Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

2 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) - Sivu 2 Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Maalis 25, 2011 5:06 pm

Tirol: *nyökyttää hitaasti ja miettien* mmhm... leikkaa vaan minullekin, ihan pikku pala.

Minu: *halaa Myrskyä hellästi ja taputtaa sen rintaa, nyökkää* meni hyvin... ja... leikkaa vain semmoinen... mukava pala...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) - Sivu 2 Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Huhti 01, 2011 3:40 pm

Crow: *nyökyttää vähän ja vilkaisee Minua ja Myrskyä, leikkaa sitten pienen palan kakkua ja ojentaa sen lautasella Titille* siinä miusi rakas... *murisee miettien ja leikkaa sitten itselleen kämäsen palan*

Myrsky: Kiitos rakas... *hymyilee hellästi ja suukottaa Minun hiuksia, leikkaa sitten sille palan ja hymyilee Titille ja Crowlle* mitenkäs teillä töissä?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) - Sivu 2 Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu To Huhti 21, 2011 5:38 pm

Tirol: *ottaa lautasen ja nyökyttää vähän* kiitos kulti... *vilkaisee sen kasvoja hieman innoissaan ja katsoo sitten sen palaa, sitten Myrskyä* ei kummempaa... kuvauksia satelee.

Minu: *katsoo Titiä pitkään ja katsoo sitten Myrskyä, ottaa oman palansa kakkua ja nuuskii innoissaan* mm, hyvä...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) - Sivu 2 Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin To Huhti 21, 2011 6:22 pm

Crow: Mmhm... ole hyvä... *murisee nauttivasti ja suukottaa nopeasti Titin hiuksia, maistaa sitten kakkua ja maiskuttaa hiljaa ja miettivästi* hyvin... töissä... paljon juttuja...

Myrsky: *hymyilee rakastavasti Minulle ja silittää sen harteita, katsoo sitten Crowta ja Titiä* hienoa että töitä riittää, meilläkin ollut kaikenlaista Minun kanssa, nyt on viimein onneksi hieman vapaata... entäs pojallenne, miten hän voi?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) - Sivu 2 Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa