Saksan festivaalit (vaikka ketä ihanii)
3 posters
Sivu 5 / 6
Vs: Saksan festivaalit (vaikka ketä ihanii)
Ace: *vilkaisee Ehreniä ja imaisee vähän alahuultaan, katsoo sitten taas Joelia pikkuisen hymyillen* no enköhä mä vois tulla... siis jos oikeesti haluut kerta kuulla niit juttuja... *hymyilee vähän huvittuneena*
Eliel: *hymyilee Ehrenille pehmeästi ja naurahtaa sitten Niksulle vähän, menee istumaan takaisin paikoilleen ja katsoo sitten Santtua miettivänä* äiti oli keskivertopitunen... ja isäkin on ainaki päätä lyhyempi... siskot taas on molemmat pitkiä, noin niin kuin naisiks...
Eliel: *hymyilee Ehrenille pehmeästi ja naurahtaa sitten Niksulle vähän, menee istumaan takaisin paikoilleen ja katsoo sitten Santtua miettivänä* äiti oli keskivertopitunen... ja isäkin on ainaki päätä lyhyempi... siskot taas on molemmat pitkiä, noin niin kuin naisiks...
Niksu: lol! *naurahtaa Ehrenille ja sitten Elielille, pudistaa päätään vähän* vittu mistä tollasia tolppia syntyy, ootsä varma et oot ihmine?
Faolan: *vilkaisee Ehrenin kasvoja hymyillen ja katsoo sitten taas sen reisii n ja silittää niitä hellästi* näitä...
Faolan: *vilkaisee Ehrenin kasvoja hymyillen ja katsoo sitten taas sen reisii n ja silittää niitä hellästi* näitä...
Soija- Viestien lukumäärä : 1558
Ikä : 34
Joel: joo haluun haluun, kato jännää, kun näkee jonku jonka kuvii nähny jossain ja sit se onki elävänä edessä! *naurahtaa ja taputtaa sen olkaa kevyesti*
Santtu: hmm, jännää että tolleen mennyt... *nyökyttää hymyillen*
Ehren: *vilkaisee Elieliin ja hymyilee sitten Faolle* mitä niist? *katsoo reisiään myös*
Santtu: hmm, jännää että tolleen mennyt... *nyökyttää hymyillen*
Ehren: *vilkaisee Elieliin ja hymyilee sitten Faolle* mitä niist? *katsoo reisiään myös*
Kasu- Viestien lukumäärä : 2072
Ace: aijaa, niiks susta? *naurahtaa kevyesti Joelille ja hymyilee sitten vähän, kohottaa kulmaansa* kai sä oot perustanu mulle jonku fanklubin nettii? Petyn jos et oo...
Eliel: *nyökyttää vähän hymyillen Santulle* on se kyllä... aluksi ajateltiin ettei musta tulisi näin pitkää mutta tulipa kuitenkin...
Eliel: *nyökyttää vähän hymyillen Santulle* on se kyllä... aluksi ajateltiin ettei musta tulisi näin pitkää mutta tulipa kuitenkin...
Niksu: *pudistelee päätään epäuskoisena ja menee sitten takaisin istumaan*
Faolan: *silittää Ehrenin reittä hitaasti ja katsoo sitten sen kasvoja hymyillen* sitä et sä oot ihana...
Faolan: *silittää Ehrenin reittä hitaasti ja katsoo sitten sen kasvoja hymyillen* sitä et sä oot ihana...
Joel: joo joo! *nyökyttää hymyillen ja naurahtaa sitten iloisesti* sulle on kuule kaikissa mahollisissa paikoissa fanisivut!
Santtu: onko kivaa olla noin pitkä? *hymyilee ja katselee sitä miettien*
Ehren: *katsoo Niksua innoissaan ja osoittaa sitä* Niksulaine ei pysty käsittelee tät! *hymyilee Faolle ja silittää sen poskea hitaasti* niiks...
Santtu: onko kivaa olla noin pitkä? *hymyilee ja katselee sitä miettien*
Ehren: *katsoo Niksua innoissaan ja osoittaa sitä* Niksulaine ei pysty käsittelee tät! *hymyilee Faolle ja silittää sen poskea hitaasti* niiks...
Ace: aijaa? Ooks oikeen tietonen asiasta? *hymyilee sille vähän ja naurahtaa myös, katsoo sitten miettien kenkiinsä* mä en oo koskaan tainnu törmätä yhteenkää mun fanisivuun, jos niit ees on olemassa...
Laina: *on ollu käymässä vessassa ja tulee takaisin sieltä omalle paikalleen, vilkaisee muita nopeasti ja rypistää sitten vähän kulmiaan hieroessaan vatsaansa*
Eliel: jaa-a, kivaa...? *katsoo Santtua miettien ja hieraisee hieman leukaansa* enpä oikeen siitä kivasta tiedä, kyllä tästä joskus on haittaakin... mutta en mä valitakaan...
Laina: *on ollu käymässä vessassa ja tulee takaisin sieltä omalle paikalleen, vilkaisee muita nopeasti ja rypistää sitten vähän kulmiaan hieroessaan vatsaansa*
Eliel: jaa-a, kivaa...? *katsoo Santtua miettien ja hieraisee hieman leukaansa* enpä oikeen siitä kivasta tiedä, kyllä tästä joskus on haittaakin... mutta en mä valitakaan...
Niksu: *naurahtaa innoissaan ja osoittaa Ehrenia takaisin* no en pystykää, huhhuh!
Faolan: nii... *nyökyttää hymyillen sille ja vetää sen vielä lähemmäs itseään, silittää sen selkää hitaasti*
Faolan: nii... *nyökyttää hymyillen sille ja vetää sen vielä lähemmäs itseään, silittää sen selkää hitaasti*
Joel: *katsoo sitä miettien ja rapsuttaa poskeaan sormenpäällään* eiks vähän kaikilla oo, luulis että sullakin ois?
Santtu: no hyvä niin... *nyökyttää hymyillen ja vilkaisee Lainaa kysyen*
Ehren: *nauraa Niksulle ja katsoo sitä hetken, suukottaa sitten Faon poskea pehmeästi ja hipsuttaa sen alahuulta, katsoo sitten Naokiin* nii mihi me jäätii... eiku se oli se pitkä juttu...
Santtu: no hyvä niin... *nyökyttää hymyillen ja vilkaisee Lainaa kysyen*
Ehren: *nauraa Niksulle ja katsoo sitä hetken, suukottaa sitten Faon poskea pehmeästi ja hipsuttaa sen alahuulta, katsoo sitten Naokiin* nii mihi me jäätii... eiku se oli se pitkä juttu...
Ace: joo, naapurin Pentin fanisivut löysin just toissapäivänä... *virnistää pikkuisen ja rypistää sitten miettien kulmiaan hetkeksi, nyökyttää sitten vähän* on kyl totta et nykyään melkeen kaikille ja kaikelle tehään jotku fanisivut...
Laina: *pyyhkäisee hiuksiaan ja katsoo sitten Santtua kulmat rypyssä* mulla on ihan vitun paha olo...
Eliel: *ottaa rennompaa asentoa penkissään ja sulkee silmänsä*
Laina: *pyyhkäisee hiuksiaan ja katsoo sitten Santtua kulmat rypyssä* mulla on ihan vitun paha olo...
Eliel: *ottaa rennompaa asentoa penkissään ja sulkee silmänsä*
Naoki: *nyökyttää Ehrenille hymyillen* joo, pitkä juttu... ootko sä aiemmin ollut festivaaleilla?
Faolan: *hymyilee vähän innoissaan Ehrenin suukottaessa ja hipsuttaessa, silittelee sen reittä pitkästi*
Faolan: *hymyilee vähän innoissaan Ehrenin suukottaessa ja hipsuttaessa, silittelee sen reittä pitkästi*
Joel: *naurahtaa innoissaan ja nyökyttää miettivänä sitten ja katselee sitä* niin tehäänkii, onkohan seki joku siisti juttu tai sellanen...
Santtu: *rypistää kulmiaan vähän huolissaan Lainalle* oksettaako?
Ehren: *hymyilee Naokille miettivänä* joo mä joskus jollai musa... *nyökyttää hitaasti ja katsoo sitten Faoa hetken*
Santtu: *rypistää kulmiaan vähän huolissaan Lainalle* oksettaako?
Ehren: *hymyilee Naokille miettivänä* joo mä joskus jollai musa... *nyökyttää hitaasti ja katsoo sitten Faoa hetken*
Ace: jaa-a... *rypistää miettien kulmiaan sitä katsoessaan ja hieraisee ajatuksissaan leukaansa* mut se on musta hauska ku fanisivuil huomaa iha selkeest miten intohimol ne oikeesti fanittaa sitä juttua... ku on kaikki osiot joissa saa osallistuu fanikirjeen lähettämiseen sun muuta...
Laina: *nyökyttää kulmat vähän kärsivässä rypyssä Santulle ja pitelee vatsaansa* just kävin ykää tuol vessas... onneks noilta lentoemoilt sai vettä nii ei jääny sen paskan maku suuhu...
Laina: *nyökyttää kulmat vähän kärsivässä rypyssä Santulle ja pitelee vatsaansa* just kävin ykää tuol vessas... onneks noilta lentoemoilt sai vettä nii ei jääny sen paskan maku suuhu...
Naoki: onko siellä ollut paljon ihmisiä?
Faolan: *kohottaa kulmiaan Ehrenille sen katsoessa* mitä kulta?
Faolan: *kohottaa kulmiaan Ehrenille sen katsoessa* mitä kulta?
Joel: onko oikeesti? Mä en oo huomannu, tai siis en oo käynny kattelemassa... *nyökyttää miettivänä ja hymyilee sitten* aika kiva tollanen kyllä...
Santtu: onko sulla... niinkuin... *katsoo hetken sivulleen miettien ja sitten taas Lainaa* lentopahoinvointi?
Ehren: no on siel aik paljon, ei nyt sillee tungokseks mut nii... *nyökyttää Naokille hymyillen ja hipsuttaa sitten Faon leukaa* ei mitää... näytät hyvält...
Santtu: onko sulla... niinkuin... *katsoo hetken sivulleen miettien ja sitten taas Lainaa* lentopahoinvointi?
Ehren: no on siel aik paljon, ei nyt sillee tungokseks mut nii... *nyökyttää Naokille hymyillen ja hipsuttaa sitten Faon leukaa* ei mitää... näytät hyvält...
Ace: joo on... *nyökyttää vähän innoissaan hymyillen ja nojaa sitten vähän taaksepäin tuolissaan, sulkee silmänsä hetkeksi ja hymyilee samalla* ja sit niit osioit mis on kilpailuja ja sit niist voi voittaa jotai fanituotteit...
Laina: emmätiiä... ehk tää johtuu siit ku viimeyö meni vähän pitkäks... *kurtistaa kulmiaan syvään ja pyyhkäisee otsaansa tuskaisena*
Laina: emmätiiä... ehk tää johtuu siit ku viimeyö meni vähän pitkäks... *kurtistaa kulmiaan syvään ja pyyhkäisee otsaansa tuskaisena*
Naoki: *nyökyttää hymyillen Ehrenille ja vilkaisee nopeasti sivulleen miettien* niin...
Faolan: *hymyilee innoissaan sen hipsuttaessa ja suukottaa sen sormia nopeasti* niiks? Nii säki...
Faolan: *hymyilee innoissaan sen hipsuttaessa ja suukottaa sen sormia nopeasti* niiks? Nii säki...
Joel: *katsoo Eisyä hymyillen ja nojaa lähemmäs sitä, kuiskaa sille* tekis mieli suukotella...
Santtu: *katsoo Lainaa huolissaan* niinkö?
Ehren: hmm... *katselee Faoa hymyillen ja sitten Naokia* mm...
Santtu: *katsoo Lainaa huolissaan* niinkö?
Ehren: hmm... *katselee Faoa hymyillen ja sitten Naokia* mm...
Ace: *värähtää pikkuisen kuiskausta ja hymyilee sille sitten vähän enemmän, katsoo sitä silmiin ja nyökyttää nopeasti kuiskatessaan takaisin* nii munkin... sä näytät hyvälle...
Laina: joo... ku... *huokaa raskaasti ja heilauttaa kättään* iskä joutu sinne sairaalaa... mun serkku meni sen kaa kyl sinne mut nii... oltii siel Ehrenin kaa aik vitu pitkää... *nyökyttää ja vilkaisee Ehreniä sitten, hymyilee ihan vähän* ja tuol toi yks vaan pirteenä kutee ton siippansa kaa...
Laina: joo... ku... *huokaa raskaasti ja heilauttaa kättään* iskä joutu sinne sairaalaa... mun serkku meni sen kaa kyl sinne mut nii... oltii siel Ehrenin kaa aik vitu pitkää... *nyökyttää ja vilkaisee Ehreniä sitten, hymyilee ihan vähän* ja tuol toi yks vaan pirteenä kutee ton siippansa kaa...
Naoki: *vaihtaa asentoaan vähän paremmaksi ja kallistaa päätään katsoen Ehrenia kysyen* ootko sä koskaan tehnyt keikkaa Saksassa?
Faolan: *silittelee sen yläselkää ja niskaa hellästi ja nyökyttää pikkuisen, suukottaa sen käsivartta hellästi ja sitten kaulaa pehmeästi*
Faolan: *silittelee sen yläselkää ja niskaa hellästi ja nyökyttää pikkuisen, suukottaa sen käsivartta hellästi ja sitten kaulaa pehmeästi*
Joel: *hymyilee leveästi innoissaan ja nyökyttää, ottaa Eisyn kädestä ja puristaa vähän* hyvä, säkin...
Santtu: niin... *nyökyttää kulmat pienessä kurtussa ja vilkaisee sitten Ehrenin ja Faon suuntaan, hymähtää vähän* niin tekee...
Ehren: *pudistaa päätään nopeasti Naokille ja hymyilee* emmä keikkaa, oon vaa laulanu kadunvarres... *kääntyy Faon puoleen sen suukotellessa ja suutelee sitä pehmeästi*
Santtu: niin... *nyökyttää kulmat pienessä kurtussa ja vilkaisee sitten Ehrenin ja Faon suuntaan, hymähtää vähän* niin tekee...
Ehren: *pudistaa päätään nopeasti Naokille ja hymyilee* emmä keikkaa, oon vaa laulanu kadunvarres... *kääntyy Faon puoleen sen suukotellessa ja suutelee sitä pehmeästi*
Ace: kiitti... *hymyilee Joelille vähän enemmän ja puristaa sen kättä, vilkaisee sitten nopeasti Ehrenin suuntaan ja kurtistaa vähän kulmiaan*
Laina: joo... et onnee niille... *hymyilee pikkuisen ja sulkee sitten silmänsä, pyyhkäisee hiuksiaan huokaisten taaksepäin*
Laina: joo... et onnee niille... *hymyilee pikkuisen ja sulkee sitten silmänsä, pyyhkäisee hiuksiaan huokaisten taaksepäin*
Naoki: oho, oikeasti? *katsoo Ehrenia vähän innoissaan* miten meni, oliko se kivaa?
Faolan: *suutelee Ehrenia pehmeästi takaisin ja hymyilee innoissaan, silittää sen vatsaa hellästi* mmm...
Faolan: *suutelee Ehrenia pehmeästi takaisin ja hymyilee innoissaan, silittää sen vatsaa hellästi* mmm...
Joel: *katsoo Eisyä kulmiaan hiemaisen kohottaen ja vilkaisee Ehreniin ja Faoon* vaivaako toi sua?
Santtu: *nyökyttää ja katsoo miettien ympärilleen sitten*
Ehren: *vilkaisee Faon silitystä hymyillen ja nyökyttää sitten Naokille* joo oli se aiks siistii... iha hyvin se meni kai, kyl mä vähän sain rahaa...
Santtu: *nyökyttää ja katsoo miettien ympärilleen sitten*
Ehren: *vilkaisee Faon silitystä hymyillen ja nyökyttää sitten Naokille* joo oli se aiks siistii... iha hyvin se meni kai, kyl mä vähän sain rahaa...
Ace: *katsoo Joelia pitkään ja miettii hetken, pudistaa sitten vähän päätään* kai mä oon tottunu siihen jo... *hymähtää hiljaa ja puristaa sen kättä*
Laina: teil on kuulemma kaikki ihan sujut Ehrenin kans? *katsoo Santtua kulmat koholla*
Laina: teil on kuulemma kaikki ihan sujut Ehrenin kans? *katsoo Santtua kulmat koholla*
Sivu 5 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa