Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

3 posters

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 23, 2011 2:23 pm

Shadow: *tulee Sian perässä istumaan sohvalle ja vilkaisee muita miettien, taputtaa Sian jalkaa pehmeästi*

Miyo: *katselee miettien muita ja sohvia hetken, katsoo sitten Assia kysyen* mihin tahtoisit änkeä?

Ceraph: *hymyilee hieman innoissaan ja nyökkää* hyvä... herkkuja purrille...

Hazel: *tuijottaa hetken ulos parvekkeen ikkunasta ja kääntää sitten katseensa hitaasti toiselle puolelle olohuonetta, hymyilee vähän Lunulin nähdessään* kas hei Lunul.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Loka 25, 2011 8:17 am

Naaru: *katsoo miettien hetken ja istuu sitten lysähtäen Saukin viereen* kaiffarii!

Tirol: *nyökyttää hitaasti katsoessaan molempia miehiään ja kallistaa päätään olkkarin suuntaan* mennään, ko, kö?

Minu: *katsoo hieman hämillään Evanin perään ja sitten Myrskyä* mitä?

Auster: *naurahtaa hellästi Miyolle* ihan mihin sinä?

Lunul: *hymyilee vähän innoissaan Haaselin huomatessa* hei herra Hazel...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Loka 25, 2011 3:17 pm

Myrsky: ei... minä vain sitä kun täällä tuntuu olevan varsinainen kansanvaellus, että onkohan Naarulla jotain mielessä... *nyökyttää vakavana ja silittelee sitten hellästi Minun hiuksia, kumartuu suukottamaan niitä kevyesti ja kuiskaa sen korvaan* mutta jos meno muuttuu rumaksi, voimme aina mennä autooni ja olla ihan kahden...

Evangeline: *hipsii muitten perässä olohuoneeseen ja hymyilee hellästi Minulle, koskettaa vähän sen käsivartta* kysyin vain mitä sinulle muuten kuuluu?

Crow: ihan totta, mennään ihmeessä, eikä jumiteta tässä... *korahtaa pikkuisen ja taputtaa Titin peppua hellästi, ottaa sen kädestä sitten ja vetää sen hellästi mukanaan kohti olohuonetta*

Love: *ajaa autonsa pihaan ja astuu ulos, lukitsee ovet ja köpöttää sitten ovelle, soittaa ovikelloa*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Loka 25, 2011 5:08 pm

Shadow: kato kaveri pujahti siihe! *hohottaa vähän innoissaan ja pukkaa sitä kyynärellä vähän* koskas tuutte muijas kans meille pelaa?

Miyo: *hymyilee hieman innoissaan Assille ja vetää sen sitten hellästi mukaansa istumaan sohvalle, jonka nojalla Lunul on* vaikkapa tänne näin...

Ceraph: *nyökyttää Titille ja Crowlle pikkuisen* mennään... *köpöttää niiden perässä olohuonetta kohti, vilkaisee sitten ovelle* käynkö... minä avaamassa?

Hazel: pitkästä aikaa, mitä sinulle kuuluu? *hymyilee hieman ja nojautuu vähän Lunulin puoleen*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Loka 26, 2011 5:35 pm

Naaru: ainii tosiaa! Mihin se mu muija meni, kysytääs! *katsoo ympärilleen vilkuillen*

Tirol: *kävelee ihan hiemasen hymyillen Crown perässä ja katsoo Cerapiin olkansa yli, nyökyttää sitten hitaasti* käy vain, rakas...

Minu: *tuuppaa Myrskyn käsivartta hellästi* höperö mies... *kääntää katseensa Evaniin ja tapittaa sitä hetken* hyvää kuuluu... minun on pakko kysyä, kuka on...?

Auster: *tulee istumaan sohvalle ja nyökkää Lunulille hymyillen* hei...

Lunul: hyvää, kiitos kysymästä, entä teille? *hymyilee edelleen ja vilkaisee Assia* hei vain...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Evetin To Loka 27, 2011 7:42 pm

Myrsky: enhän minä nyt sellainen, se oli vain rakastava ehdotus... *urisee hellästi virnistäen ja puskee Minun hiuksia kevyesti, suukottaa niitä ja silittelee sen kylkeä*

Evangeline: hyvä että kuuluu hyvää... ja kuka on Kleopatra, niinkö? *hymyilee pikkuisen kysyvästi Minulle ja nyökyttää sitten miettien* tietääkseni joku Egyptin valtiatar joskus historiassa...

Crow: *vilkaisee Cerapia ja suukottaa sitten Titin kättä pehmeästi, puristaa kevyesti sen peppua* mihinkäs me miusin kanssa mahtuisimme istumaan...

Love: *värjöttelee vähän ulkona ja puhaltaa hitaasti suun kautta ulos*

Ace: *vilkaisee Assin ja Miyon suuntaan, nousee sitten ja köpöttää keittiöön*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija To Loka 27, 2011 8:45 pm

Shadow: *katsoo myös ympärilleen ja osoittelee sitten Evanin suuntaan* paikannettu, kysääse!

Miyo: *juo vähän kivennäisvesipullostaan ja katselee muita miettien, nojaa sitten taakse ja venyttää vähän niskaansa, silittää Assin jalkaa vähän*

Ceraph: hmm... *nyökyttää Crowlle ja Titille ja köpöttää sitten ovelle, avaa sen hitaasti ja rypistää pikkuisen kulmiaan Loven nähdessään* hei... *perääntyy vähän*

Hazel: *nyökyttää Lunulille vähän hymyillen* hyvää myös, kiitos vain. Kauan siitä onkaan kun viimeksi näimme?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Kasu La Loka 29, 2011 1:46 pm

Naaru: *osoittaa Evania ja vinkkaa sormellaan lähemmäs* tuu tänne, beibi!

Tirol: *vilkaisee Crowta ja katsoo sohvia hiljaa huokaisten* jaa-a...

Minu: *nyökyttää Evanille hitaasti ja kulmat kevyessä rypyssä* ahaa, Egyptin... *katsoo Myrskyä ja sitten päätysohvaa* istutaan tuohon...

Lunul: *naurahtaa hieman ajatuksissaan* siitä on aikaa...

Auster: *katselee Miyoa hymyillen ja suukottaa sen poskea, katsoo sitten hetken Eisyn perään vähän huolissaan*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Evetin La Loka 29, 2011 1:58 pm

Myrsky: *hymyilee lempeästi Minulle ja nyökyttää, vetää sen kevyesti mukanaan sohvalle ja ottaa sen pepusta kiinni hellästi, vetää sen syliinsä ja suukottaa sen niskaa* mmh... prinssini...

Evangeline: *nyökyttää hymyillen Minulle ja katsoo sitten Naarua hämillään, tulee sen kysyvästi hymyillen* mmhm, mitä kulta?

Crow: on aika täyttä... *rypistää kevyesti kulmiaan ja katselee sohvia, rummuttaa Titin peppua hellästi ajatuksissaan* viedään Naarun paikka, hän ei tarvitse sitä niin paljon kuin me...

Love: kas, Ceraph, hyvää iltaa... *hymyilee kohteliaasti ja nyökyttää, astuu sisään ovesta ja katsoo ympärilleen, sitten Ceraphia* siellä on todella vilpoinen ilta... ovatkos muut olohuoneessa, vai?

Ace: *nojaa keittiössä suorin käsivarsin keittiötasoon ja tuijottaa tyhjästi lattiaa*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija La Loka 29, 2011 4:37 pm

Shadow: *katselee Naarua ja Evania vuorotellen leveästi hymyillen*

Miyo: *hymyilee hieman innoissaan Assin suukottaessa ja taputtaa sen reittä pehmeästi* ei taida pitää siitä että oon sun kanssa? *kallistaa päätään vähän keittiön suuntaan*

Ceraph: iltaa... *nyökkää vähän ja tuijottaa Lovea kulmat vähän rypyssä, vilkaisee sitten taakseen* ovat... muut siellä, voit tulla sinne myös... *nyökkää uudelleen ja lähtee köpöttämään takaisin olohuonetta kohti*

Hazel: niin pitkä, että ei muista edes. Miten olet muuten voinut, jos katsotaan aikaa sinne asti kun viimeksi näimme? *vilkaisee muita olohuoneessa olevia nopeasti hymyillen ja sitten katsoo taas Lunulia*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 30, 2011 7:27 pm

Naaru: *vetää Evanin syliinsä ja vinkkaa Saukin suuntaan* millos mennää pelaa äijän kämpil?

Tirol: *naurahtaa hiljaa ja tuuppaa Crown kylkeä hellästi* pöhelö... no Naaru on olevinaan niin nuorta kundia että varmasti voisi seistäkin... *vilkaisee taakseen oviaukon suuntaan ja katselee sitten taas sohvia*

Minu: Myrsky, ei... *punastuu hiemasen ja siirtyy hitaasti Myrskyn sylistä sen viereen, ottaa sen kädestä nopeasti ja puristaa hellästi* näin...

Lunul: totta, totta totta... *vilkaisee muita myös ja huokaa sitten miettien* nooo... olen vain opiskellut... entä te, herra Hazel?

Auster: *hymähtää hellästi ja silittää Miyon poskea kevyesti* en usko että se sitä... hän vain tarvitsee aikaa...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 30, 2011 8:45 pm

Myrsky: noh... noin kauasko sinä menet? *katsoo Minua mukaharmissaan ja silittelee sen kättä hellästi, kietoo toisen käsivartensa sen harteille ja suukottaa sen hiuksia* no anna minun miespolon sitten edes näin lähellä pidellä sinua, joohan?

Evangeline: *hymyilee pienesti ja hellästi Naarulle sen vetäessä syliin, katsoo sitten hieman hämillään ensin Saukkia ja sitten taas Naarua* pelaamaan? Jotain lautapeliäkö? *silittää Naarun leukaa hellästi*

Crow: hmmh, olet kyllä ihan oikeassa, tule... *nyökyttää vakavana Titille ja ottaa sen kädestä hellästi, köpöttää Naarun luo* tekisitkö tilaa... meidän pitää päästä istumaan... *katsoo Naarua vakavana ja suukottaa sitten hellästi Titin rystysiä*

Love: kiitos... *nyökyttää hymyillen Cerapille ja riisuu takkinsa, asettaa sen henkarille ja astelee sitten olohuonetta kohti*

Ace: *huokailee muutaman kerran syvään keittiössä ja ottaa sitten kaapista vesilasin, täyttää sen ja juo hitaasti*

Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija Su Loka 30, 2011 8:58 pm

Shadow: *heilauttaa kättään innoissaan ilmaan* sitä viitä, siellon hauska lautapeli-tyylinen peli! *katsoo Naarua ja Evania sitten kysyen* tai iha mitä te tahotte pelailla?

Miyo: *pullistaa Assin silittämää poskea vähän miettien ja nyökyttää sitten, painaa sitten päänsä Assin olkaa vasten* toivottavasti on sitä, ajan tarvetta vaan... ihan ymmärrettävää kyllä... *nyökyttää pikkuisen*

Hazel: opiskellut, vielä oikein ahkerasti? *kallistaa päätään vähän ja pudistaa sitten* minä... tehnyt työtäni vain.

Ceraph: *köpöttää Titin luokse ja halaa sitä sitten varovasti takaa päin, suukottaa sen niskaa pehmeästi ja kuiskaa* Love tuli...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Loka 30, 2011 9:20 pm

Naaru: *katsoo Saukkia innoissaan nyökyttäen ja sitten Evania* nii, vii, se o hyvä konsoli kato! Tai sit tietty jotai muuta, korttii, mitä vaa? *kohottaa kulmiaan Evanille hymyillen leveästi, katsoo sitten Crowta hetken jumittaen ja siirtyy vähän sivumpaan* mammalle tilaa!

Tirol: *hymähtää pehmeästi Crowlle ja istuu sitten sohvalle nojan viereen, kehrähtää nopeasti Cerapin halatessa ja suukottaessa, katsoo sitä olkansa yli sitten hieman uteliaana* niinkö, Love?

Minu: hyvä on, hyvä on... hupsu... *hymyilee pikkuisen ja katsoo sitten Naarua ja Evania pitkään miettien*

Lunul: kyllä, ahkerasti! *nyökyttää innostuneena ja rauhoittuu sitten* wau... teidän työnne on niin kiehtovaa...

Auster: niin... ja olen vähän huolissani hänestä tietenkin, vaikka uskon että hän on kunnossa... *silittää Miyon kylkeä hitaasti*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Loka 30, 2011 11:38 pm

Myrsky: no hyvä, ettet riistä vanhenevalta mieheltä hänen elämän ilojaan, se ei olisi kovin kilttiä... *hymyilee lempeästi ja suukottaa Minun hiuksia, silittelee rakastavasti sen harteita ja katsoo sitä sitten kysyvästi hymyillen* mitä katselet noin ajatuksissasi, Perhonen?

Evangeline: ahaa... vii... *nyökyttää hieman ihmeissään ja hymyilee sitten pienesti Naarulle, silittelee sen leukaa sormenpäällään* kokeilen mielelläni ainakin, mennään vain joku ilta... *nyökyttää ja hymyilee sitten pikkuisen Titille* hei taas...

Crow: *urisee hellästi Titille ja suukottaa sen hiuksia, kietoo käsivartensa omistavasti sen harteille* mukavan lähekkäin, pakettina ollaan tässä... ethän ole liian ahtaalla miusi? *silittää Titin harteita ja katsoo sitten Cerapia miettivänä*

Love: *tulee olohuoneeseen ja nyökyttää tervehdyksen kaikille paikallaolijoille* iltaa kaikille... *heilauttaa Titille lämpimästi hymyillen kättään*

Ace: *menee pöydän ääreen istumaan ja uittaa sormeaan hajamielisesti lasissaan juotuaan siitä puolet*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Loka 31, 2011 12:34 am

Shadow: *nyökyttää innoissaan Naarulle ja Evanille, näyttää sitten Naarulle peukkua Evanin vastatessa* noni, jes!

Miyo: *silittää Assin käsivartta hitaasti ja vilkaisee sen kasvoja nyökyttäen* tottakai... hyvä jos kunnossa kuitenki...

Hazel: *hymyilee hieman Lunulille sen innostuessa ja nyökkää hieman* se on hyvä kuulla, täytyy olla ahkera tulosta tehdäkseen. *kohottaa kulmiaan hieman* Voi kiitos, oletko tosiaan sitä mieltä? Minä todella rakastan työtäni, palkitsevinta mitä voi olla.

Ceraph: *nyökyttää hitaasti Titin niskaa vasten ja silittää sitten sen hiuksia, vilkaisee Lovea sen tullessa olohuoneeseen*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Marras 01, 2011 6:54 pm

Naaru: hyvä hyvä kattokaas, siel pelataa kaikki kimpas! *nyökyttää leveästi hymyillen ja naputtelee sormenpäillään Evanin kylkeä, katsoo sitten Titiä hetken hiljaa* ...kato mammahan se siin! Ja vamppi! *osoittaa Lovea sen tullessa*

Sia: *tuijottaa Evania hetken epäillen ja hymyilee sitten innoissaan* eikä, vähä ihanaa, mäki tuun pelaamaan! *vilkuttaa Lovelle* moooi!

Tirol: *pudistaa päätään Crowlle* en ole... *kohottaa kulmiaan Evanille* heipä hei, pitkä aikapa tässä ehtikin vierähtää. *kääntää päätään hieman Naarun suuntaan* mm-m. *heilauttaa kättään Lovelle katsoessaan hetken sen suuntaan* hei...

Minu: *pudistaa päätään nopeasti ja katsoo Myrskyä hetken silmät tapillaan* ei... en mitään...

Lunul: olen todella sitä mieltä! Ja se varmasti onkin... *katsoo Haaselia silmät loistaen*

Auster: niin... niin... *nyökyttää hitaasti*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Evetin La Marras 05, 2011 12:47 pm

Myrsky: eikö? Näytät niin kovin siltä kuin olisit jäänyt jotain miettimään... *hymyilee pehmeästi Minulle ja suukottaa sen huulia kevyesti* haluaisitko muuten jotain syötävää, voisin hakea meille?

Evangeline: *naurahtaa pehmeästi Titille ja ottaa sitten Naarun käsistä hellästi kiinni, hymyilee sille pikkuisen toruen* tuo kutittaa, Naaru... *hymyilee Sialle hieman hämillään ja katsoo sitä ja Shadowta* ai... te olette pari, niinkö?

Crow: hyvä... *suukottaa Titin niskaa ja puskee sitä hitaasti, kietoo käsiään vähän omistavammin sen ympärille ja urisee miettien* mitähän täällä nyt sitten olisi tarkoitus tapahtua...?

Love: *nyökyttää hymyillen tervehtijöille ja hakee sitten katseellaan paikkaa itselleen, tulee hetken päästä Titin ja ukkojen luo, hymyilee niille miettien* täällä onkin melkoisen täysi tupa...

Ace: *yskähtää vähän keittiössä ja tulee sitten vesilasinsa kanssa olohuoneeseen, jää nojaamaan seinään johonkin mistä näkee paikallaolijat*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija La Marras 05, 2011 1:23 pm

Shadow: *vilkaisee Siaa sen innostuessa ja vilkaisee sitten Naarua ja Evania miettien, taputtaa Sian jalkaa pehmeästi* tietty tietty, juu! *nyökyttää sitten Evanille ja kiertää kätensä Sian niskan takaa* mun muiija on tää kyl.

Miyo: *silittää Assin kättä hitaasti ja katselee muita odottaen, laskee juomapullonsa sohvan juurelle lattialle*

Hazel: *nyökyttää Lunulille hymyillen ja kallistaa päätään vähän* voisit jälleen jokin kerta tulla katsomaan, jos haluaisit?

Ceraph: *katsoo hetken Lovea miettien ja nyökkää hiljaa, katsoo sitten muita olohuoneessa olevia hetken, silittelee Titin hiuksia rakastavasti*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Marras 09, 2011 12:58 am

Naaru: *naurahtaa innoissaan ja katsoo muita leveästi hymyillen*

Sia: joo, me ollaa! *kietoo kädet Saukin kaulan ympäri ja hihittää*

Tirol: älä nyt hoppuile... *taputtaa Crown käsivartta hieman rauhoitellen, seuraa sitten katseellaan Lovea ja kohottaa sille sitten kulmiaan* onhan täällä melko. *katsoo Cerapia niskansa yli ja hymyilee ihan pikkuisen*

Minu: en, minä vaan... *pudistaa päätään ja katsoo Myrskyä silmät tapillaan, nyökkää sitten* hae vain...

Auster: *katsoo juomapulloa ja sitten Lovea hymyillen* hei Love...

Lunul: voisinko? Se olisi hienoa, wau... *nyökyttää ilahtuneena*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Evetin To Marras 10, 2011 1:05 am

Myrsky: ...Perhoseni... onko kaikki ihan hyvin, näytät jotenkin niin hämmentyneeltä? *hymyilee hellästi Minulle ja suukottaa sen nenänpäätä pehmeästi, silittelee sen hiuksia* ei sillä että se olisi paha, olet kaunis hämmentyneenäkin...

Evangeline: *hymyilee Naarulle pikkuisen ja kutittelee sen leukaa, nyökyttää sitten Saukille ja Sialle* mmhm, vaikutatte aika samanhenkisiltä, se on hyvä... *nyökyttää hymyillen ja katselee sitten Naarun leukaa miettien* sinulle sopisi parta, rakas...

Crow: ...no ehkä minä vähän hoppuilinkin... olen ehkä vähän utelias... *rypistää miettien kulmiaan ja urisee tyytyväisenä Titin silittäessä, suukottaa sen niskaa hitaasti*

Love: hmm-m, kova juhlahumu päällä... *hymyilee hellästi ja nyökyttää, katsoo sitten Titiä kysyvästi hymyillen* mitäs muuten kuuluu? Sinulla on ainakin viehkeä asu... *hymyilee pehmeästi vähän enemmän ja nyökäyttää sitten Assille* iltaa Auster, mitä kuuluu?

Ace: *etsii itselleen jonkin istumapaikan ja näpertelee hihojaan miettien*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija To Marras 10, 2011 2:46 pm

Shadow: samanhenkisilt? *vilkaisee Siaa hymyillen ja katsoo sitten Naarua ja Evania vähän vakavana* ootsä ihan varma et on hyvä juttu, ettei mitää niinku... ehä mä mikää akka sentää oo? *tuuppaa Naarua kyynärpäällä* eiks va kaveri?

Hazel: tietenkin voisit, täytynee vain kysyä jälleen Majesteetilta hänen mielipidettään. *vilkaisee Minua nopeasti ja nyökyttää sitten Lunulille*

Ceraph: *hymyilee Titille sen katsoessa ja suukottaa sen huulia pehmeästi, katsoo sitten Lovea kulmat rypyssä ja murahtaa hiljaa sen sanoessa Titin asusta*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Kasu To Marras 10, 2011 11:55 pm

Naaru: hei hei ny... *heristää sormeaan Evanille kulmat rypyssä ja pudistaa päätään* ei kaveri mikää akka oo, kato...

Sia: no et sä mikää semmone oo, tyhmeliini mussukka... *hihittää ja halii Saukkia*

Tirol: *hymähtää pehmeästi ja kohottaa kulmiaan kevyesti Lovelle* eikö, olen aika kuumis. *katsoo Cerapia hiemasen hymyillen ja pusuttaa sen huulia*

Minu: on on, ei huolta... *huitaisee kädellään Myrskyn kasvojen edestä ja nyökyttää, hymyilee sitten ihan vähäsen* mene nyt...

Auster: hyvää kuuluu, kiitos, entä sinulle? *hymyilee kevyesti*

Lunul: *vilkaisee Minua ja nyökyttää rivakasti* niin tietenkin...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Marras 13, 2011 3:18 pm

Myrsky: hmm... *katsoo Minua kulmat hieman rypyssä ja suukottaa sen otsaa, nousee sitten sohvalta ja sipaisee sen poskea* hyvä on... tulen kohta takaisin... *köpöttelee keittiöön*

Evangeline: pöhkö, en minä sitä tarkoittanutkaan... *hymähtää pehmeästi Naarulle ja silittää sen sormenpäätä* tarkoitin että luonteet sopivat hyvin yhteen, että molemmat ovat riehakkaan oloisia...

Crow: *urisee hiljaa ja silittelee Titin harteita, hieroo niitä pehmeästi sormenpäillään*

Love: "aika" on lievästi sanottu, tähtönen... *hymähtää Titille pehmeästi ja nyökyttää sitten Austerille hymyillen* kiitos hyvää, on minulle jokseenkin hyvä juttu että nyt tulee jo niin aikaisin pimeää, pääsee ulkoilemaan...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Soija Su Marras 13, 2011 6:01 pm

Shadow: *nyökyttää vakavana Naarulle ja Evanille, taputtelee kämmenellään Sian olkaa* joo kato, emmä semmosii akka hommii ryhy mut kyl se riehakas kuulostaa paremmalt.

Hazel: uskon kuitenkin että se käy hänelle, et ole sentään mikään huligaani. *naurahtaa hieman*

Ceraph: *pusuttaa Titin huulia hellästi takaisin ja puskaisee nopeasti nenällään sen nenulla* mmh...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

HALLOWEENAH (kaikkii ihanii) - Sivu 4 Empty Vs: HALLOWEENAH (kaikkii ihanii)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa