: *kävelee vähän matkan päästä pihaan ja riisuu hansikkaat pois käsistä, katsoo Myrskyä ja Minua hymyillen* kas hei!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Joulu 05, 2011 4:49 pm

Ace: *nyökyttää pienesti hymyillen Naokille ja kääntyy sitten taas ikkunaan päin, näpertelee puhelintaan mietteissään*

Myrsky: mmh... tuo tuntuu turvalliselta kun puristat noin... älä irrota... *hymyilee Minulle lempeästi ja silittää sen kättä peukalollaan, katsoo sitten Assia olkansa ylitse ja hymyilee kohteliaasti* kas, hei Auster!
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Joulu 05, 2011 6:26 pm

Naoki: *tulee olohuoneeseen katsomaan valoja ja nyökyttää vähän innoissaan* vau, onpa hienosti laitettu, kiitos avusta!

Miyo: *kääntää katseensa Naaruun ja naurahtaa vähän* noku sain niin tarpeekseni noitten valojen sun muiden laittamisesta jo aiemmin, ettei enää jaksa. Mut kiitti ku laitoit noi. *nostaa kättään vähän sitä kohti ja vilkaisee sitten Naokiin* eipä kestä.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Joulu 05, 2011 9:08 pm

Naaru: *hymähtää ja katselee ympärilleen, taputtaa sitten Naokin olkaa kävellessään sen ohi ja vaeltaa jotain kautta keittiöön* täälhä tuoksuu...

Minu: *pudistaa päätään nopeasti Myrskylle ja katsoo sitten Assia, nyökkää kevyesti* hei Auster...

Auster: mukavan raikas ilma... *hymyilee ja katsoo sitten ovea* onko joku tulossa avaamaan?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Joulu 05, 2011 9:20 pm

Ace: *hymyilee puhelintaan katsoessaan ja alkaa naputella innokkaana, katsoo sitten Naarua sen ilmestyessä paikalle* on muuten iha hyvää pepperkakkaa...

Myrsky: *hymyilee hellästi Minulle ja suukottaa sen hiuksia, naurahtaa sitten kevyesti Assille ja nyökyttää miettien* on todella, toivottavasti pian saataisiin lunta... ja ei ole vielä, unohdinkin vallan soittaa ovikelloa... *naurahtaa pehmeästi ja soittaa kelloa sitten*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Joulu 05, 2011 9:30 pm

Miyo: *laskee kätensä ja katsoo Naarun perään hetken* jaa... *katselee hetken olohuonetta miettien, nousee sitten ylös ja menee vessaan*

Naoki: *hymyilee Naarulle pienesti ja kääntyy takaisin keittiöön päin* sieltä saa ottaa ihan mitä vain, ja ei haittaa jos loppuu, aina voi tehdä lisää.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Joulu 05, 2011 9:33 pm

Naaru: aija? *ottaa yhden piparin ja maistaa* hmm-m... iha jeesi... *katselee ikkunasta ulos*

Minu: *tuijottaa ovea odottaen ja rypistää kulmiaan* ne haluaa että jäädytään tänne...

Auster: *naurahtaa hellästi ja katselee sitten ovelle odottaen, sitten kenkiinsä*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Joulu 05, 2011 9:43 pm

Ace: jeppis... *nyökyttää pienesti ja pyörittelee hymyillen puhelinta kädessään, katselee myös ikkunasta ulos ajatuksissaan* hmm...

Myrsky: *naurahtaa hellästi Minulle ja suukottaa sen hiuksia kevyesti* ilmeisesti meitä pidetään kuokkavieraina... *soittaa ovikelloa hetken päästä uudemman kerran*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Joulu 05, 2011 9:51 pm

Naoki: *kääntyy äkisti katsomaan ovelle* voi ei! *ryntää nopeasti eteiseen ja avaa sitten ulko-oven, katsoo niitä pahoillaan* moooi, anteeksi, odotitteko kauan, olin ihan ajatuksissani! *viittoo niitä sisälle ja peruuttaa vähän* tulkaa sisälle, tulkaa...

Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Joulu 05, 2011 9:59 pm

Naaru: *kääntää katseensa hitaasti Eisyyn ja syö samalla piparin loppuun* mitäs nää mietit ku noi hymyilyttää? *kohottaa kulmiaan uteliaana ja katsoo sitten eteiseen päin*

Minu: *huokaa helpottuneena Naokin tullessa avaamaan ja kopistelee sisälle* ole vähemmän ajatuksissasi jatkossa...

Auster: *hymyilee Naokille ilahtuneena ja nyökkää* emme me kauaa odotelleet, hei vain Naoki...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Joulu 06, 2011 12:19 am

Ace: häh? Ai mä taas vaan... juttuja silleen kelailen kyl sä tiedät varmaan... *nyökyttää hitaasti ja vähän hajamielisenä, hymyilee sitten leveästi* ei, ku mä oon vaan niin onnellinen...

Myrsky: *seuraa Minua sisälle ja riisuu takkinsa, asettelee sen henkarille ja suukottaa Minun hiuksia hymyillen* annahan, minä otan takkisi kulta...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Joulu 06, 2011 12:34 am

Naoki: *nyökyttää kaikille hymyillen ja halaa sitten Assia nopeasti* moi Auster, kiva nähdä. *hyppää sitten halaamaan Minua* kiva nähdä teitäkin! Mitä kuuluu? Muita täällä on Eisy, Naaru ja Miyo, tuolla jossain vaeltelemassa.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Joulu 06, 2011 12:40 am

Naaru: joo... *istuu pöydän reunalle ja kallistuu lähemmäs Eisyä* onks näi? *hymyilee leveästi*

Minu: *avaa takkinsa ja riisuu sen, ojentaa sen Myrskylle ja nyökkää* kiitos... *säpsähtää vähän Naokin halatessa ja halaa sitä vähän takaisin* hei... hyvää...

Auster: *naurahtaa pehmeästi ja taputtaa Naokin selkää hellästi halatessaan takaisin, kurkkaa sitten peremmälle* ahaa...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Joulu 06, 2011 1:33 am

Ace: joo... *nyökyttää innoissaan hymyillen ja näpertelee puhelintaan, katsoo Naarua sitten hetken miettien ja rapsuttaa vähän niskaansa* tota... sori jos mä oon ollu sua kohtaa jotenki veemäinen aiemmi... no hard feelings? *hymyilee sille vähän ja ojentaa kätensä kätelläkseen*

Myrsky: *nyökyttää Minulle hymyillen ja asettelee sen takin henkarille, katselee sitten myös peremmälle ja kietoo kätensä Minun harteille samalla* jaa-a, ei kovin montaa ihmistä vielä paikalla siis...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Joulu 06, 2011 1:40 am

Naoki: hyvä kuulla. *nyökyttää niille rivakasti ja kävelee sitten pois eteiskäytävästä, viittoo niitä keittiöön päin* täällä on pikkusuolaista ja muita syötäviä ja juomisia, täältä voi aloittaa!
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Joulu 06, 2011 1:43 am

Naaru: *katsoo Eisyä hetken miettien ja paiskaa sitten sen kanssa kättä, taputtaa sen olkaa* eipä mitää... oisinha mäki voinu olla sievempi. *nyökyttää ja käy istumaan tuolille*

Minu: *katsoo Myrskyä niskansa yli ja nyökyttää, astuu vähän peremmälle* hmm...

Auster: kiitoksia... *hymyilee Naokille ja kävelee keittiöön, seisahtuu hetkeksi nähdessään vieraat ja hymyilee sitten hellästi Eisyä katsoessaan* hei Ace... Naaru... *vilkaisee Naarua nopeasti*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Joulu 06, 2011 2:01 am

Ace: *nyökyttää hymyillen Naarulle ja puristaa sen kättä kevyesti takaisin* ei hei mitää, ei mitää... no hard feelings... *näyttää Naarulle peukkua ja kääntyy sitten vähän hätkähtäen katsomaan Assia, hymyilee sille pienesti* ai, moi Assi... mitä kuuluu?

Myrsky: mmh... mehän voisimme tosin etsiä jonkin mukavan paikan itsellemme mihin asettua kahden... *hymyilee Minulle hellästi ja suukottaa sen hiuksia, kävelee sen kanssa peremmälle*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Joulu 06, 2011 2:08 am

Naoki: *katselee Minua ja Myrskyä hetken hymyillen ja tulee sitten keittiön oviaukolle katsomaan muita miettien* saisiko olla juotavaa kenellekään, voisin tuoda? *vilkaisee Minun ja Myrskyn suuntaan kysyen*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Joulu 06, 2011 2:59 am

Naaru: *nyökkää Eisylle ja heilauttaa kättään sitten laiskasti Assille* moro moro, ehtiks tulla pakkasta ennenku pääsit tänne?

Minu: Myrsky, senkin erakko... *tuuppaa Myrskyä hellästi ja pudistaa päätään, vilkaisee sitten keittiöön*

Auster: hyvää, kiitos... *hymyilee Eisylle ja nyökyttää, vilkaisee Naarua ilmeettömänä*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset) - Sivu 2 Empty Vs: Pikkujoulut (kaikki ihanat hahamoset)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa