Race Revolution
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

3 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu Ti Tammi 04, 2011 4:28 pm

Naaru: *rymistelee sisään mökkiin ja heiluttelee avaimia kädessään, virnuilee innoissaan* siisti paikka!

Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Soija Ti Tammi 04, 2011 4:43 pm

Shadow: *juoksee innoissaan Naarun perässä mökkiin ja paiskaa sen selkää äijämäisesti, katselee ympärilleen* ei jumatsuikka, tännehän mahtuu!
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Evetin Ti Tammi 04, 2011 4:46 pm

Ace: *köpöttää äijien perässä sisälle mökkiin ja katselee virnuillen paikkoja* oho, täällähän on tilaa vaikka lammaslaumalle! *käy peremmälle ja kääntyy sitten olkansa yli virnistämään niille* let's get this party started fellas!
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu To Tammi 06, 2011 1:11 am

Naaru: *nyökkäilee molemmille äijille innoissaan ja laskee avaimet eteisen pöydälle, vilkuilee sitten ympärilleen* niiku... huge paikka! *taputtaa reittään ja katsoo ovelle* matkatavarat missä viipyy?

Tirol: tässä on matkatavarasi. *heittää Naarun laukut lattialle ja laskee niiden lähelle omansa ja Minun laukut, pyyhkäisee hiuksia olaltaan ja katselee peremmälle* hm... kaunis.

Minu: *astelee sisälle Titin perässä ja taputtaa sen olkaa nopeasti* kiitos... *katsoo hetken mattoa ja sitten äijiä* oliko pakko rompostella lumisilla kengillä perälle asti? Nyt joku joutuu kuivaamaan maton etteivät sukat mene märiksi... *nyrpistää nenäänsä matolle*

Auster: *kävelee reppunsa kanssa ovelle asti ja jää katsomaan taakseen muita tulijoita, hymyilee kevyesti* ainakin täällä on tilaa meille kaikille...

Alastair: *kävelee hitaasti mäkeä ylös ja pysähtelee katsomaan metsää*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Soija To Tammi 06, 2011 1:45 am

Shadow: *kääntyy katsomaan ovelle ja katsoo hetken miettien Titiä ja Minua, naurahtaa sitten innoissaan ja heilauttaa kättään matolle* miiiitä, siihen jottai paperii vaan jos häirittee, tai kävellää ilman sukkia nii ei mitää ongelmaa kattokaas! *katsoo sitten laukkuja ja pöristää huuliaan vähän* perkule, meikä unohti laukun autoon... *tuuppaa Naarun kylkeä vähän* äijä pisti naisen kantamaan!

Ceraph: *köpöttää hitaasti mökin ovelle ja katselee ympärilleen hetken, kopistaa sorkkansa ennen kun astuu sisälle, halaa Titiä hellästi takaa ja vilkaisee muita nopeasti*

Miyo: *kävelee Assin perään vetäen matkalaukkuaan perässään ja taputtaa sen olkaa vähän, katselee sitten mökkiä innoissaan hymyillen* vau, täällä ainakin kelpaa olla.

Iladel: *kävelee mäkeä ylös kantaen laukkuja mukanaan, katselee uteliaana mäen päälle*

Venís: *tulee Iliksen perässä, hymyilee ja nyökkää kohteliaasti Allulle sen ohittaessaan*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Evetin To Tammi 06, 2011 2:00 am

Acen: HEEE, etelän hetelmällä taitaakin olla poveria vaikka muille jakaa! *virnistää innoissaan ja näyttää peukkua Titille, virnuilee sitten vielä enemmän Minua katsoessaan* jeah, samaa mieltä Saukin kanssa, pikku prinssi voi joskus tehä jotain ilman palvelijoitakin!

Myrsky: *astelee ovesta sisään ja puhahtaa kevyesti, hymyilee sitten pehmeästi ja laskee laukkunsa maahan* hmm... täälläpä on viihtyisän oloista... *hymyilee tyytyväisenä ja painaa suukon Minun poskelle, rutistaa sitä pehmeästi* mmmh... tulee varmasti ihana loma... *hymyilee sitten Titille kiitollisena* kiitos kun kannoit pikku prinssini laukut...

Crow: *kävelee hitain askelin mäkeä ylöspäin laukkua olallaan kantaen, seisahtuu Allun luokse sen viereen päästessään* mukavan oloinen paikka...

Love: *tulee hyräillen muiden perässä ja työntyy lentolaukkunsa kanssa ovesta sisään* jaaha, kaikki ovatkin jo päässeet ihastelemaan majapaikkaamme... täällä kyllä onkin hienon näköistä... *hymyilee pehmeästi ja mietteissään* pitäisiköhän sitä ottaa jotakin "tervetuliaslämmikettä"?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu To Tammi 06, 2011 2:22 am

Naaru: *nyökyttää virnuillen äijien sanoille ja osoittaa Minua* siivoo kuule ihan itte, mä oon lomalla täällä, en saa ees palkkaa! *tuuppaa Saukkia kylkeen* kato jos itellä on hanskat täynnä ni kyllä muijat voi olla avuks!

Tirol: *rypistää kulmiaan Naarulle ja katsoo sitten Eisyä, näyttää sille peukkua ja hymähtää sitten pehmeästi Myrskylle* ei kiittämistä, eihän pikku nuppunen olisi jaksanut niitä kuitenkaan itse kantaa. *nipistää Minun poskea mukalempeästi hymyillen, katsoo sitten Cerapia olkansa yli, silittää sen käsivartta hellästi* pöhnö, onko kopsottimet lumessa, eihän palele?

Minu: *nyrpistää nenäänsä uudestaan äijien sanoille ja pudistaa päätään* jo on tökeröä, ilman sukkia, tarttuu kaikki jalkasilsat ja sienet toisiin, kuka sellaista haluaa? Siivotkaa lumet ja lätäköt... *osoittaa mattoa ja hymyilee sitten Myrskylle varovasti* Bijou... *vilkaisee ovelle* pitää varoa ettei Alastair näe... *säpsähtää vähän Titin nipistyksestä ja huitaisee ilmaa kädellään* hmmh...

Auster: *vilkaisee Miyoa ja nyökyttää, käy sitten eteiseen ja kopistaa kenkänsä*

Alastair: *katsoo Venístä ja nyökkää takaisin, kääntää sitten katseensa Crowhun* kyllä... yllättävän... luonnonläheistä, ei melua kaupungista. *nyökkää ja katselee puita*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Soija To Tammi 06, 2011 2:50 am

Shadow: mullakin on loma, tää ei tee työtä minkäänlaista. *pudistaa vähän päätään Minulle ja nyökyttää Naarulle innoissaan* totta puhut, veli hyvä! *osoittaa Lovea sitten* tervetuliaslämmikettä, mulla on mukana, kierros kaikille!

Ceraph: *vilkaisee sorkkiaan nopeasti ja nyökyttää Titille, silittää sen masua pehmeästi* mmh, kultapurri... on vielä vähän lumessa, mutta ei palele...

Miyo: *katsoo hetken Assin perään ja käy sitten myös sisään, riisuu kenkänsä ja jättää ne oven lähelle, käy peremmälle ja taputtaa pikkuisen hymyillen Titin ja Minun päitä nopeasti niiden ohi mennessä* hellou. *katselee ympärilleen ja menee tarkistamaan paikkoja*

Iladel: *tulee mäen päälle ja huokaa syvään, tulee sitten eteiseen ja vilkuttaa kaikille* päivää, toin laukkuja!

Venís: *kävelee mökin hitaasti mökin ovelle ja katsoo sitä ulkopuolelta, lähtee sitten kiertämään sitä hitaasti katsellen maisemia ja mökkiä*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Evetin To Tammi 06, 2011 3:23 am

Ace: HO HOO, mitäs lämmikettä Saukilla on mukana, ei kai kauheesti mitään mehua vahvempaa ku täällä on lapsia? *osoittaa virnistäen Minua ja yrittää näyttää vahvalta ja vakavalta* you go and clean, little majesty! *virnistää ja tulee sitten Assin luo, suukottaa sen käsivartta hellästi hymyillen* moi muppu... mulla on sulle kahdenkeskeistä asiaa heti kun ehdit...

Myrsky: *mulkaisee Acea ärtyneenä* uskallakin komennella ylempänäsi olevaa... *murahtaa hieman ja hymyilee sitten hellästi Minulle, kuiskuttaa sen korvaan* anteeksi, myöhemmin sitten kunnolla, sopiihan...? Ja minä lupaan siivota tämän sotkun, älä huolehdi siitä... *silittää hellästi sen hiuksia ja naurahtaa pehmeästi Tirolin sanoille* noh noh, ystävällisesti teit kuitenkin, ihanan sisarellisesti...

Crow: *nyökyttää Allun sanoille ja katselee maisemaa* niin tosiaan... lähdettekö kävelylle myöhemmin...? Voisin lähteä seuraksi...

Love: *naurahtaa hitusen Saukin sanoille ja nyökkää sitten Iladelille* hei... *kävelee peremmälle ja hymyilee Tirolille ja Ceraphille niiden ohitse kulkiessaan* hei teillekin...


Viimeinen muokkaaja, Evetin pvm To Tammi 06, 2011 7:35 pm, muokattu 1 kertaa
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu To Tammi 06, 2011 3:02 pm

Naaru: miiitäää, voiha sitä nyt vähä ottaa vaikka muksuja pyöriiki, kaikkiha sitä syntisiä ollaan! *hohottaa innoissaan ja ottaa sitten kengät jalastaan, viskaa ne eteiseen ja puistelee käsiään* nonni, mitäs sitte, pitäsköhän tosiaan ottaa ne tervetulojaiset...

Minu: *nyökyttää Myrskylle hymyillen ja halaa sitä hetkeksi pehmeästi, peruuttaa sitten vähän Miyon taputtaessa ja katsoo sen perään* hei... *tuhahtaa katsoessaan Eisyyn, vilkaisee kulmat rypyssä Naarua sen heittäessä röppökenkänsä* jestas...

Tirol: *hymyilee pikkuisen Cerapille ja nyökyttää* haluatko että puistelen, kulta? *vilkaisee Miyoon ja tökkää sen kylkeä nopeasti* moi. *kääntyy halaamaan Cerapia ja puskee sen vatsaa* mm... *vilkaisee Lovea toisella silmällä ja nyökkää tervehdykseksi*

Auster: *katselee hieman hämillään ympärilleen ja tulee sitten Myrskyn vierelle* hei Myrsky... *hymyilee pehmeästi ja katsoo Minuun ja Titiin* hei...

Alastair: kohteliaasti kysytty, lähtisin mielelläni... pitäisi katsoa holhokkieni perään, mutta poikani neuvonantaja varmasti vahtii heitä. *nyökyttää ja taputtaa kevyesti Crown käsivartta*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Soija To Tammi 06, 2011 7:23 pm

Shadow: *nyökyttää innoissaan Naarulle ja nostaa kätensä ilmaan, osoittaa sitten Eisyä* mulla on vaikka mitä mukana! Eikun laukuista kaivelemaan, Ilishän niitä onneks kanto. *käy hakemassa Ilikseltä yhden laukun ja riisuu kenkänsä eteiseen, menee sitten peremmälle kaivelemaan laukkua ja ottaa sieltä Koskenkorva-pullon ja näyttää sitä ympärilleen innoissaan* tätä ainakin, kuka haluu?

Ceraph: *nyökyttää pikkuisen ja halaa Tiitiä onnessaan, silittää sen niskaa rakastavasti ja kuiskaa sille hellästi* se olisi hauskaa, kulta... *pusuttaa sen päälakea ja vilkaisee sitten Lovea, rypistää kulmiaan pienesti* hmm...

Miyo: *tulee takaisin olkkariin jostain makkareista ja käy istumaan johonkin sohvalle* kivat tilat... *katselee ensin ympärilleen uteliaana ja sitten muita miettien*

Iladel: *riisuu kenkänsä ja ulkovaatteensa eteiseen ja menee innoissaan peremmälle laukkujen kanssa, katselee sitten hymyillen ympärilleen* hei kaikki!

Venís: *tulee mökin ovelle kun sai kierrettyä mökin ympäri, katselee muita hymyillen kevyesti*
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Evetin To Tammi 06, 2011 7:33 pm

Ace: ...*vilkaisee Assia vähän pahoillaan ja tulee sitten sen luo, ottaa vähän sen käsivarresta* muppu... kuulitko sä mua?

Myrsky: Mmmh, anna minun siivota kaikki Perhoseni... *hymyilee pehmeästi ja ojentaa Minulle sitten käsiään* anna kun autan sinulta takkia pois kulta... *nyökkää kohteliaasti ja katsoo sitten Assia hymyillen* hei Auster, mitä kuuluu?

Crow: Se on mukava kuulla, jos menemme vaikka päivällisen jälkeen...? Minä ja veljeni huolehdimme tietenkin molemmat Tirolista ja... Myrsky... pitää huolta pojastanne, uskoisin... *nyökyttää ja viittaa sitten mäkeä kohti* liitymmekö muiden seuraan...?

Love: *hymähtää pehmeästi Tirolin nyökkäykselle ja riisuu sitten ulkovaatteensa, astelee sitten peremmälle ja kävelee keittiöön*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu To Tammi 06, 2011 7:51 pm

Naaru: *nostaa kätensä riemuissaan ilmaan Saukin esitellessä pulloa* meikäläiselle maistuu! *heilauttaa kättään Ilikselle* viinaksia laukkupoika!

Minu: *hymyilee hieman Myrskylle ja napittaa takkiaan auki, katselee muita miettien ja pysäyttää katseensa viinapulloon* voi eikä...

Tirol: *kehrähtää hiljaa Cerapille ja hymyilee pikkuisen onnessaan sen kuiskatessa* hyvä... mennään tuohon ovenrakoon puistelemaan. *osoittaa ovea*

Auster: *hymyilee Myrskylle* hyvää kiitos, Myrsky, entä sinulle? *kääntyy katsomaan Eisyä hieman hämillään ja naurahtaa sitten* anteeksi, en kuullut, olin ihan muualla... mitä sanoit? Kahdenkeskistä...?

Alastair: *nyökkää hyvin pienesti ja huokaa katsoessaan mökille* pakkohan se on... *lähtee kävelemään hitaasti*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Soija To Tammi 06, 2011 8:15 pm

Shadow: jeah, maistuu! *heiluttaa pulloa vähän ilmassa ja katsoo muita kysyen, katsoo sitten Ilistä odottaen* kaivetaan sitten loput!

Ceraph: ovenrakoon... *nyökyttää ja katsoo ovelle hetken miettien, nostaa sitten Titin hellästi syliinsä ja menee ovelle, laskee sen varovasti maahan ja katselee sorkkiaan*

Miyo: *osoittaa laukkuaan ja heilauttaa kättään Ilikselle, Saukille ja Naarulle* hei, Saukki pani munki laukkuun ainakin yhden pullon. *riisuu takkinsa sitten*

Iladel: *heilauttaa kättään myöntyvästi ja avaa yhden laukun, kaivaa sieltä lisää juomista ja ojentaa Naarulle* tässä näin, olkaa hyvä.

Venís: *riisuu kenkänsä ja takkinsa ja laittaa sen naulaan, nyökyttää kohteliaasti ja hellästi hymyillen Titille ja Minulle* hei serkukset.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Evetin To Tammi 06, 2011 8:52 pm

Ace: Niin... kahdenkeskeistä asiaa, heti kun ehdit muppu... *nyökyttää ja silittää Assin kättä kevyesti, hymyilee pikkuisen* se on tärkeää...

Myrsky: *hymyilee rakastavasti Minulle ja ottaa sen takin vastaan, asettelee sen sitten naulakkoon* noin Perhoseni... *suukottaa pehmeästi sen poskea ja hymyilee sitten Assille* kiitos hyvää, ajattelimme liittyä Minun kanssa tänne muiden mukaan lomailemaan... ja ympäristö on kaunis...

Crow: *nyökyttää Allun sanoille ja seuraa sitä miettivästi, astelee mökin ovelle ja antaa pikaisen, pehmeän suukon Titin hiuksiin* hei lillirakas... *nyökyttää Cerapille* hei veli...

Love: *katselee ympärilleen keittiössä ja alkaa sitten tutkia kaappeja*
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Tammi 07, 2011 3:28 am

Naaru: *katsoo Miyon suuntaan innoissaan* oikeesti? Kaiva beibe kaiva! *taputtaa käsiään yhteen ja katselee ympärilleen virnuillen* sit jaetaan pullot et naiset saa kans tällee joo ja sit tää mun rapumies *osoittaa Myrskyä* varmaan juonu ikinä kunnon perseitä!

Minu: *heilauttaa kättään pikaisesti Veníkselle* hei serkku... *vilkaisee ovelle ja rykäisee hiljaa nähdessään Allun, katsoo Myrskyä miettien* juotavaa?

Tirol: hyvä... *katsoo Cerapia pikkuisen hymyillen sen laskiessa takaisin maahan ja kyykistyy sitten putsaamaan sen sorkkia innoissaan, hymähtää pehmeästi Crown suukottaessa* hei kulti.

Auster: tietenkin... ehdinhän minä *nyökkää Eisylle hieman hämillään hymyillen ja hymyilee sitten lempeästi Myrskylle* aivan... minäkin ajattelin tulla tänne rentoutumaan...

Alastair: *kävelee Cerapin ja Titin ohi, nyökkää Cerapille ja astuu sisälle, pysähtyy Minun ja Myrskyn luo*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Tammi 07, 2011 3:53 am

Shadow: *kääntyy nopeasti katsomaan Naarua* kato kyllä mä tajusin juomista tuoda, eihän juhlasta muuten tulis oikeeta juhlaa! *osoittaa myös Myrskyä* rapumiehes tarttee perseet!

Ceraph: eihän... tyttöni sormille tule vilua? *katsoo sen putsausta vähän huolissaan, nyökkää sitten Crowlle ja Allulle* hei...

Miyo: *laittaa takkinsa hyvin sohvan selkänojalle ja menee sitten laukkunsa luo, etsii sieltä jonkin juomapullon ja tuo sen Naarulle* mutta ette juo vielä kaikkea tervetuliaisiks, okei?

Iladel: *kaivelee edelleen tarkasti laukkuja*

Venís: *nyökkää Myrskylle hymyillen pehmeästi* hei Myrsky. *käy peremmälle ja menee keittiöön katselemaan paikkoja, katsoo sitten Lovea vähän yllättyneenä sen huomatessaan ja hymyilee pikkuisen* hei teillekin.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Tammi 07, 2011 8:38 pm

Ace: Joo... ihan milloin sä ehdit... vaikka sitten kun ollaan kaikki juotu ja jotain... *nyökyttää vähän huolissaan ja näpertää Assin hihaa kevyesti*

Myrsky: Vai rapumies... *hymähtää hieman närkästyneenä Naarulle ja hymyilee Minulle hellästi, äkkää sitten Allun ja kumartaa kohteliaana nyökkäyksenä* sir Alastair, me emme olekaan tavanneet aiemmin... tämä on suuri kunnia minulle...

Crow: Lilli pieni... *sipaisee Titin hiuksia pehmeästi* jutellaan sitten kun saat veljen sorkat... putsatuksi... *nyökyttää pikkuisen ja kävelee sitten peremmälle, riisuu takkinsa ja vilkaisee muita pikaisesti ennen kuin hakeutuu peremmälle olohuoneeseen*

Love: Ai hei... *nyökyttää Veníkselle hymähtäen ja tutkiskelee kaappeja* täällä on muitakin hopeahapsia kuin minä...
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Tammi 07, 2011 9:06 pm

Naaru: *taputtaa Shadown olkapäätä mielissään ja kääntyy sitten katsomaan Miyoa, nyökyttää innoissaan* ei tietenkää, pitäähän sitä joku tolkku olla! Eiks ni? *nyökyttää ja tekee jonkun vammaisen ilmeen*

Minu: *katsoo Allua sen tullessa luo ja suoristaa vähän ryhtiään*
hei... isä... eikö ole kotoisa paikka? *vilkaisee vähän Myrskyä*

Tirol: *pudistaa päätään ja hymyilee Cerapille hieman* ei... pöhnön sorkat on ihanat... *katsoo Crowta ja jää hetkeksi tuijottamaan sen perään, jatkaa sitten sorkkien putsausta* hmm...

Auster: mmh, vaikka silloin... *taputtaa Eisyn päälakea hellästi hymyillen, käy sitten peremmälle olohuoneeseen*

Alastair: *katselee ympärilleen hitaasti ja rypistää kulmiaan* hmm... *kääntää katseensa Myrskyyn ja nyökkää kevyesti* hyvä tavata viimein... olen kuullut sinusta paljon.
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Tammi 07, 2011 9:21 pm

Shadow: *nyökyttää Naarulle ja Miyolle innoissaan* kyllä me osataan viinaa annostella! *naurahtaa sitten Naarun tehdessä vammaisen ilmeen* ei jäbä, toi oli hehkee!

Ceraph: niinkö? Olen iloinen että pidät niistä, purrini... *kyykistyy alas ja silittää Titin olkaa hellästi, hymyilee sille rakastavasti*

Miyo: *naurahtaa vähän ja nyökyttää, tuuppaa Naarun rintaa nopeasti* tietty. *kääntyy sitten takaisin olkkarin puoleen ja käy istumaan sohvalle*

Iladel: *nostaa laukusta pullon ilmaan* täällä on vielä! *laittaa pullon maahan*

Venís: *naurahtaa hellästi ja nyökyttää* siltä vaikuttaisi. Me emme olekaan aikaisemmin tavanneet, oletan?
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Tammi 07, 2011 9:39 pm

Ace: Joo... *nyökyttää vähän ja virnistää sitten äijille* LOL, tekö muka osaatte annostella, sen ku näkis!

Myrsky: Niin, niin tosiaan on mukava tavata viimein... *hymyilee ja ojentaa kohteliaasti kätensä Allulle kätelläkseen* toivon mukaan Minu on kertonut minusta pelkästään hyvää, pidän työstäni nimittäin todella paljon...

Crow: *katselee vähän ympärilleen olohuoneessa ja käy sitten istumaan yhdelle sohvista, käpertyy sen nurkkaan ja tuijottaa takkaa tyhjästi*

Love: Emme kai, olen Love... Nocturne... *hymähtää ja nyökkää Veníkselle kohteliaasti* ja te...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu Pe Tammi 07, 2011 9:59 pm

Naaru: *tyrskii innoissaan omalle ilmeelleen ja heristää sitten sormeaan Eisylle* äläs nyt nuppunen ku tosimiehille se on kato taito luonnostaa! Aivot tietää oikeen määrän nääs!

Minu: *vaihtaa vähän painoaan toiselle jalalleen ja katselee vuoronperään Alluun ja Myrskyyn, vilkaisee sitten Crowhun ja hipsii nopeasti sen luo* Crow...?

Tirol: *katsoo Cerapia pää kallellaan ja halaa sitten sen koipea hellästi* olet rakas... noin, nyt on enimmät pois. *taputtaa sen reittä pehmeästi*

Auster: *huokaa kulmat rypyssä katsoessaan Naarua ja kävelee sitten istumaan yhdelle sohvista*

Alastair: *katsoo Myrskyn kättä hetken ja kättelee sitä sitten kevyesti* hmm... kyllä, hyvää nimenomaan. Mukava kuulla että pidätte työstänne, poikani osaa olla toisinaan hyvin kovapäinen... *katsoo Minun perään vakavana*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Soija Pe Tammi 07, 2011 10:13 pm

Shadow: *nyökyttää innoissaan Eisylle* tää veli täs on aiva oikees, ei mitään ongelmaa kun on aito tosimies, niinku me ollaan! *taputtaa Naarun selkää vähän*

Ceraph: *hyrähtää innoissaan sen halatessa ja halaa sitä sitten rakastavasti ja lujasti* sinäkin olet... paras rakas... *pusuttaa sen otsaa hellästi* kiitos kulta...

Miyo: *ristii jalkansa sohvalla ja huokaa pienesti, katselee sitten muita miettien*

Iladel: *nousee ylös tarkistettuaan viimeisenkin laukun ja katsoo sitten kaikkia uteliaana* kuka haluaa?

Venís: *nyökkää myös ja kumartaa nopeasti* Venís Benalla. *ojentaa kätensä sille hymyillen* hauska tutustua, herra Nocturne.
Soija
Soija

Viestien lukumäärä : 1558
Join date : 08.09.2010
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Evetin Pe Tammi 07, 2011 10:23 pm

Ace: Joo ihan varmaan kuule! *virnistää pikkuisen Naarulle ja tökkää Saukkia kyynärpäällä äijämäisesti kylkeen, iskee sille silmää* me joudutaan kuitenkin kantamaan toi yläkertaan nukkumaan...

Myrsky: *kättelee kevyesti takaisin ja hymyilee sitten kohteliaasti nyökäten Allulle* se on mainiota kuulla että olette kuulleet minusta pelkkää hyvää, Minu on erinomainen työnantaja ja kaikki kokemukseni hänen kanssaan ovat olleet yksinomaan opettavia ja hyviä... *nyökyttää kevyesti* toivon että saan pitää työni vielä hyvin pitkään...

Crow: *säpsähtää vähän Minun ääntä ja kääntyy sitten katsomaan sitä olkansa ylitse* ai... hei... pikkuveikka... mietin tässä juuri... *rypistää kulmiaan mietteliäänä ja punehtuu vähän* mietin... että... jotain...

Love: *kättelee Venístä pikaisesti ja hymyilee sitten sille nyökäten* hauska tutustua Venís, sano Loveksi vain... mistähän täältä löytäisi aterimia, toiko kukaan ruokatarvikkeita...?
Evetin
Evetin

Viestien lukumäärä : 1275
Join date : 08.09.2010
Ikä : 33
Paikkakunta : Espoo

https://racerevolution.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Kasu La Tammi 08, 2011 3:22 pm

Naaru: aiva aiva! *nyökyttää innoissaan ja hypähtää sohvalle makaamaan, painaa päänsä Miyon syliin* nainenn... otatkos juotavaa?

Minu: ...niinkö? *hymyilee pehmeästi ja käy istumaan Crown viereen* mitä mietit?

Tirol: mmm... *halaa Cerapia lujasti takaisin ja puskee pehmeästi* itse olet... *nousee suoraksi ja katsoo sitä hieman hymyillen* ole hyvä... ottaako pöhnö juotavaa?

Auster: *katselee ympärilleen miettien*

Alastair: hmm... kun jatkat samaan malliin, en usko että olisi mitään syytä erottaa sinua. *nyökkää ja taputtaa Myrskyn olkaa nopeasti*
Kasu
Kasu

Viestien lukumäärä : 2072
Join date : 09.09.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahtis

Takaisin alkuun Siirry alas

Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja) Empty Vs: Mökkiläisten uusi vuosi (monia hahmoja)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa