Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

2 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Marras 19, 2010 11:58 pm

Myrsky: *vetää viininpunaisen puolipitkähihaisen päälleen ja oikaisee hieman kaulustaan, hymyilee mietteissään peilikuvalleen ja huhuilee sitten pehmeällä äänellä* rakas, onkohan tämän hyvä?

Crow: *ajaa moottoripyörällä pihaan Titi kyydissään ja seisauttaa pyöränsä, katselee ympärilleen ja sitten Titiä olkansa yli* onko... oikea paikka...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu La Marras 20, 2010 1:30 am

Minu: *kipittää Myrskyn vierelle pitkässä vaaleassa villapuserossaan ja hymyilee pehmeästi sitä katsoessaan* se on täydellinen, Myrsky... tuo väri pukee sinua...

Tirol: mmhm... oikea on. *ottaa kypärän päästään ja heilauttaa hiuksiaan, katsoo taloa miettien* ...jep.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin La Marras 20, 2010 1:49 am

Myrsky: Kiitos rakas, ihana kuulla että sopii... *hymyilee hellästi ja kumartuu antamaan suukon Minun huulille, silittää sen hiuksia ja katselee sitä* sinäkin näytät todella upealta, kaunokaiseni...

Crow: Hyvä... *ottaa Titin kypärän ja sitten omansa pois päästä, taputtaa Titin peppua pehmeästi virnistäen* näytit seksikkäältä kun heilautit hiuksiasi...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu La Marras 20, 2010 2:07 am

Minu: *punastuu hieman Myrskyn suukottaessa ja huitaisee ilmaa kädellään* höpö höpö... sinun pitää käydä silmälääkärissä, sokea Bijou...

Tirol: mmhm, kerro jotain uutta... *puree huultaan pehmeästi virnistäen ja laskeutuu pyörän selästä, vetää hiukset korkeammalle poninhännälle ja asettaa sitten käden lantiolleen* jaaha...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin La Marras 20, 2010 2:15 am

Myrsky: *läimäyttää käden poskelleen ja katsoo Minua muka järkyttyneenä* en kai minä tosiaan ole niin vanha että olen tulossa jo sokeaksi? Voi ei, ei hyvä jos minä vain kuvittelen maailman kauneimman ilmestyksen eteeni... aijai... *parahtaa leikkisän kauhuissaan*

Crow: Mmmh... ei tule mitään uutta mieleen... *virnistää pehmeästi ja läimäyttää Titin takamusta kevyesti, ojentaa sille sitten kätensä kohteliaasti* mennäänkö ovelle, arvon täydellisyys?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu La Marras 20, 2010 10:28 am

Minu: hmmh! Bijou, ihan pöljä! *tuuppaa Myrskyä hellästi ja pudistaa päätään, puhahtaa hiljaa ja hymyilee pehmeästi* ihan pöljä...

Tirol: *puree huultaan pehmeästi sen läimäyttäessä, keinauttaa lannettaan ja heilauttaa hiuksiaan toiselle olalle, tarttuu Crown käteen ja nyökkää* mennään ovelle.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin La Marras 20, 2010 11:49 am

Myrsky: No älähän nyt... *virnistää pehmeästi ja suukottaa hellästi Minun niskaa, puskee pehmeästi ja syleilee sitä takaapäin* sinä olet maailman kaunein ilmestys, aina...

Crow: Mennään täydellisyyteni... *nyökyttää ja kävelee Titin kanssa ovelle, soittaa ovikelloa hetken päästä ja rypistää pienesti kulmiaan katsoessaan taloa, sitten sitä* oletko... käynyt täällä aikaisemmin...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu La Marras 20, 2010 4:35 pm

Minu: mmh... olet hassu, Bijou... minun hassu... *keinuttaa itseään hiljaa puolelta toiselle Myrskyn syleilyssä, katsoo sitten ympärilleen* jätätkö ne housut jalkaan?

Tirol: *kohottaa kulmiaan ja katsoo sitten Crowta, miettii hetken ja nyökkää* olen... muutaman kerran.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin La Marras 20, 2010 9:23 pm

Myrsky: *naurahtaa lempeästi ja suukottaa Minun hiuksia hymyillen* niin olen, vain sinun ikioma hassusi... *hymyilee hellästi ja näyttää sitten miettivältä, vilkaisee housujaan* hmm.. niin olin ajatellut... vai sopisivatko ne mustat paremmin?

Crow: Niinkö? Mitä tekemässä? Tai siis, ihan vain vierailulla? Ei kun siis... *mumisee vähän nolona ja soittaa sitten uudestaan ovikelloa*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu La Marras 20, 2010 11:09 pm

Minu: hmm... nuo on hyvät... *nyökyttää miettivänä ja hymyilee Myrskylle sitten pehmeästi olkansa yli, pysähtyy kuuntelemaan* ...ovikello...?

Tirol: *naurahtaa hiljaa ja pyyhkäisee otsatukkaansa* yökylässä Bellinen kanssa... ja kerran Myrskyä moikkaamassa...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Marras 29, 2010 7:45 pm

Myrsky: Hyvä jos näytän tyylikkäältä syntymäpäivänäni... *hymyilee hellästi Minulle ja kumartuu suukottaamaan sitä pehmeästi, jännittää sitten vähän korviaan ja nyökyttää* ah, niinpäs onkin, mennään avaamaan prinssini... *hymyilee rakastavasti sille ja ottaa sen kädestä hymyillen, suukottaa sen kättä ja vetää sen sitten mukanaan alakertaan*

Crow: Hmm... selvä... onko... kodikas koti? *katsoo sitä uteliaana ja silittää sen harteita hellästi*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Joulu 12, 2010 5:18 pm

Minu: *hihittää hiljaa ja kipittää Myrskyn perässä, sukii vähän hiuksiaan* näytän hyvältä Bijou, eikö niin?

Tirol: on, kodikas... rauhallinen, sellainen hyvin Myrskyn näköinen. *nyökkää ja silittää Crown vatsaa hellästi*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Joulu 13, 2010 10:54 am

Myrsky: Ei rakas, et hyvältä, vaan täydelliseltä... *hymyilee pehmeästi Minulle ja silittelee sen kättä hellästi, astuu sitten eteiseen ja avaa oven* ah, Crow, Tirol, tervetuloa!

Crow: Mmhm... hyvä että on kodikas, eikä liian... avara... *nyökyttää Titille ja suukottaa sen huulia, urisee hiljaa sen silittäessä, ja säpsähtää sitten vähän oven avautuessa, nyökkää hitaasti Myrskylle ja Minulle* mh... hei...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Joulu 13, 2010 1:10 pm

Minu: *hymyilee pehmeästi Myrskylle ja silittää sen kättä peukalollaan, kallistaa sitten päätään katsoessaan vieraita ja heilauttaa kättään* hei...

Tirol: mmhm... *nyökkää takaisin Crowlle ja pusuttaa sitä nopeasti, katsoo sitten Myrskyyn ja Minuun, hymähtää kevyesti* moi.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Joulu 14, 2010 9:46 pm

Myrsky: Pois vain oven suusta sitten, on niin kylmäkin... *naurahtaa pehmeästi ja hymyilee Minulle hellästi, viittaa sitten Crowta ja Titiä paremmin sisään* ruoka on valmiina jo... *hymyilee ja suukottaa Minun hiuksia hellästi* hakisitko rakas muutaman henkarin kaapista, saadaan takit roikkumaan...

Crow: *nyökyttää vähän hämillään ja astuu sisemmälle Titin kättä kevyesti puristaen, katselee ympärilleen pikkuisen uteliaana*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Joulu 20, 2010 12:03 am

Minu: tietenkin... *nyökyttää ja kävelee hakemaan henkarin, tuo sen Myrskylle ja ojentaa* ole hyvä, tässä...

Tirol: hmm... *katselee ympärilleen ja kopistelee kenkiään, vilkaisee Crowta*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Joulu 20, 2010 12:45 pm

Myrsky: Kiitos kulta... *hymyilee hellästi Minulle ja suukottaa sen hiuksia, ottaa sitten henkarin ja ojentaa kättään* tässä näin, minulle voi antaa takkia jos on... kengät voi jättää siihen eteiseen vain... *hymyilee ja nyökyttää*

Crow: ...*vilkaisee vähän epäluuloisena Myrskyä ja ripustaa sitten takkinsa naulaan, työntää kengät pois jaloistaan ja astuu peremmälle, kietoo käsivartensa Titin harteille* ...tuoksuu... ihan... makealta...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Tammi 09, 2011 6:18 am

Minu: *tapittaa kaikkia pää pikkuisen kallellaan ja peruuttaa peremmälle, naurahtaa hiljaa Crowlle* mm... makealta?

Tirol: *antaa takkinsa Myrskylle ja riisuu kengät, käy sitten perempään ja katselee ympärilleen, silittää Crown kättä* kotoisaa.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Tammi 09, 2011 9:30 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi ja ottaa Titin takin vastaan, ripustaa sen henkarille ja silittää sitten Minun hiuksia, naurahtaa pehmeästi* mukava kuulla jos on sellaisen oloista... tulkaa peremmälle vain, kakkua on pöydässä ja kahvia myös... *ottaa Minun kädestä hellästi ja vetää sitä kevyesti keittiöön päin*

Crow: ...*pitelee Titin kädestä varovasti ja nyökyttää Minulle, kuiskuttaa sitten silmät tapilla Titin korvaan* niillä on kakkua...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Tammi 10, 2011 2:09 pm

Tirol: *naurahtaa Crowlle hiljaa ja suukottaa sen huulia hellästi* olet hassu kultipulti... hei! *loikkaa Myrskyn perään ja kääntyy sen eteen, halaa pehmeästi* onnea... kolmekymmentäjotain. *taputtaa sen peppua nopeasti*

Minu: *kävelee Myrskyn vierellä ja vilkaisee Crowta hieman hymyillen, rypistää sitten kulmiaan Titille* huoh...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Tammi 11, 2011 5:31 pm

Myrsky: *hymyilee hellästi Minulle ja säpsähtää sitten kevyesti Titin halausta ja taputusta, halaa sitä sitten kevyesti takaisin ja nyökkää kiitollisena hymyillen* kiitos Tirol... ja kolmekymmentä... kolmekymmentäneljä...? *hymyilee Minulle pehmeästi naurahtaen* vanha ukko kun muistikin alkaa reistailla... *kävelee keittiöön niiden kanssa ja viittaa katettuun pöytään ja mansikkakinuskikakkuun* olkaa hyvät... kakun teimme yhdessä Minun kanssa... *hymyilee rakastavasti Minulle*

Crow: *suukottaa Titin huulia rakastavasti takaisin ja murahtaa sitten pikkuisen Myrskyä katsoessaan, kietoo käsivartensa Titin harteille ja katselee hieman epäröivästi keittiöön* ...kakkua...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu La Helmi 05, 2011 11:49 am

Tirol: oho, niin... iso mies. *nyökyttää kulmiaan kohottaen ja hymähtää sitten, katsoo Crowta innoissaan* hassu kulti, niin, siellä on kakku...

Minu: *hymyilee Myrskylle takaisin ja menee sitten kakun luokse, vilkaisee niitä nopeasti ja katsoo sitten taas kakkuun* Bijou leikkaa ensin...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Helmi 06, 2011 3:05 pm

Myrsky: *suukottaa hellästi Minun hiuksia ja ottaa sitten kakkulapion käteensä, katsoo Titiä ja Crowta* hmm, katsotaan nyt mitä tästä leikkamisesta tulee, en ole järin hyvä tässä... *naurahtaa hellästi ja leikkaa sitten kakusta palan itselleen*

Crow: *urisee innoissaan katsoessaan Titiä takaisin ja pusittaa sen huulia pehmeästi, katselee sitten kakkua ja kuiskaa sen korvaan* mitä kakussa on...? Ottaako lilli...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Helmi 22, 2011 9:19 pm

Tirol: *katselee Myrskyn leikkaamista ja kääntää katseensa sitten Crowhun, kohottaa kulmiaan* otan pikkuisen... Myrsky, mitä kakussa on? Mansikkaa...?

Minu: hyvä Bijou... *katsoo Myrskyn leikkaamista innoissaan ja vesi kielellä*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Helmi 23, 2011 10:10 am

Myrsky: Mansikkaa, mansikkakermavaahtoa ja kostukkeena käytetty mansikkateetä... ihan turvallista kakkua, en aio myrkyttää ketään syntymäpäivilläni... *naurahtaa hellästi ja katsoo Crowta ja Titiä hymyillen, hymyilee sitten lempeästi Minulle ja pusittaa sen huulia* menikö hyvin rakas...? Leikkaanko sinullekin...?

Crow: Mansikkaa... voisin maistaa... *rypistää kulmiaan miettien ja ottaa kakkulapion ja lautasen, katsoo Titiä kysyvästi* leikkaanko lillilekin...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi) Empty Vs: Myrskyn synttärit (Myrsky/Minu/Crow/Titi)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa