Keskustelu (Auster/Ace)
2 posters
Sivu 1 / 1
Keskustelu (Auster/Ace)
Ace: *istuu kotisohvalla ja naputtaa hermostuneesti sormellaan farkkujensa lahjetta, vilkuilee välillä kelloa*
Vs: Keskustelu (Auster/Ace)
Auster: *kävelee ovelle ja miettii hetken katsellen kenkiään, koputtaa sitten hitaasti rystyillään oveen*
Kasu- Viestien lukumäärä : 2072
Ikä : 34
Ace: *säpsähtää vähän koputusta ja huokaa pienesti, nousee sitten vähän värähtäen ylös sohvalta ja kävelee avaamaan oven, katsoo sitä varovasti* moi... tai siis hei... tai moi... joo... *avaa ovea vähän enemmän ja astuu sivummalle* tuu vaan...
Auster: *hymyilee lempeästi* hei... *astuu sisälle ja kietoo kaulaliinan pois kaulastaan*
Ace: *katselee sitä pitkään hetken aikaa ja ravistaa sitten vähän päätään, katselee ikkunasta ulos ja työntää kädet taskuihin* kiva ilma... tollanen... keväinen...
Auster: niin... niinhän siellä on... *katselee ulos hetken ja riisuu sitten takkinsa, laittaa sen naulaan ja katsoo sitä sitten hellästi* mitä sinulle kuuluu?
Ace: Joo, pajunkissat alkaa kasvaa ja silleen... ja leskenlehtiä... *katselee vähän ikkunaan ja katsoo sitten sitä surullisesti* Assi... mulla on ihan kauhee olla, mun on pakko selittää sulle kun... mä oon ollu ihan kamala...
Auster: *katsoo sitä pitkään hieman hämillään ja hymyilee sitten pienesti, nyökyttää* minä... kuuntelen mielelläni jos sinulla on jotakin sanottavaa...
Ace: No on minulla... ihan kamalasti, niin kauheesti etten mä tiiä mistä alottaa... tai silleen... *huokaa vähän ja astelee sohvalle, rojahtaa istumaan siihen* kun... sillon ku mä sanoin tyhmästi... ja Titille tuli kamala olo siitä mitä mä sekoilin... ja sitt mä kuulin ett säkään et tykkää musta... ja sitt ku sä kerroit... ett sulla... ja Miyolla... hitto... *hautaa kasvot käsiinsä ja vetää ääni väristen henkeä* tää on helkutin hankalaa...
Auster: *katsoo sitä huolissaan ja tulee sitten istumaan sen lähelle sohvalle* hankalaa...? Minä huomaan että sinun on paha olla...
Ace: Joo... on... kun... Assi... *katsoo sitä surullisena ja ottaa varovasti sen kädestä kiinni* mä en haluu erota... mä tiedän että mä en oo ollu parhain mahdollinen mies sulle, en käyttäytyny kiltisti tai ollu niin ihana kun mun pitäis olla... mutt... jos mä saan sulta mahollisuuden, mä teen ihan mitä vaan ettei tartte erota... *puree vähän huultaan* kun... mua pelottaa se että sulla on tunteita Miyoa kohtaan...
Auster: *nyökyttää sen sanoille ja silittää sen kättä varovasti* hmm... voin ainakin sanoa sinulle Ace, että minulla on kyllä tunteita häntä kohtaan, mutta hän ei halua olla kanssani... hänellä on sitäpaitsi Naaru... *nyökyttää ja hymyilee sille hellästi* ja minulla on tietenkin tunteita sinuakin kohtaan... vaikka olenkin ollut pettynyt..
Ace: Mmm... no sen mä kyllä uskon että oot ollu... mä en todellakaan oo ollu kiva, en oo jutellu sulle, soitellu tai tekstaillukaan kamalasti... ei se oo reilua eikä suhteessa tehä niin... ja multa on ollu tosi idioottia tehdä ne asiat, en ees kunnolla tiiä miks oon... *katsoo sitä harmissaan ja surullisena, värähtää vähän ja pyyhkäisee nopeasti silmiään* mä oon ollu tosi tyhmä sulle...
Auster: *huokaa huolissaan ja silittää sen kättä varovasti* älä syytä itseäsi Ace, olisinhan minäkin voinut tehdä jotakin toisin...
Ace: No mutt kun... tää on kuitenkin suurimmaks osaks mun syytä! Sä oot ihana mies, komee, ystävällinen, kaunis, tosi lahjakas keskustelija... ja mä oon ollu suurisuinen pelle... *värähtää vähän sen silittäessä ja katsoo sitä varovasti* mun tekis kauheesti mieli suudella sua ja halata...
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa