Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vappubileet (kaikkia)

3 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu La Huhti 30, 2011 6:56 pm

Naaru: *hytkyy innoissaan olohuoneen sohvalla odotellessaan vieraita, kyttää välillä kelloa ja välillä tv:tä, josta tulee joku ihana dokkari paviaaneista*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Evetin La Huhti 30, 2011 7:22 pm

Crow: *ajaa moottoripyörällään pihaan ja pysäyttää sen sopivaan kohtaan, rypistää vähän kulmiaan taloa katsoessa ja nousee sitten pyörän kyydistä, nostaa kypärän päästään*

Myrsky: *kurvaa rauhallisesti pihaan autollaan ja vilkaisee Garnetia hieman tympeänä taustapeilin kautta* jätän tämän kerran kertomatta Minulle että sotkit vastaimuroidut penkkini tuolla pirtelöllä...

Garnet: *virnistää vähän ja näyttää peukaloa Myrskylle, harppaa sitten ulos autosta ja hypähtelee innoissaan kuistille soittamaan ovikelloa*

Ace: JOU, JÄBÄT! *vilkuttaa skootterinsa selästä ja ajaa sen Crown pyörän viereen, vilkaisee pyörää kummissaan* osaaks sä ajaa tota?

Crow: ...*astelee myös ovelle ja jää odottamaan jonkun vastausta*

Myrsky: Ja loistaa taas älykkyydellään... *ottaa ruusun etupenkiltä ja lukitsee auton ovet perässään, seuraa muita ovelle*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Soija La Huhti 30, 2011 7:46 pm

Shadow: *kaahaa autolla pihaan ja tööttää sitten innoissaan muutaman kerran, nousee autosta ja nostaa kätensä ilmaan, huudahtaa innoissaan* kaverit moi hei aloha ja terppa!

Miyo: *nousee autosta ja laittaa oven kiinni, oikaisee paitaansa vähän takaa ja katselee muita saapuneita miettien*

Naoki: *kuikuilee autosta hetken ja äkkää Eisyn, nousee sitten innoissaan ulos ja kipittää sen luokse* moooi!
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu La Huhti 30, 2011 8:38 pm

Naaru: *rynnii innoissaan ovelle ja avaa sen levälleen, heittää kätensä ilmaan* JOU! Kattokaas kaikki meikää! *pyörähtää balettipyörähdyksen poliisipuvussaan ja tekee sitten muskeliposen* HA!

Sia: *hypähtelee ovelle ja tekee jonkun ihanan heruposen Naarun vieressä, kikattaa sitten kaikille* moi! *äkkää Miyon ja heiluttaa kättään sille* moi sisko!
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Evetin La Huhti 30, 2011 9:46 pm

Ace: *hyppää Naarun eteen Spiderman puvussaan ja spiderman asentoon, viittoo käsillään samalla tavalla kuin spiderman* jou kaveri, hämähäkkimies on saapunut!

Myrsky: *pyöräyttää vähän silmiään Acen ja Naarun elämöinnille, vilkuilee sisään ja oikaisee lentokapteenin lakkiaan* iltaa vain...

Garnet: En ymmärrä tätä pukuleikkijuttua... tai siis... mitä itua tässä on? *osoittaa Naarua ja Sia kulma koholla* nolot asut isoilla ihmisillä, kuinka hupaisaa... *pujottautuu virnistäen niiden ohitse sisään ja vilkuilee uteliaana ympärilleen* Miimii?

Crow: ...*rypistää vähän kulmiaan ja tähyilee myös sisään, osoittaa Naarua vyöltään vetämällä muoviaseella ja rypistää kulmiaan* pam... pois tieltä, kuollut poliisi...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Soija La Huhti 30, 2011 10:42 pm

Shadow: *osoittaa Naarua ja Eisyä innoissaan ja harppoo ovelle* kato äijät, kyttä ja spaidari, mut meikä hakkaa teijät mennen tullen! *katsoo sitten Siaa ja viheltää pikkuisen* katos, toinen kyttä, ou jee!

Miyo: *heilauttaa kättään Sialle takaisin* moi sisko. *kävelee ovelle päin ja jää odottamaan että ovelle tulee lisää tilaa*

Naoki: hei! *kipittää Eisyn perään ja tökkää sitä kylkeen heti kun on hyvä hetki* kukkuu, hämis.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu La Huhti 30, 2011 11:04 pm

Naaru: *naurahtaa innoissaan katsoessaan Eisyä ja huitoo sitä kungfuliikkeillä* hi-ah! Hei mitäs! *katsoo Crowta ja asetta riemuissaan ja nojaa sitten seinään muka haavoittuneena* aaa, meikäläine on mennyttä! *yskähtää rumasti ja katsoo sitten Saukkia osoittaen innostuneena* katos, melkone kaveri! *heilauttaa kättään Myrskylle* kato papuha se siinä!

Sia: *heiluttelee kättään Miyolle ja katsoo sitten Saukkiin innoissaan kiljahtaen* pupunen! *halaa Saukkia lujasti* enkö ookkin hottis?

Minu: *kipittää portaat alas tummansinisessä farkkuhaalarissa ja valkeassa röyhelö t-paidassa, katsoo kaikkia eteisestä kummissaan ja kävelee sitten Garnetin luokse pienesti hymyillen* hei Garn! Sinäkin tulit...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Evetin La Huhti 30, 2011 11:19 pm

Ace: He hee, kato mä teen yhteistyötä sun kanssa, pollari! *vinkkaa Naarulle silmää ja vetää Nakin pään sitten kainaloonsa, pörröttää sen hiuksia* no moikka vaan, pikkujäbä, mitäs sä?

Myrsky: Hei vaan, esitätkö naamiaiskaupan myyjää? *hymyilee vähän huvittuneena Naarulle ja oikoo sitten itsensä sisään ruusun kanssa, hymyilee Minun huomatessaan ja kävelee sitä kohti*

Crow: Mmh... mennyttä... *nyökkää vähän Naarulle ja kävelee sitten myös sisään, vilkuilee ympärilleen vähän eksyneenä*

Garnet: Tietty tulin, en jättäisi mistään hinnasta näkemättä tätä sirkusta... enkä sinua... *hymyilee hellästi Minulle ja halaa sitä sitten, antaa suukon sen poskelle ja katselee sen vaatetusta* miten sinä osaatkin olla aina noin pahuksen söpö?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Soija La Huhti 30, 2011 11:40 pm

Shadow: kyllä kato! *nyökyttää Naarulle ja sitten Sialle, halaa sitä lujasti takaisin ja pussaa sen otsaa nopeasti* oot tietty hei, hottispottispupsu!

Miyo: *katselee muita odotellen hetken ja sujahtaa sitten ovesta sisään* Freddy comes through.

Naoki: *naurahtaa innoissaan ja rimpuaa pois Eisyn otteesta, pudistaa päätään pikkuisen* ihan hyvää, kiitos, entä sinä, hämppäri? *ojentaa käsiään haliin*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu La Huhti 30, 2011 11:51 pm

Naaru: jea jea... hei, ootpa sä taas nii hauska tänää, pappara! *osoittaa Myrskyn perään ja taputtaa Crown olkaa sen mennessä ohi* eiköhä mennä sisää, mitähä?

Sia: no tietenki! *suukottaa Saukin huulia nopeasti ja katselee sitten ympärilleen, juoksee sitten sisälle Miyon perään* mitä sulle kuuluu?

Minu: olet hupsu, Garnet... *punastuu hieman ja pyyhkäisee hiuksiaan korvansa taakse, vilkaisee Crowta ja vilkuttaa sille vähän, katsoo sitten Myrskyyn ja henkäisee innoissaan, astuu lähemmäs* hei Bijou... ihanaa kun pääsit, näytät... komealta...

Tirol: *kävelee varovasti portaita alas ja jää kurkistamaan kulman takaa eteiseen päin*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Toukokuu 01, 2011 11:47 am

Ace: Joo joo, sisää vaa, tuskin me ulkona biletetää koko aikaa! *virnistää vähän ja hyppää sisään vammaisen hämismäisesti* ei hätää kaverit, hämis on täällä pelastamassa päivän! *vilkaisee Naarua* kai me voin kiipeillä täällä seinille?

Garnet: Ja sinä niin syötävän suloinen ja kaunis, ihmettelen usein kuinka onnistun pitämään sormeni erossa sinusta... *virnistää hellästi pörröttää vähän Minun hiuksia, huomaa sitten Titin* oho... *kuiskaa Minulle* tämäkö nyt on se sisko...?

Myrsky: Hei Perhoseni, tottakai pääsin... en jättäisi tätä välistä koska tiedän sinun olevan täällä... *hymyilee lempeästi Minulle ja painaa suukon sen huulille, ojentaa ruusun* kaunottarelleni, lensin kauas lentokoneella hakemaan tämän sinulle... *hymähtää leikkisästi* ja jos näytän komealta, sinä olet vähintäänkin sulostuttavan kaunis...

Crow: *vilkuilee vähän ympärilleen, huomaa ensin Minun ja vilkuttaa vähän takaisin, sitten Titin ja murahtaa innoissaan tullessaan lähemmäs sitä* katso rakas... olen gangsteri...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Soija Su Toukokuu 01, 2011 1:05 pm

Shadow: *suukottaa Sian huulia takaisin nopeasti minkä ehtii ja osoittaa sen perään nopeasti virnuillen, katsoo sitten Naarua ja Eisyä nyökyttäen* joo joo!

Miyo: *kääntyy katsomaan Siaa vähän hämillään ja kohauttaa toista olkaansa nopeasti* ihan hyvää, ei ihmeempiä. Entäpä sulle?

Naoki: *katsoo äijiä hiljaa nauraen ja loikkii sitten innoissaan sisälle päin, vilkuttaa Minulle nameissaan huomatessaan sen* moi Minu!

Ceraph: *köpöttää hitaasti portaat alas ja katselee Titin perään tarkkaavaisena*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu Su Toukokuu 01, 2011 8:31 pm

Naaru: *katsoo Eisyä virnuillen ja näyttää sille peukkua* tietty hei! *ojentelee käsiään sivuille* kaikki sisää vaa, lehmät ja sonnit!

Sia: aijaa! *halaa Miyoa innoissaan* siskoo, ei olla nähty aikoihi!

Minu: *tuuppaa Garnetia kevyesti käsivarteen* höpö höpö, puhut ihan hassuja... *katsoo Myrskyä hieman innoissaan naurahtaen ja ristii ujona jalkansa* voi Bijou, lentokoneella... *punastuu enemmän ja katsoo sitten Titiä Garnetin kuiskatessa, rypistää kulmiaan* no tämä onneton juuri... *kääntää päätään Naokiin ja vilkuttaa sille* hei...

Tirol: *katsoo Crowta hiljaa naurahtaen ja kohottaa kulmiaan, hymyilee sitten vinosti katsoessaan sitä päästä varpaisiin* kas ompa tänne komea gangsteri eksynyt... *vilkaisee Cerapia pienesti hymyillen* sovit meidän jengiin, vai mitä?
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Evetin Su Toukokuu 01, 2011 11:22 pm

Ace: Noni, sitten vaan valitsemaan seinää... *virnistää vähän ja katselee paremmin ympärilleen, kuin jotain etsien*

Garnet: Hei, totuuksia vain Miimii, totuuksia... *hymyilee hellästi ja pörröttää Minun hiuksia pehmeästi, katsoo sitten hetken Titin suuntaan ja sitten taas Minua ja Myrskyä* jätänkö teidät lempiväiset hetkeksi kahden...? *virnistää vähän Minulle ja pukkaa sitä hellästi kylkeen*

Myrsky: Tietenkin lentokoneella, olenhan lentokapteeni... *hymyilee lempeästi Minulle ja ojentaa ruusua* ota se Perhoseni, olen kasvattanut sen itse...

Crow: *vilkaisee pikaisesti Ceraphin suuntaan ja katsoo Titin asua innoissaan, hiljaa uristen* sinä olet tavattoman seksikäs merirosvoprinsessa, eiköhän lähdetä ryöstöretkelle...? *virnistää pienesti*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Soija Su Toukokuu 01, 2011 11:40 pm

Shadow: sonnit sisään! *hyökkää sisään ovelta ja heilauttaa kättään kaikille* hola! *tuuppaa Naarua vähän kylkeen* kaveri hei, onko jotain erikoisohjelmaa?

Miyo: *halaa Siaa vähän takaisin ja taputtaa sen selkää hämillään* ei ollakaan... mitä sulle kuuluu?

Naoki: *hymyilee innoissaan Minulle ja katsoo sitten ympärilleen, huomaa sitten Titin ja vilkuttaa sillekin* moi Tirol!

Ceraph: jengiin... *katsoo Crown vaatetusta ja sitten Titin ja omaansa, nyökyttää pikkuisen miettien* sovin...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu Ma Toukokuu 02, 2011 7:26 pm

Naaru: *naurahtaa Saukille ja tuuppaa sen kylkeä kyynärällään* no kuules, eiköhä me äijät ohjelmaa keksitä, hä!

Sia: iha hyvää! On kaikkee jännää ollu... *nyökyttää ja katsoo Miyoa innoissaan hymyillen*

Minu: Garnet... *rypistää kulmiaan muka kiukuissaan ja heristää sormiaan sille, katsoo sitten Myrskyä pienesti punastuneena ja ottaa ruusun siltä* kiitos... se on kaunis...

Tirol: mmhm... *iskee kädet lanteilleen ja keinauttaa peppuaan, puree huultaan pehmeästi ja taputtaa Crown käsivartta* eiköhän lähdetä... *heilauttaa kättään Naokille, vilkaisee Cerapia pienesti hymyillen ja ottaa sen kädestä* voi pöhnö raukka, ihan orpo...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Evetin Ma Toukokuu 02, 2011 7:56 pm

Ace: Hmm... *hiipii käytävässä miettien* Spidermaaaan- maaan... *äkkää Titin ja virnistää sille innoissaan* moikka systeri, mitäs sul- *katsoo sen asua ja iskee silmää leikkisästi* aika hemaiseva toi sun piraattiasus, vaimo!

Garnet: *naurahtaa hellästi Minulle ja suukottaa sen poskea* no, minä jätän teidät kahden, käyn vähän katselemassa ympärilleni, en ole kamalasti täällä ollut... *hymyilee Minulle ja köpöttelee sitten peremmälle taloon uteliaana*

Myrsky: *rypistää vähän kulmiaan Garnetin suukotuksesta ja silittelee sitten kevyesti Minun hiuksia, antaa suukon sen otsalle* ei läheskään niin kukkivan kaunis kuin sinä... mennäänkö peremmälle? *hymyilee ja kietoo kätensä sen harteille*

Crow: Mmmh... eipäs yritetä aiheuttaa ylimääräistä kihelmöintiä vartalossani... *virnistää pienesti ja läppää Titin peppua pehmeästi, katsoo sitten Cerapia hetken ja sitten Titiä* veli sopii ihan hyvin joukkoon, kyllä kolmaskin mahtuu ryöstelemään...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Soija Ma Toukokuu 02, 2011 8:25 pm

Shadow: toooodellaki kyllä kato, äijät keksii, äijät keksii! *nostaa kätensä ilmaan ja paiskaa nyrkkihansikkaat yhteen*

Miyo: no kerro ihmeessä mitä jännää? *kohottaa kulmiaan vähän ja hymyilee pienesti vinosti*

Naoki: jee... *katselee Titiä hetken hymyillen ja sitten muitakin ja menee sitten peremmälle olkkariin*

Ceraph: *katsoo Titiä hymyillen ja puristaa hellästi sen kättä* orpo... onneksi on purri... *silittää sen selkää hellästi ja katsoo sitten Acea, rypistää kulmiaan "vaimo"sta ja katsoo sitten Crowta hämillään* ryöstelemään...
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 03, 2011 9:00 pm

Naaru: äijät keksii! Mite ois vaik... HEI! Musaa, oisko "selvä päivä" mitää, hä? *katsoo kaikkia innoissaan ja juoksee radion luokse olohuoneeseen*

Sia:*rypistää kulmiaan Eisyä katsoessaan sen mennessä ohi ja sitten taas Miyoa, hihittää innoissaan* mä oon ollu niiin juhlimas!

Minu: *vilkuttaa vähän Garnetin perään ja katsoo sitten Myrskyä posket pienesti punottaen* mennään vain... sohvalleko, vai minne haluaisit? *heiluttaa jalkaansa kengänkärjellä*

Tirol: *hymähtää matalasti Crown läpätessä, silittää sen kättä ja katsoo sitten Cerapia, puristaa sen kättä pehmeästi* niin, ei ole orpo pöhnö, meidän kanssa olet, kopla...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Toukokuu 03, 2011 9:17 pm

Ace: Ei sitä, ihan sairasta renkutusta! *virnistää Naarulle vähän ja köpöttelee sitten peremmälle olohuoneeseen, vilkuilee vähän ympärilleen*

Garnet: *tutkii uteliaana kirjahyllyjä ja katselee miettien ympärilleen, köpöttää sitten keittiön suuntaan* huhuu, onko täällä muita?

Myrsky: Sopii hyvin rakkaani, sallinet minun johdatella sinut... *hymyilee hellästi ja suukottaa Minun poskea, johdattelee sitä sitten olohuonetta kohti ja rypistää vähän kulmia Naarun toiminnalle*

Crow: Mmmh... meitä ei kukaan pysty voittamaan... *nyökyttää vähän ja urisee pehmeästi Titin silittäessä, antaa suukon sen poskelle*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Toukokuu 03, 2011 9:27 pm

Shadow: JOO! *rynnii Naarun perään innoissaan ja heilauttaa nyrkkiään vähän Eisylle* mitään renkutusta, hyvä biitti hei!

Miyo: mmhm, juhlimassa, mitäs muuta? Onko ollu juhlan aiheita? *katselee Siaa vähän päätään kallistaen*

Naoki: *tulee Eisyn luokse innoissaan hymyillen* hämppis, tuletko miun kanssa istumaan?

Ceraph: jee... ei orpo... *silittää Titin hiuksia hellästi ja katsoo sen kättä hymyillen josta pitää kiinni* kopla... mikä on kopla?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Toukokuu 03, 2011 10:24 pm

Naaru: höölkynköölkyn! *heiluttaa nyrkkiään ilmassa ja laittaa cd:n soittimeen, laittaa sitten biisin soimaan ja heiluttaa lantiotaan innoissaan* Ace tuu jammaa säki äläkä nössöile!

Sia: no oikeestaa mä oon juonu ku oon ollu vähän maassa... hei, tää on hyvä biisi! *osoittaa olohuoneeseen innoissaan ja nyökyttää Miyolle*

Minu: *hymyilee hieman pehmeästi ja seuraa sitten Myrskyä, mutristaa suutaan pikkuisen kiukuissaan Naarulle* hmmh...

Tirol: *silittää Crown poskea rakastavasti* aivan... *katsoo Cerapia päätään kallistaen ja hymyilee sille vähän* kopla... niinkuin... hmm... joukko?

Auster: *säpsähtää Garnetia ja suhaisee tussilla seinäkalenteriin viivan* huhhui... *naurahtaa nolona ja katsoo Garnetia harmissaan* anteeksi, mitäs minä nyt noin säikyn...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Evetin Ke Toukokuu 04, 2011 12:07 am

Ace: Tota joo... mä tuun ihan kohta! *nyökyttää vähän ja näyttää peukkua äijille, kävelee sitten keittiön suuntaan kulmat pienessä rypyssä*

Garnet: Anteeksi, ei ollut tarkoitus säikäyttää... *hymyilee pienesti Austerille ja katsoo sitä hetken ennen kuin ojentaa kätensä* en ole varma olemmeko tavanneet, olen Garnet, Minun paras ystävä.

Myrsky: Voi jestas, olisi pitänyt arvata että tämä menee tähän... roskamusiikkia Naarun tapaan, älykkäät sanoitukset ja kaikkea... *rypistää kulmiaan ja vetää sitten Minun syliinsä istumaan sohvalle, suukottaa sen poskea pehmeästi ja hymyilee sille* onneksi voimme keskittyä vain toisiimme...

Crow: *puskee pehmeästi Titin silitystä vasten ja antaa suukon sen huulille, nyökyttää sitten vähän sen selventäessä sanaa Ceraphille* niin... meillä on sellainen... kolmen kopla... rosvokopla... *rypistää kulmiaan miettivästi*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Soija Ke Toukokuu 04, 2011 12:28 am

Shadow: *jammaa vähän musiikin mukana ja katsoo sitten Eisyn perään kummissaan peukkua näyttäen, sitten Naarua hämillään* mitäs helevetaa täällä tapahtuu, kaveri vaa häippää. *nostaa nyrkkinsä ylös ja hujauttelee niillä jotain kohti*

Miyo: *kohauttaa olkiaan vähän ja kävelee olohuonetta kohti, katsoo Siaa kysyen* miks maassa?

Naoki: *katsoo myös Eisyn perään hämillään ja katsoo Saukkia ja Naarua jos kuulis niiltä mikä Eisyn tuli*

Ceraph: *nyökyttää miettien Titille ja Crowlle* joukko... rosvokopla... *hymyilee sitten vähän Titille* mitä me rosvoamme?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Kasu Ke Toukokuu 04, 2011 6:27 pm

Naaru: sinne vaa lähti, no mut biisin voi laittaa ripiitille ni ehtii äijäki jammailee tännenäi! *hohottaa riemuissaan ja tekee jotain ihania pervoliikkeitä tanssiessaan*

Sia: noku tiiäks... *katsoo pitkään Cerapia kävellessään nopeasti ohi, tarraa sitten Miyon käsivarteen* noku mun ihastus ei tykkää must!

Minu: hmmh... no onneksi... *halaa Myrskyä lujasti ja tuuppii sen rintaa nenällään*

Tirol: mhmm... no, me voisimme vaikka pölliä kaikkien kukkarot... *katselee ympärilleen hetken ja hymyilee sitten pienesti molemmille miehille*

Auster: *ojentaa kätensä Garnetille ja ravistaa kevyesti* Auster, hauska tavata...
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Vappubileet (kaikkia) Empty Vs: Vappubileet (kaikkia)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa